3186
Na temelju
članka 45.a stavka 2. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne)
samouprave (»Narodne novine«, br. 117/93, 69/97, 33/2000, 73/2000, 127/2000, 59/2001,
107/2001, 117/2001, 150/2002 i 147/2003), Vlada Republike Hrvatske je na
sjednici održanoj 15. prosinca 2004. godine donijela
Članak
1.
Ovom
Uredbom utvrđuje se način izračuna iznosa pomoći izravnanja za
decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
za 2005. godinu, iz Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2005. godinu
prema posebnim zakonima i odlukama o kriterijima i mjerilima za osiguravanje
minimalnog financijskog standarda javnih potreba u djelatnostima osnovnog i
srednjeg školstva, socijalne skrbi, zdravstva i vatrogastva.
Članak 2.
Pod decentraliziranim funkcijama podrazumijevaju se
rashodi utvrđeni posebnim zakonima za osnovno i srednje školstvo, socijalnu
skrb, zdravstvo i vatrogastvo.
Kriteriji i mjerila za osiguravanje minimalnog
financijskog standarda u 2005. godini za pojedine djelatnosti propisani
odlukama Vlade Republike Hrvatske, mjerilo su za utvrđivanje osnovice za
izračun prenesenih obveza i prava jedinicama lokalne i područne (regionalne)
samouprave.
Članak 3.
Ova Uredba odnosi se na jedinice lokalne i područne
(regionalne) samouprave (u daljnjem tekstu: korisnici pomoći izravnanja),
koje su preuzele financiranje decentraliziranih funkcija, i to na županije,
Grad Zagreb i gradove: Samobor, Velika Gorica, Vrbovec, Zaprešić, Krapina,
Kutina, Sisak, Karlovac, Varaždin, Koprivnica, Bjelovar, Crikvenica, Opatija,
Rijeka, Gospić, Virovitica, Požega, Slavonski Brod, Zadar, Osijek, Šibenik,
Vinkovci, Makarska, Split, Labin, Pazin, Poreč, Pula, Rovinj, Umag, Dubrovnik
i Čakovec, kao i na druge jedinice lokalne samouprave koje u skladu s člankom
45.b Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
preuzimaju financiranje decentralizirane funkcije osnovnog školstva, te na
jedinice lokalne samouprave koje financiraju decentralizirane funkcije
vatrogastva.
Korisnici pomoći
izravnanja iz stavka 1. ovog članka, u skladu sa zakonom, ostvaruju prihode
iz dodatnog udjela poreza na dohodak za decentralizirane funkcije i to za:
1. Osnovno školstvo 2,9%,
2. Srednje školstvo 2,0%,
3. Socijalnu skrb
– centre za socijalnu skrb 0,4%,
– domove za starije i nemoćne osobe 1,6%,
4. Zdravstvo 2,5%,
5. Vatrogastvo
– javne vatrogasne postrojbe 1%.
Korisnici pomoći izravnanja ostvaruju pravo na
sredstva iz Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2005. godinu, s Razdjela
025, 06 Ministarstvo financija – Ostali izdaci države, P1039 –
Financiranje decentraliziranih funkcija, A 539150 – Dodatna sredstva izravnanja
za decentralizirane funkcije, s računa 3631 – Tekuće pomoći unutar opće države,
ako iz dodatnog udjela poreza na dohodak iz stavka 2. ovog članka ne ostvare
sredstva do iznosa prenesene obveze za decentralizirane funkcije za 2005.
godinu, utvrđenog u Zbirnom pregledu sredstava za decentralizirane funkcije u
2005. godini po županijama – Tablica 1., Pregledu sredstava za decentraliziranu
funkciju osnovnog školstva po županijama u 2005. godini – Tablica 2.ž., Pregledu
sredstava za decentraliziranu funkciju osnovnog školstva po gradovima u 2005.
godini – Tablica 2.g. i Pregledu sredstava za decentraliziranu funkciju
vatrogastva po općinama/gradovima u 2005. godini – Tablica 3. općine/gradovi, u
daljem tekstu: Pregled, koji su sastavni dio ove Uredbe.
Članak 4.
Korisnici pomoći izravnanja ostvaruju pravo na
sredstva pomoći za osnovno i srednje školstvo koja se utvrđuju temeljem
osnovice iz stavaka 2. i 3. ovog članka.
Osnovica za utvrđivanje prenesene obveze županije,
Grada Zagreba i grada za osnovno školstvo za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o
kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje
minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2005.
godini.
Osnovica za utvrđivanje prenesene obveze županije i
Grada Zagreba za srednje školstvo za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o
kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje
minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih
domova u 2005. godini.
Članak 5.
Korisnici pomoći izravnanja ostvaruju pravo na
sredstva pomoći za centre za socijalnu skrb i pomoći za podmirenje troškova stanovanja
korisnicima koji se griju na drva te za domove za starije i nemoćne osobe u
visini koja se utvrđuje temeljem osnovice iz stavaka 2. i 3. ovog članka.
Osnovica
za utvrđivanje prenesene obveze županije i Grada Zagreba za 2005. godinu
proizlazi iz Odluke o minimalnim financijskim standardima materijalnih i
financijskih rashoda centara za socijalnu skrb i pomoći za podmirenje troškova
stanovanja korisnicima koji se griju na drva u 2005. godini.
Osnovica za utvrđivanje prenesene obveze županije i
Grada Zagreba za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o minimalnim financijskim
standardima za decentralizirano financiranje domova za starije i nemoćne osobe
u 2005. godini.
Članak 6.
Korisnici pomoći izravnanja ostvaruju pravo na
sredstva pomoći za zdravstvene ustanove na području županije i Grada Zagreba u
visini koja se utvrđuje temeljem osnovice iz stavka 2. ovog članka.
Osnovica za utvrđivanje prenesene obveze županije i
Grada Zagreba za financiranje zdravstvenih ustanova na području županije i
Grada Zagreba za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o minimalnim financijskim
standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u 2005.
godini.
Članak 7.
Korisnici pomoći izravnanja ostvaruju pravo na
sredstva pomoći za financiranje javnih vatrogasnih postrojbi na području
općine, grada i Grada Zagreba u visini koja se utvrđuje temeljem osnovice iz
stavka 2. ovog članka.
Osnovica za utvrđivanje prenesene obveze općine,
grada i Grada Zagreba za financiranje javnih vatrogasnih postrojbi za 2005.
godinu proizlazi iz Odluke o minimalnim financijskim standardima za
decentralizirano financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi
u 2005. godini.
Članak 8.
U proračunu za 2005. godinu, korisnici pomoći izravnanja
planiraju rashode za decentralizirane funkcije za 2005. godinu po ekonomskoj i
funkcijskoj klasifikaciji do iznosa utvrđenog u Pregledu.
Korisnici pomoći izravnanja planiraju prihode za
decentralizirane funkcije prema procjeni prihoda koje će u 2005. godini
ostvariti temeljem svakog pojedinog dodatnog udjela poreza na dohodak iz
članka 3. ove Uredbe, a razliku prihoda do iznosa iz stavka 1. ovog članka
planiraju iz dodatnih sredstava izravnanja za decentralizirane funkcije iz
Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2005. godinu, s računa 3631 Tekuće
pomoći unutar opće države.
Članak 9.
Iznos osnovice za utvrđivanje prenesene obveze iz
članaka 4., 5., 6. i 7. ove Uredbe jest obveza koju treba financirati korisnik
pomoći izravnanja u 2005. godini.
Od mjesečnog iznosa obveze odbija se iznos ostvarenog
poreza na dohodak iz dodatnog udjela za decentraliziranu funkciju za prethodni
mjesec, a nedostajući iznos sredstava do mjesečne obveze podmiruje se iz
dodatnih sredstava izravnanja za decentralizirane funkcije iz Državnog
proračuna Republike Hrvatske za 2005. godinu, s računa 3631 Tekuće pomoći
unutar opće države.
Pregledi obveza decentraliziranih funkcija sastavni
su dio ove Uredbe, i to:
–
Zbirni pregled sredstava za decentralizirane funkcije u 2005. godini po
županijama – Tablica 1.;
– Pregled
sredstava za decentraliziranu funkciju osnovnog školstva po županijama u 2005.
godini – Tablica 2.ž.;
– Pregled
sredstava za decentraliziranu funkciju osnovnog školstva po gradovima u 2005.
godini – Tablica 2.g. i
–
Pregled sredstava za decentraliziranu funkciju vatrogastva po
općinama/gradovima u 2005. godini – Tablica 3. općine/gradovi.
Članak
10.
Županije,
Grad Zagreb, gradovi i općine dužni su sredstva iz članka 9. stavka 1.
doznačivati krajnjim korisnicima (ustanovama) čije su financiranje preuzeli.
Sredstva
iz stavka 1. doznačuju se u skladu s obvezama, prema dinamici i planu
prioriteta utvrđenim planom proračuna korisnika pomoći izravnanja.
Članak
11.
Korisnici
pomoći izravnanja dužni su sredstva za decentralizirane funkcije, ostvarena iz
članka 3. ove Uredbe, koristiti po namjenama utvrđenim u odlukama Vlade
Republike Hrvatske o minimalnim financijskim standardima.
Na
temelju odluka iz članka 4. ove Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti
vlastite odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja osnovnog i
srednjeg školstva za 2005. godinu u okvirima bilanciranih sredstava iz članka
9. stavka 3. ove Uredbe.
Korisnik
pomoći izravnanja – županija, odnosno Grad Zagreb – osnivač ustanove, može
udružiti sredstva u djelatnosti školstva za nabavu proizvedene dugotrajne
imovine i za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini na temelju vlastite
odluke iz stavka 2. ovog članka u skladu s odlukom o minimalnim financijskim
standardima u osnovnom i srednjem školstvu, a do razine bilanciranih sredstava
utvrđenih u članku 9. stavku 3. ove Uredbe.
Na temelju odluka iz članka 5. ove Uredbe, korisnici
pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima i mjerilima i
načinu financiranja domova za starije i nemoćne osobe, centara za socijalnu
skrb i pomoći za podmirenje troškova stanovanja korisnicima koji se griju na
drva, u okvirima bilanciranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.
Na temelju Odluke iz članka 6. ove Uredbe, korisnici
pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima i mjerilima i
načinu financiranja zdravstvenih ustanova, u okvirima planiranih sredstava iz
članka 9. stavka 3. ove Uredbe.
Na temelju Odluke iz članka 7. ove Uredbe, korisnici
pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima za
financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi, u okvirima
planiranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.
U odlukama iz stavaka 2., 4., 5., i 6. ovog članka,
utvrđuje se raspored sredstava po ustanovama i javnim vatrogasnim postrojbama i
prioriteti za kapitalna ulaganja u ustanove iz stavaka 2., 4., 5. ovoga članka.
Županije, Grad Zagreb, gradovi i općine mogu
raspodijeliti sredstva ostvarena od dodatnog udjela u porezu na dohodak i
pomoći izravnanja iz članka 3. stavaka 2. i 3. ove Uredbe (osim za financiranje
redovite djelatnosti javne vatrogasne postrojbe), po ustanovama unutar pojedine
djelatnosti, ali se preraspodjela mora zasnivati na planu objavljenom najmanje
dva mjeseca prije njegova usvajanja.
Članak
12.
Ako
županije, Grad Zagreb, gradovi i općine koje financiraju decentralizirane
funkcije, na godišnjoj razini, od dodatnog udjela poreza na dohodak i pomoći
izravnanja, ostvare više sredstava nego je to utvrđeno minimalnim standardom,
višak sredstava trebaju do 28. siječnja 2006. godine vratiti na račun Državnog
proračuna Republike Hrvatske 21-7196 (Povrat neiskorištenih sredstava iz
ranijih godina) – MB uplatitelja.
Članak
13.
Izračun
iznosa dodatnih sredstava izravnanja za decentralizirane funkcije u 2005.
godini vrši Ministarstvo financija u suradnji s resornim ministarstvima po
korisnicima pomoći, a prema kriterijima i mjerilima iz odluka i do visine
iznosa obveze, utvrđene prema članku 9. stavku 3. ove Uredbe.
Sredstva
iz stavka 1. doznačuju se na način i pod uvjetima, ovisno o vrsti rashoda
(rashodi poslovanja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i
dodatno ulaganje na nefinancijskoj imovini).
Dodatna
sredstva izravnanja za rashode poslovanja za decentraliziranu funkciju
osnovnog i srednjeg školstva i vatrogastva doznačit će se prema člancima 4. i
7. ove Uredbe akontativno temeljem mjesečnog obračuna za prethodni mjesec
usklađenog s akontacijom za tekući mjesec.
Dodatna
sredstva izravnanja za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i
dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini, izvršavaju se na temelju
dostavljene dokumentacije županije, Grada Zagreba i grada o provedenom postupku
u skladu sa Zakonom, dostavljenih ovjerenih računa o nabavi roba i/ili
ovjerenih (privremenih ili okončanih) situacija za izvršene radove, koji su
dospjeli ili dospijevaju u mjesecu za koji se podnosi zahtjev za doznaku
sredstava, nadležnom ministarstvu do 10. u mjesecu za tekući mjesec, a nadležno
ministarstvo nakon provedene kontrole, objedinjene zahtjeve na razini županija
i gradova dostavlja Ministarstvu financija do 15. u mjesecu za tekući mjesec.
Dodatna
sredstva izravnanja u djelatnosti socijalne skrbi doznačit će se na način iz
članka 5. ove Uredbe.
Dodatna
sredstva izravnanja Ministarstvo financija doznačit će u razdoblju od 20. do
30. u mjesecu za tekući mjesec.
Članak
14.
Županije,
Grad Zagreb, gradovi i općine su dužni izvješćivati resorno ministarstvo ili
nadležno tijelo državne uprave o utrošenim sredstvima krajnjih korisnika
(ustanova) u skladu s odredbama Pravilnika o financijskom izvještavanju u proračunskom
računovodstvu.
Nadležno
ministarstvo ili nadležno tijelo državne uprave dužno je izraditi konsolidirana
izvješća o korištenju sredstava doznačenih za financiranje decentraliziranih
funkcija, te ih dostaviti Ministarstvu financija u roku i na način propisan
Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu.
Nadležno
ministarstvo ili nadležno tijelo državne uprave dužno je pratiti izvršenje
odluke o minimalnim financijskim standardima i po potrebi, a najkasnije do 30.
rujna 2005. godine Vladi Republike Hrvatske predložiti njene izmjene i dopune.
Ako
korisnik dodatnih sredstava izravnanja iz stavka 1. ovog članka ne dostavi
izvješće resornom ministarstvu ili nadležnom tijelu državne uprave iz stavka 1.
na propisani način i u roku iz stavka 2., Ministarstvo financija će privremeno
obustaviti doznaku tekućih pomoći iz dodatnih sredstava izravnanja iz Državnog
proračuna Republike Hrvatske.
Članak
15.
Krajnji
korisnik (ustanova), koji prima sredstva za decentralizirane funkcije iz
proračuna županije, Grada Zagreba, gradova i općina dužan je postupati u skladu
s Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu, Pravilnikom o
financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu, Naputkom o ekonomskoj
i funkcijskoj klasifikaciji rashoda/izdataka i prihoda/primitaka, Zakonom o
javnoj nabavi i Uredbi o postupku nabave roba, radova i usluga male
vrijednosti.
Nadležno
tijelo krajnjeg korisnika (ustanove) donosi financijski plan za 2005. godinu na
petoj razini računskog plana i program rada, te tromjesečne financijske planove
na temelju odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja osnovnog i
srednjeg školstva, domova za starije i nemoćne osobe, centara za socijalnu skrb
i javnih vatrogasnih postrojbi za 2005. godinu iz članka 11. ove Uredbe koji
donosi županija, Grad Zagreb, grad i općina i dostavlja ga nadležnom upravnom
odjelu županije, Grada Zagreba, grada i općine najkasnije do 31. siječnja 2005.
godine.
Financijski
plan sastoji se od prihoda i rashoda i obrazloženja. Prihodi se iskazuju po
vrstama i izvorima iz kojih potječu, i to: sredstva državnog proračuna,
sredstva iz županijskog/gradskog/općinskog proračuna – decentralizacija,
vlastita sredstva po vrstama i sredstva pomoći općine/grada, županije i druge
pravne i fizičke osobe, a rashodi po ekonomskoj klasifikaciji na petoj razini.
Obrazloženje
financijskog plana treba sadržavati podatke koji su osnova za izračunavanje
godišnjeg iznosa sredstava (npr. broj objekata, djelatnika, razrednih
odjeljenja, učenika, korisnika, kreveta), obrazloženje vlastitih prihoda i
drugih prihoda od jedinica lokalne samouprave (predškolski odgoj ili drugo) ili
iz drugih izvora, a prema odluci iz stavka 2. ovoga članka, i plan javne nabave
za robe, radove i usluge koje su razvrstane u istovrsne skupine (prema
statističkoj nomenklaturi ili prema računskom planu).
Ako
županija, Grad Zagreb, grad i općina nisu propisali drugačije:
– doznaka sredstava za rashode poslovanja izvršava se
na temelju mjesečnog izvještaja ustanove o stvarno nastalim rashodima za
protekli mjesec (na petoj razini računskog plana) koji potpisuju odgovorne
osobe (računovođa i ravnatelj), a dostavlja se nadležnom upravnom odjelu
najkasnije do 10-tog u tekućem mjesecu za protekli mjesec;
– doznaka sredstava za nabavu proizvedene dugotrajne
imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini izvršava se na temelju dostavljene
dokumentacije o provedenom postupku u skladu sa Zakonom, dostavljenih ovjerenih
računa o nabavi roba i / ili ovjerenih (privremenih ili okončanih situacija) za
izvršene radove koji su dospjeli ili dospijevaju na plaćanje u mjesecu, a
dostavlja se nadležnom upravnom odjelu;
– doznaka sredstava za domove za starije i nemoćne
osobe za rashode poslovanja (rashode za zaposlene, materijalne rashode,
financijske rashode) izvršava se na temelju mjesečnog izvještaja ustanove o
stvarno nastalim rashodima za protekli mjesec (na petoj razini računskog plana)
i stvarno ostvarenim vlastitim prihodima za protekli mjesec (na petoj razini
računskog plana), a koji potpisuju odgovorne osobe (računovodstvo i ravnatelj),
a dostavlja se nadležnom upravnom odjelu najkasnije do 10-og u tekućem mjesecu
za protekli mjesec.
Ako
krajnji korisnik (ustanova) ne dostavi financijski plan, program i izvještaj
nadležnom upravnom odjelu u roku i na propisani način, privremeno se obustavlja
doznaka sredstava ustanovi.
Članak
16.
Županije,
Grad Zagreb, gradovi i općine dužni su obavljati nadzor nad zakonitošću rada
upravnih tijela koja obavljaju poslove decentraliziranih funkcija i korisnika
proračunskih sredstava (ustanova) koji se financiraju iz tih sredstava.
Članak
17.
Ministarstvo financija i ministarstva nadležna za
školstvo, socijalnu skrb, zdravstvo te nadležno tijelo državne uprave za
vatrogastvo obavljaju nadzor u pogledu zakonitosti postupanja i namjenskog
korištenja sredstava iz ove Uredbe.
Članak 18.
Ovlašćuje se ministar financija da prema potrebi
donosi naputak o provedbi ove Uredbe u dijelu koji se odnosi na dinamiku
doznake sredstava pomoći izravnanja i na provedbu članka 3. stavka 2. ove
Uredbe.
Članak 19.
Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim
novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2005. godine.
Klasa: 015-01/04-01/06
Urbroj: 5030108-04-2
Zagreb, 15. prosinca 2004.
Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.
ZBIRNI PREGLED SREDSTAVA ZA DECENTRALIZIRANE FUNKCIJE U 2005. GODINI PO ŽUPANIJAMA
Tablica
1.
|
ŠKOLSTVO |
SOCIJALNA
SKRB |
ZDRAVSTVO |
VATROGASTVO |
|
||
|
OSNOVNO |
|
CENTRI ZA |
|
|
JAVNE |
SVEUKUPNE |
|
ŠKOLSTVO |
|
SOCIJALNU |
DOMOVI ZA |
|
VATROGASNE |
OBVEZE ZA |
ŽUPANIJA |
(OBVEZA |
SREDNJE |
SKRB I |
STARIJE I |
ZDRAVSTVENE |
POSTROJBE |
DECENTRALIZIRANE |
|
GRADOVA I |
ŠKOLSTVO |
POMOĆ ZA |
NEMOĆNE |
USTANOVE |
(OBVEZA
OPĆINA I |
FUNKCIJE |
|
ŽUPANIJA) |
|
OGRJEV |
OSOBE |
|
GRADOVA) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8
(2+3+4+5+6+7) |
ZAGREBAČKA |
64,179,912 |
15,155,331 |
4,007,920 |
0 |
15,650,000 |
13,336,232 |
112,329,395 |
KRAPINSKO-ZAGORSKA |
27,944,361 |
15,703,448 |
2,511,200 |
0 |
14,600,000 |
4,160,713 |
64,919,722 |
SISAČKO-MOSLAVAČKA |
38,784,468 |
18,919,930 |
6,076,240 |
10,139,430 |
18,250,000 |
12,165,088 |
104,335,156 |
KARLOVAČKA |
29,130,814 |
14,251,512 |
4,218,560 |
3,136,400 |
14,000,000 |
9,337,461 |
74,074,747 |
VARAŽDINSKA |
35,613,113 |
17,598,838 |
3,142,160 |
3,430,400 |
17,100,000 |
5,442,409 |
82,326,920 |
KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA |
24,435,276 |
11,042,432 |
2,161,120 |
5,375,480 |
11,700,000 |
9,666,832 |
64,381,140 |
BJELOVARSKO-BILOGORSKA |
28,268,382 |
13,726,116 |
3,504,320 |
3,371,600 |
13,200,000 |
9,718,363 |
71,788,781 |
PRIMORSKO-GORANSKA |
47,513,565 |
30,387,140 |
4,188,400 |
16,665,600 |
30,870,025 |
29,908,176 |
159,532,906 |
LIČKO-SENJSKA |
15,226,038 |
6,442,112 |
1,496,240 |
6,158,342 |
6,900,555 |
5,399,325 |
41,622,612 |
VIROVITIČKO-PODRAVSKA |
19,805,683 |
8,595,847 |
2,392,400 |
0 |
9,500,000 |
4,006,924 |
44,300,854 |
POŽEŠKO-SLAVONSKA |
18,465,497 |
8,715,626 |
1,817,280 |
6,319,380 |
8,150,000 |
2,123,261 |
45,591,044 |
BRODSKO-POSAVSKA |
36,461,535 |
16,478,538 |
4,708,880 |
3,238,560 |
14,900,000 |
6,524,422 |
82,311,935 |
ZADARSKA |
31,954,004 |
19,468,893 |
4,512,640 |
6,250,200 |
14,700,000 |
20,476,200 |
97,361,937 |
OSJEČKO-BARANJSKA |
62,574,608 |
32,310,165 |
8,188,400 |
9,852,400 |
28,218,525 |
13,674,063 |
154,818,161 |
ŠIBENSKO-KNINSKA |
22,538,209 |
9,973,337 |
6,672,400 |
6,766,000 |
13,679,181 |
11,583,308 |
71,212,435 |
VUKOVARSKO-SRIJEMSKA |
38,314,970 |
17,951,817 |
4,045,360 |
7,185,000 |
16,000,000 |
9,411,947 |
92,909,094 |
SPLITSKO-DALMATINSKA |
81,299,068 |
46,773,764 |
7,937,120 |
19,665,525 |
37,459,266 |
16,576,781 |
209,711,524 |
ISTARSKA |
43,663,815 |
23,154,947 |
2,796,320 |
15,221,440 |
18,500,000 |
27,055,803 |
130,392,325 |
DUBROVAČKO-NERETVANSKA |
26,280,853 |
15,073,815 |
2,116,320 |
12,122,440 |
13,879,181 |
11,540,652 |
81,013,261 |
MEĐIMURSKA |
22,410,072 |
9,872,700 |
2,296,240 |
4,690,000 |
11,201,000 |
4,256,593 |
54,726,605 |
GRAD
ZAGREB |
119,207,982 |
79,334,856 |
11,862,720 |
49,946,000 |
69,602,184 |
37,892,787 |
367,846,529 |
UKUPNO |
834,072,225 |
430,931,164 |
90,652,240 |
189,534,197 |
398,059,917 |
264,257,340 |
2,207,507,083 |
PREGLED SREDSTAVA ZA
DECENTRALIZIRANU FUNKCIJU OSNOVNOG ŠKOLSTVA PO ŽUPANIJAMA U 2005. GODINI
Tablica
2.ž.
Žup. |
|
Sveukupno |
broj |
Nositelj financiranja
– županije |
kuna |
1 |
2 |
3 |
1. |
ZAGREBAČKA |
36.245.891 |
2. |
KRAPINSKO-ZAGORSKA |
25.776.942 |
3. |
SISAČKO-MOSLAVAČKA |
24.992.770 |
4. |
KARLOVAČKA |
18.922.282 |
5. |
VARAŽDINSKA |
28.175.572 |
6. |
KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA |
18.516.032 |
7. |
BJELOVARSKO-BILOGORSKA |
21.513.371 |
8. |
PRIMORSKO-GORANSKA |
26.071.251 |
9. |
LIČKO-SENJSKA |
12.194.672 |
10. |
VIROVITIČKO-PODRAVSKA |
15.237.288 |
11. |
POŽEŠKO-SLAVONSKA |
13.787.182 |
12. |
BRODSKO-POSAVSKA |
23.531.830 |
13. |
ZADARSKA |
21.148.286 |
14. |
OSJEČKO-BARANJSKA |
46.533.505 |
15. |
ŠIBENSKO-KNINSKA |
14.234.388 |
16. |
VUKOVARSKO-SRIJEMSKA |
32.524.972 |
17. |
SPLITSKO-DALMATINSKA |
57.480.202 |
18. |
ISTARSKA |
16.071.916 |
19. |
DUBROVAČKO-NERETVANSKA |
18.686.458 |
20. |
MEĐIMURSKA |
17.822.276 |
21. |
GRAD
ZAGREB |
119.207.982 |
|
UKUPNO ŽUPANIJE |
608.675.068 |
PREGLED SREDSTAVA ZA DECENTRALIZIRANU FUNKCIJU OSNOVNOG ŠKOLSTVA PO GRADOVIMA U 2005. GODINI
Tablica
2.g.
Red. |
|
Sveukupno |
broj |
Nositelj
financiranja – gradovi |
kuna |
1 |
2 |
3 |
1. |
VELIKA GORICA |
12.431.141 |
2. |
SAMOBOR |
7.125.000 |
3. |
VRBOVEC |
4.226.920 |
4. |
ZAPREŠIĆ |
4.150.960 |
5. |
KRAPINA |
2.167.419 |
6. |
SISAK |
8.936.073 |
7. |
KUTINA |
4.855.625 |
8. |
KARLOVAC |
10.208.532 |
9. |
VARAŽDIN |
7.437.541 |
10. |
KOPRIVNICA |
5.919.244 |
11. |
BJELOVAR |
6.755.011 |
12. |
RIJEKA |
18.696.280 |
13. |
CRIKVENICA |
1.529.113 |
14. |
OPATIJA |
1.216.921 |
15. |
GOSPIĆ |
3.031.366 |
16. |
VIROVITICA |
4.568.395 |
17. |
POŽEGA |
4.678.315 |
18. |
SLAVONSKI
BROD |
12.929.705 |
19. |
ZADAR |
10.805.718 |
20. |
OSIJEK |
16.041.103 |
21. |
ŠIBENIK |
8.303.821 |
22. |
VINKOVCI |
5.789.998 |
23. |
MAKARSKA |
2.198.850 |
24. |
SPLIT |
21.620.016 |
25. |
PULA |
9.265.939 |
26. |
LABIN |
2.581.453 |
27. |
PAZIN |
5.769.695 |
28. |
POREČ |
4.201.439 |
29. |
ROVINJ |
2.476.198 |
30. |
UMAG |
3.297.175 |
31. |
DUBROVNIK |
7.594.395 |
32. |
ČAKOVEC |
4.587.796 |
|
UKUPNO GRADOVI |
225.397.157 |
PREGLED SREDSTAVA ZA DECENTRALIZIRANU FUNKCIJU VATROGASTVA PO OPĆINAMA/GRADOVIMA U 2005. GODINI
Tablica
3. općine/gradovi
Red. |
Nositelj financiranja |
Naziv javne |
Sveukupno |
broj |
općina/grad |
vatrogasne
postrojbe |
kuna |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Grad
Zagreb |
JVP ZAGREB |
37.892.787 |
2 |
Grad
Zaprešić |
JVP
ZAPREŠIĆ |
3.489.821 |
3 |
Grad
Samobor |
JVP
SAMOBOR |
2.835.493 |
4 |
Grad
Velika Gorica |
JVP VELIKA
GORICA |
3.863.298 |
5 |
Grad Ivanić
Grad |
JVP IVANIĆ
GRAD |
3.147.620 |
6 |
Grad Zabok |
JVP ZABOK |
2.580.623 |
7 |
Grad
Krapina |
JVP
KRAPINA |
1.580.090 |
8 |
Grad Sisak |
JVP SISAK |
5.764.812 |
9 |
Grad
Petrinja |
JVP
PETRINJA |
3.218.094 |
10 |
Grad
Kutina |
JVP KUTINA |
3.182.182 |
11 |
Grad
Karlovac |
JVP
KARLOVAČKA |
6.426.422 |
12 |
Grad
Ogulin |
JVP OGULIN |
2.911.039 |
13 |
Grad Varaždin |
JVP VARAŽDIN |
5.442.409 |
14 |
Grad
Koprivnica |
JVP
KOPRIVNICA |
3.774.756 |
15 |
Grad
Đurđevac |
JVP
ĐURĐEVAC |
3.270.163 |
16 |
Grad
Križevci |
JVP
KRIŽEVCI |
2.621.913 |
17 |
Grad
Bjelovar |
JVP
BJELOVAR |
4.981.114 |
18 |
Grad
Daruvar |
JVP
DARUVAR |
1.702.494 |
19 |
Grad
Garešnica |
JVP
GAREŠNICA |
1.541.869 |
20 |
Grad Čazma |
JVP ČAZMA |
1.492.886 |
21 |
Grad Rijeka |
JVP RIJEKA |
16.607.756 |
22 |
Grad Mali
Lošinj |
JVP LOŠINJ |
2.580.162 |
23 |
Grad
Crikvenica |
JVP
CRIKVENICA |
2.016.509 |
24 |
Grad Krk |
JVP KRK |
2.878.323 |
25 |
Grad
Opatija |
JVP
OPATIJA |
4.184.917 |
26 |
Grad
Delnice |
JVP
DELNICE |
1.640.509 |
27 |
Grad
Gospić |
JVP GOSPIĆ |
3.439.137 |
28 |
Općina
Plitvička Jezera |
JVP
PLITVIČKA JEZERA |
1.960.188 |
29 |
Grad
Virovitica |
JVP
VIROVITICA |
2.191.810 |
30 |
Grad
Slatina |
JVP
SLATINA |
1.815.114 |
31 |
Grad
Požega |
JVP POŽEGA |
2.123.261 |
32 |
Grad
Slavonski Brod |
JVP
SLAVONSKI BROD |
6.524.422 |
33 |
Grad Zadar |
JVP ZADAR |
12.298.392 |
34 |
Grad
Biograd na Moru |
JVP
BIOGRAD |
2.822.131 |
35 |
Grad
Benkovac |
JVP
BENKOVAC |
2.414.783 |
36 |
Općina
Gračac |
JVP GRAČAC |
2.940.894 |
37 |
Grad
Osijek |
JVP OSIJEK |
11.514.436 |
38 |
Grad Beli
Manastir |
JVP BELI
MANASTIR |
2.159.627 |
39 |
Grad
Šibenik |
JVP
ŠIBENIK |
6.519.187 |
40 |
Grad Drniš |
JVP DRNIŠ |
2.076.262 |
41 |
Grad Knin |
JVP KNIN |
2.987.859 |
42 |
Grad
Vinkovci |
JVP
VINKOVCI |
3.110.360 |
43 |
Grad
Vukovar |
JVP
VUKOVAR |
4.611.987 |
44 |
Grad Ilok |
JVP ILOK |
1.689.600 |
45 |
Grad Split |
JVP SPLIT |
14.129.659 |
46 |
Grad Imotski |
JVP IMOTSKI |
2.447.122 |
47 |
|
JVP PULA |
8.534.157 |
|
Grad Pula (68,92%) |
|
5.881.741 |
|
Općina Barban (3,27%) |
|
279.067 |
|
Općina Fažana (3,78%) |
|
322.591 |
|
Općina Ližnjan (3,45%) |
|
294.429 |
|
Općina Marčana (4,59%) |
|
391.718 |
|
Općina Medulin (6,88%) |
|
587.150 |
|
Općina Svetvinčenat (2,61%) |
|
222.741 |
|
Općina Vodnjan (6,50%) |
|
554.720 |
48 |
|
JVP PAZIN |
3.236.448 |
|
Grad Pazin (49,29%) |
|
1.595.245 |
|
Općina Cerovlje (9,55%) |
|
309.081 |
|
Općina
Gračišće (7,66%) |
|
247.912 |
|
Općina
Lupoglav (5,15%) |
|
166.677 |
|
Općina
Karojba (7,73%) |
|
250.178 |
|
Općina
Motovun (5,78%) |
|
187.067 |
|
Općina
Tinjan (9,58%) |
|
310.051 |
|
Općina Sv.
Petar u |
|
|
|
Šumi
(5,26%) |
|
170.237 |
49 |
|
JVP POREČ |
2.892.814 |
|
Grad Poreč
(73,9%) |
|
2.137.789 |
|
Općina Sv.
Lovreč (2,13%) |
|
61.617 |
|
Općina
Višnjan (2,61%) |
|
75.502 |
|
Općina
Kaštelir-Labinci |
|
|
|
(1,36%) |
|
39.342 |
|
Općina
Vižinada (1,44%) |
|
41.657 |
|
Općina Vrsar
(18,56%) |
|
536.907 |
50 |
|
JVP ROVINJ |
3.179.102 |
|
Grad
Rovinj (88,17%) |
|
2.803.014 |
|
Općina
Bale (2,1%) |
|
66.761 |
|
Općina
Kanfanar (3,2%) |
|
101.731 |
|
Općina
Žminj (6,53%) |
|
207.596 |
51 |
|
JVP LABIN |
2.924.389 |
|
Grad Labin
(49,9%) |
|
1.459.270 |
|
Općina
Pićan (8,2%) |
|
239.800 |
|
Općina
Raša (15,9%) |
|
464.978 |
|
Općina
Kršan (13,2%) |
|
386.019 |
|
Općina Sv.
Nedelja (12,8%) |
|
374.322 |
52 |
|
JVP BUZET |
2.132.624 |
|
Grad Buzet
(80%) |
|
1.706.100 |
|
Općina
Lanišće (20%) |
|
426.524 |
53 |
|
JVP UMAG |
4.156.269 |
|
Grad Umag
(51,7%) |
|
2.148.791 |
|
Grad
Novigrad (13,7%) |
|
569.409 |
|
Grad Buje (22,65%) |
|
941.395 |
|
Općina
Grožnjan 3,65%) |
|
151.703 |
|
Općina
Brtonigla (5,85%) |
|
243.142 |
|
Općina
Oprtalj (2,45%) |
|
101.829 |
54 |
Grad
Dubrovnik |
JVP
DUBROVAČKI |
7.967.292 |
55 |
Grad Ploče |
JVP PLOČE |
1.900.513 |
56 |
Grad
Metković |
JVP
METKOVIĆ |
1.672.847 |
57 |
Grad
Čakovec |
JVP
ČAKOVEC |
4.256.593 |
|
|
|
264.257.340 |
Članak 19.
Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim
novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2005. godine.
Klasa: 015-01/04-01/06
Urbroj: 5030108-04-2
Zagreb, 15. prosinca 2004.
Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.