Uredba o načinu izračuna iznosa pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za 2005. godinu

NN 185/2004 (27.12.2004.), Uredba o načinu izračuna iznosa pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za 2005. godinu

Vlada Republike Hrvat­ske

3186

Na teme­lju članka 45.a stavka 2. Zakona o financira­nju jedinica lokalne i područne (re­gionalne) samouprave (»Narodne novine«, br. 117/93, 69/97, 33/2000, 73/2000, 127/2000, 59/2001, 107/2001, 117/2001, 150/2002 i 147/2003), Vlada Republike Hrvat­ske je na sjednici održanoj 15. prosinca 2004. godine donijela

UREDBU

o naČinu izraČuna iznosa pomoĆi izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i podruČne (regionalne) samouprave za 2005. godinu

Članak 1.

Ovom Uredbom utvrđuje se način izračuna iznosa pomoći izravna­nja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područ­ne (re­gionalne) samouprave za 2005. godinu, iz Državnog pro­računa Republike Hrvatske za 2005. godinu prema posebnim za­ko­nima i odlukama o kriterijima i mjerilima za osigurava­nje minimalnog financijskog standarda javnih potreba u djelatnostima osnovnog i sred­nje­g školstva, socijalne skrbi, zdravstva i vatrogastva.

Članak 2.

Pod decentraliziranim funkcijama podrazumijevaju se rashodi utvrđeni posebnim zakonima za osnovno i sred­nje školstvo, socijalnu skrb, zdravstvo i vatrogastvo.

Kriteriji i mjerila za osigurava­nje minimalnog financijskog standarda u 2005. godini za pojedine djelatnosti propisani odlukama Vlade Republike Hrvatske, mjerilo su za utvrđiva­nje osnovice za izračun prenesenih obveza i prava jedinicama lokalne i po­dru­č­ne (regionalne) samouprave.

Članak 3.

Ova Uredba odnosi se na jedinice lokalne i područne (re­gionalne) samouprave (u da­lj­njem tekstu: korisnici pomoći izravna­nja), koje su preuzele financira­nje decentraliziranih fun­k­cija, i to na županije, Grad Zagreb i gradove: Samobor, Velika Gorica, Vrbovec, Zaprešić, Krapina, Kutina, Sisak, Karlovac, Varaždin, Koprivnica, Bjelovar, Crikvenica, Opatija, Rijeka, Gospić, Virovitica, Pože­ga, Slavonski Brod, Zadar, Osijek, Šibenik, Vinkovci, Makarska, Split, Labin, Pazin, Poreč, Pula, Rovi­nj, Umag, Dubrovnik i Čakovec, kao i na druge jedinice lokalne samouprave koje u skladu s člankom 45.b Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave preuzimaju financiranje decentralizirane funkcije osnovnog školstva, te na jedinice lokalne samouprave koje financiraju decentralizirane funkcije vatrogastva.

 Korisnici pomoći izravna­nja iz stavka 1. ovog članka, u skla­du sa zakonom, ostvaruju prihode iz dodatnog udjela poreza na dohodak za decentralizirane funkcije i to za:

1. Osnovno školstvo                                      2,9%,

2. Sred­nje školstvo                                        2,0%,

3. Socijalnu skrb

    – centre za socijalnu skrb                           0,4%,

    – domove za starije i nemoćne osobe         1,6%,

4. Zdravstvo                                                  2,5%,

5. Vatrogastvo

    – javne vatrogasne postrojbe                         1%.

Korisnici pomoći izravna­nja ostvaruju pravo na sredstva iz Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2005. godinu, s Razdjela 025, 06 Ministarstvo financija – Ostali izdaci države, P1039 – Financiranje decentraliziranih funkcija, A 539150 – Dodatna sredstva izravnanja za decentralizirane funkcije, s računa 3631 – Tekuće pomoći unutar opće države, ako iz dodatnog udjela poreza na dohodak iz stavka 2. ovog članka ne ostvare sredstva do iznosa prenesene obveze za decentralizirane funkcije za 2005. godinu, utvrđenog u Zbirnom pre­gledu sredstava za decentralizirane funkcije u 2005. godini po županijama – Tablica 1., Pre­gledu sredstava za decentraliziranu funkciju osnovnog škol­stva po županijama u 2005. godini – Tablica 2.ž., Pre­gledu sredstava za decentraliziranu funkciju osnovnog školstva po gradovima u 2005. godini – Tablica 2.g. i Pregledu sredstava za decentraliziranu funkciju vatrogastva po općinama/gradovima u 2005. godini – Tablica 3. općine/gradovi, u daljem tekstu: Pregled, koji su sastavni dio ove Ured­be.

Članak 4.

Korisnici pomoći izravna­nja ostvaruju pravo na sredstva pomoći za osnovno i sred­nje školstvo koja se utvrđuju teme­ljem osnovice iz stavaka 2. i 3. ovog članka.

Osnovica za utvrđiva­nje prenesene obveze županije, Grada Zagreba i grada za osnovno školstvo za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2005. godini.

Osnovica za utvrđiva­nje prenesene obveze županije i Grada Zagreba za sred­nje školstvo za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba sred­njih škola i učeničkih domova u 2005. godini.

Članak 5.

Korisnici pomoći izravna­nja ostvaruju pravo na sredstva pomoći za centre za socijalnu skrb i pomoći za podmirenje troškova stanovanja korisnicima koji se griju na drva te za domove za starije i nemoćne osobe u visini koja se utvrđuje teme­ljem osnovice iz stavaka 2. i 3. ovog članka.

Osnovica za utvrđiva­nje prenesene obveze županije i Grada Zagreba za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o minimalnim financijskim standardima materijalnih i financijskih rashoda centara za socijalnu skrb i pomoći za podmirenje troškova stanovanja korisnicima koji se griju na drva u 2005. godini.

Osnovica za utvrđiva­nje prenesene obveze županije i Grada Zagreba za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o minimalnim financijskim standardima za decentralizirano financira­nje domova za starije i nemoćne osobe u 2005. godini.

Članak 6.

Korisnici pomoći izravna­nja ostvaruju pravo na sredstva pomoći za zdravstvene ustanove na području županije i Grada Zagreba u visini koja se utvrđuje temeljem osnovice iz stavka 2. ovog članka.

Osnovica za utvrđiva­nje prenesene obveze županije i Grada Zagreba za financira­nje zdravstvenih ustanova na području županije i Grada Zagreba za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o minimalnim financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u 2005. godini.

Članak 7.

Korisnici pomoći izravnanja ostvaruju pravo na sredstva pomoći za financiranje javnih vatrogasnih postrojbi na području općine, grada i Grada Zagreba u visini koja se utvrđuje temeljem osnovice iz stavka 2. ovog članka.

Osnovica za utvrđivanje prenesene obveze općine, grada i Grada Zagreba za financiranje javnih vatrogasnih postrojbi za 2005. godinu proizlazi iz Odluke o minimalnim financijskim standardima za decentralizirano financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi u 2005. godini.

Članak 8.

U proračunu za 2005. godinu, korisnici pomoći izravna­nja planiraju rashode za decentralizirane funkcije za 2005. godinu po ekonomskoj i funkcijskoj klasifikaciji do iznosa utvrđenog u Pre­gledu.

Korisnici pomoći izravna­nja planiraju prihode za decentralizirane funkcije prema procjeni prihoda koje će u 2005. godini ostvariti teme­ljem svakog pojedinog dodatnog udjela poreza na dohodak iz članka 3. ove Uredbe, a razliku prihoda do iznosa iz stavka 1. ovog članka planiraju iz dodatnih sredstava izravna­nja za decentralizirane funkcije iz Državnog proračuna Republike Hrvat­ske za 2005. godinu, s računa 3631 Tekuće pomoći unutar opće države.

Članak 9.

Iznos osnovice za utvrđiva­nje prenesene obveze iz članaka 4., 5., 6. i 7. ove Uredbe jest obveza koju treba financirati korisnik pomoći izravna­nja u 2005. godini.

Od mjesečnog iznosa obveze odbija se iznos ostvarenog poreza na dohodak iz dodatnog udjela za decentraliziranu funkciju za prethodni mjesec, a nedostajući iznos sredstava do mjesečne obveze podmiruje se iz dodatnih sredstava izravna­nja za decentralizirane funkcije iz Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2005. godinu, s računa 3631 Tekuće pomoći unutar opće države.

Pre­gledi obveza decentraliziranih funkcija sastavni su dio ove Uredbe, i to:

– Zbirni pre­gled sredstava za decentralizirane funkcije u 2005. godini po županijama – Tablica 1.;

– Pre­gled sredstava za decentraliziranu funkciju osnovnog školstva po županijama u 2005. godini – Tablica 2.ž.;      

– Pre­gled sredstava za decentraliziranu funkciju osnovnog školstva po gradovima u 2005. godini – Tablica 2.g. i

– Pregled sredstava za decentraliziranu funkciju vatrogastva po općinama/gradovima u 2005. godini – Tablica 3. općine/gradovi.

Članak 10.

Županije, Grad Zagreb, gradovi i općine dužni su sredstva iz članka 9. stavka 1. doznačivati kraj­njim korisnicima (ustanovama) čije su financira­nje preuzeli.

Sredstva iz stavka 1. doznačuju se u skladu s obvezama, prema dinamici i planu prioriteta utvrđenim planom proračuna korisnika pomoći izravnanja.

Članak 11.

Korisnici pomoći izravna­nja dužni su sredstva za decentralizirane funkcije, ostvarena iz članka 3. ove Uredbe, koristiti po namjenama utvrđenim u odlukama Vlade Republike Hrvatske o minimalnim financijskim standardima.

Na temelju odluka iz članka 4. ove Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja osnovnog i srednjeg školstva za 2005. godinu u okvirima bilanciranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.

Korisnik pomoći izravna­nja – županija, odnosno Grad Zagreb – osnivač ustanove, može udružiti sredstva u djelatnosti školstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini na temelju vlastite odluke iz stavka 2. ovog članka u skladu s odlukom o minimalnim financijskim standardima u osnovnom i srednjem školstvu, a do razine bilanciranih sredstava utvrđenih u članku 9. stavku 3. ove Uredbe.

Na temelju odluka iz članka 5. ove Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja domova za starije i nemoćne osobe, centara za socijalnu skrb i pomoći za podmirenje troškova stanovanja korisnicima koji se griju na drva, u okvirima bilanciranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.

Na temelju Odluke iz članka 6. ove Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja zdravstvenih ustanova, u okvirima planiranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.

Na temelju Odluke iz članka 7. ove Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima za financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi, u okvirima planiranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.

U odlukama iz stavaka 2., 4., 5., i 6. ovog članka, utvrđuje se raspored sredstava po ustanovama i javnim vatrogasnim postrojbama i prioriteti za kapitalna ulaganja u ustanove iz stavaka 2., 4., 5. ovoga članka.

Županije, Grad Zagreb, gradovi i općine mogu raspodijeliti sredstva ostvarena od dodatnog udjela u porezu na dohodak i pomoći izravnanja iz članka 3. stavaka 2. i 3. ove Uredbe (osim za financiranje redovite djelatnosti javne vatrogasne postrojbe), po ustanovama unutar pojedine djelatnosti, ali se preraspodjela mora zasnivati na planu objav­ljenom najmanje dva mjeseca prije njegova usvajanja.

Članak 12.

Ako županije, Grad Zagreb, gradovi i općine koje financiraju decentralizirane funkcije, na godišnjoj razini, od dodatnog udjela poreza na dohodak i pomoći izravnanja, ostvare više sredstava nego je to utvrđeno minimalnim standardom, višak sredstava trebaju do 28. siječnja 2006. godine vratiti na račun Državnog proračuna Republike Hrvatske 21-7196 (Povrat neiskorištenih sredstava iz ranijih godina) – MB uplatitelja.

Članak 13.

Izračun iznosa dodatnih sredstava izravna­nja za decentralizirane funk­cije u 2005. godini vrši Ministarstvo financija u surad­nji s resornim ministarstvima po korisnicima pomoći, a prema kriterijima i mjerilima iz odluka i do visine iznosa obveze, utvrđene prema članku 9. stavku 3. ove Uredbe.

Sredstva iz stavka 1. doznačuju se na način i pod uvjetima, ovisno o vrsti rashoda (rashodi poslovanja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatno ulaganje na nefinancijskoj imovini).

Dodatna sredstva izravna­nja za rashode poslovanja za decentraliziranu funkciju osnovnog i srednjeg školstva i vatrogastva doznačit će se prema člancima 4. i 7. ove Uredbe akontativno temeljem mjesečnog obračuna za prethodni mjesec usklađenog s akontacijom za tekući mjesec.

Dodatna sredstva izravna­nja za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini, izvršavaju se na temelju dostavljene dokumentacije županije, Grada Zagreba i grada o provedenom postupku u skladu sa Zakonom, dostavljenih ovjerenih računa o nabavi roba i/ili ovjerenih (privremenih ili okončanih) situacija za izvršene radove, koji su dospjeli ili dospijevaju u mjesecu za koji se podnosi zahtjev za doznaku sredstava, nadležnom ministarstvu do 10. u mjesecu za tekući mjesec, a nadležno ministarstvo nakon provedene kontrole, objedinjene zahtjeve na razini županija i gradova dostavlja Ministarstvu financija do 15. u mjesecu za tekući mjesec.

Dodatna sredstva izravna­nja u djelatnosti socijalne skrbi doznačit će se na način iz članka 5. ove Uredbe.

Dodatna sredstva izravna­nja Ministarstvo financija doznačit će u razdoblju od 20. do 30. u mjesecu za tekući mjesec.

Članak 14.

Županije, Grad Zagreb, gradovi i općine su dužni izvješćivati resorno ministarstvo ili nadležno tijelo državne uprave o utrošenim sredstvima kraj­njih korisnika (ustanova) u skladu s odredbama Pravilnika o financijskom izvještavanju u prora­čunskom raču­novodstvu.

Nadležno ministarstvo ili nadležno tijelo državne uprave dužno je izraditi konsolidirana izvješća o korištenju sredstava doznačenih za financiranje decentraliziranih funkcija, te ih dostaviti Ministarstvu financija u roku i na način propisan Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom raču­novodstvu.

Nadležno ministarstvo ili nadležno tijelo državne uprave dužno je pratiti izvršenje odluke o minimalnim financijskim standardima i po potrebi, a najkasnije do 30. rujna 2005. godine Vladi Republike Hrvatske predložiti njene izmjene i dopune.

Ako korisnik dodatnih sredstava izravnanja iz stavka 1. ovog članka ne dostavi izvješće resornom ministarstvu ili nadležnom tijelu državne uprave iz stavka 1. na propisani način i u roku iz stavka 2., Ministarstvo financija će privremeno obustaviti doznaku tekućih pomoći iz dodatnih sredstava izravnanja iz Državnog proračuna Republike Hrvatske.

Članak 15.

Krajnji korisnik (ustanova), koji prima sredstva za decentralizirane funkcije iz proračuna županije, Grada Zagreba, gradova i općina dužan je postupati u skladu s Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu, Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu, Naputkom o ekonomskoj i funkcijskoj klasifikaciji rashoda/izdataka i prihoda/primitaka, Zakonom o javnoj nabavi i Uredbi o postupku nabave roba, radova i usluga male vrijednosti.

Nadležno tijelo krajnjeg korisnika (ustanove) donosi financijski plan za 2005. godinu na petoj razini računskog plana i program rada, te tromjesečne financijske planove na temelju odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja osnovnog i srednjeg školstva, domova za starije i nemoćne osobe, centara za socijalnu skrb i javnih vatrogasnih postrojbi za 2005. godinu iz članka 11. ove Uredbe koji donosi županija, Grad Zagreb, grad i općina i dostavlja ga nadležnom upravnom odjelu županije, Grada Zagreba, grada i općine najkasnije do 31. siječnja 2005. godine.

Financijski plan sastoji se od prihoda i rashoda i obraz­loženja. Prihodi se iskazuju po vrstama i izvorima iz kojih potje­ču, i to: sredstva državnog proračuna, sredstva iz županijskog/gradskog/općinskog proračuna – decentralizacija, vlastita sredstva po vrstama i sredstva pomoći općine/grada, županije i druge pravne i fizičke osobe, a rashodi po ekonomskoj klasifikaciji na petoj razini.

Obrazloženje financijskog plana treba sadržavati podatke koji su osnova za izračunavanje godišnjeg iznosa sredstava (npr. broj objekata, djelatnika, razrednih odjeljenja, učenika, korisnika, kreveta), obrazloženje vlastitih prihoda i drugih prihoda od jedinica lokalne samouprave (predškolski odgoj ili drugo) ili iz drugih izvora, a prema odluci iz stavka 2. ovoga članka, i plan javne nabave za robe, radove i usluge koje su razvrstane u istovrsne skupine (prema statističkoj nomenklaturi ili prema računskom planu).

Ako županija, Grad Zagreb, grad i općina nisu propisali drugačije:

– doznaka sredstava za rashode poslovanja izvršava se na temelju mjesečnog izvještaja ustanove o stvarno nastalim rashodima za protekli mjesec (na petoj razini računskog plana) koji potpisuju odgovorne osobe (računovođa i ravnatelj), a dostavlja se nadležnom upravnom odjelu najkasnije do 10-tog u tekućem mjesecu za protekli mjesec;

– doznaka sredstava za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini izvršava se na temelju dostavljene dokumentacije o provedenom postupku u skladu sa Zakonom, dostavljenih ovjerenih računa o nabavi roba i / ili ovjerenih (privremenih ili okončanih situacija) za izvršene radove koji su dospjeli ili dospijevaju na plaćanje u mjesecu, a dostavlja se nadležnom upravnom odjelu;

– doznaka sredstava za domove za starije i nemoćne osobe za rashode poslovanja (rashode za zaposlene, materijalne rashode, financijske rashode) izvršava se na temelju mjesečnog izvještaja ustanove o stvarno nastalim rashodima za protekli mjesec (na petoj razini računskog plana) i stvarno ostvarenim vlastitim prihodima za protekli mjesec (na petoj razini računskog plana), a koji potpisuju odgovorne osobe (računovodstvo i ravnatelj), a dostavlja se nadležnom upravnom odjelu najkasnije do 10-og u tekućem mjesecu za protekli mjesec.

Ako krajnji korisnik (ustanova) ne dostavi financijski plan, program i izvještaj nadležnom upravnom odjelu u roku i na propisani način, privremeno se obustavlja doznaka sredstava ustanovi.

Članak 16.

Županije, Grad Zagreb, gradovi i općine dužni su obav­ljati nadzor nad zakonitošću rada upravnih tijela koja obav­ljaju poslove decentraliziranih funkcija i korisnika proračunskih sredstava (ustanova) koji se financiraju iz tih sredstava.

Članak 17.

Ministarstvo financija i ministarstva nadležna za školstvo, socijalnu skrb, zdravstvo te nadležno tijelo državne uprave za vatrogastvo obav­ljaju nadzor u pogledu zakonitosti postupa­nja i namjenskog korište­nja sredstava iz ove Uredbe.

Članak 18.

Ovlašćuje se ministar financija da prema potrebi donosi naputak o provedbi ove Uredbe u dijelu koji se odnosi na dinamiku doznake sredstava pomoći izravna­nja i na provedbu članka 3. stav­ka 2. ove Uredbe.

Članak 19.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2005. godine.

Klasa: 015-01/04-01/06
Urbroj: 5030108-04-2
Zagreb, 15. prosinca 2004.

Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 

 

ZBIRNI PREGLED SREDSTAVA ZA DECENTRALIZIRANE FUNKCIJE U 2005. GODINI PO ŽUPANIJAMA

Tablica 1.

 

 

ŠKOLSTVO

SOCIJALNA SKRB

ZDRAVSTVO

VATROGASTVO

 

 

OSNOVNO

 

CENTRI ZA

 

 

JAVNE

SVEUKUPNE

 

ŠKOLSTVO

 

SOCIJALNU

DOMOVI ZA

 

VATROGASNE

OBVEZE ZA

ŽUPANIJA

(OBVEZA

SREDNJE

SKRB I

STARIJE I

ZDRAVSTVENE

POSTROJBE

DECENTRALIZIRANE

 

GRADOVA I

ŠKOLSTVO

POMOĆ ZA

NEMOĆNE

USTANOVE

(OBVEZA OPĆINA I

FUNKCIJE

 

ŽUPANIJA)

 

OGRJEV

OSOBE

 

GRADOVA)

 

1

2

3

4

5

6

7                

8 (2+3+4+5+6+7)

ZAGREBAČKA

64,179,912

15,155,331

4,007,920

0

15,650,000

13,336,232

112,329,395

KRAPINSKO-ZAGORSKA

27,944,361

15,703,448

2,511,200

0

14,600,000

4,160,713

64,919,722

SISAČKO-MOSLAVAČKA

38,784,468

18,919,930

6,076,240

10,139,430

18,250,000

12,165,088

104,335,156

KARLOVAČKA

29,130,814

14,251,512

4,218,560

3,136,400

14,000,000

9,337,461

74,074,747

VARAŽDINSKA

35,613,113

17,598,838

3,142,160

3,430,400

17,100,000

5,442,409

82,326,920

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

24,435,276

11,042,432

2,161,120

5,375,480

11,700,000

9,666,832

64,381,140

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

28,268,382

13,726,116

3,504,320

3,371,600

13,200,000

9,718,363

71,788,781

PRIMORSKO-GORANSKA

47,513,565

30,387,140

4,188,400

16,665,600

30,870,025

29,908,176

159,532,906

LIČKO-SENJSKA

15,226,038

6,442,112

1,496,240

6,158,342

6,900,555

5,399,325

41,622,612

VIROVITIČKO-PODRAVSKA

19,805,683

8,595,847

2,392,400

0

9,500,000

4,006,924

44,300,854

POŽEŠKO-SLAVONSKA

18,465,497

8,715,626

1,817,280

6,319,380

8,150,000

2,123,261

45,591,044

BRODSKO-POSAVSKA

36,461,535

16,478,538

4,708,880

3,238,560

14,900,000

6,524,422

82,311,935

ZADARSKA

31,954,004

19,468,893

4,512,640

6,250,200

14,700,000

20,476,200

97,361,937

OSJEČKO-BARANJSKA

62,574,608

32,310,165

8,188,400

9,852,400

28,218,525

13,674,063

154,818,161

ŠIBENSKO-KNINSKA

22,538,209

9,973,337

6,672,400

6,766,000

13,679,181

11,583,308

71,212,435

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

38,314,970

17,951,817

4,045,360

7,185,000

16,000,000

9,411,947

92,909,094

SPLITSKO-DALMATINSKA

81,299,068

46,773,764

7,937,120

19,665,525

37,459,266

16,576,781

209,711,524

ISTARSKA

43,663,815

23,154,947

2,796,320

15,221,440

18,500,000

27,055,803

130,392,325

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

26,280,853

15,073,815

2,116,320

12,122,440

13,879,181

11,540,652

81,013,261

MEĐIMURSKA

22,410,072

9,872,700

2,296,240

4,690,000

11,201,000

4,256,593

54,726,605

GRAD ZAGREB

119,207,982

79,334,856

11,862,720

49,946,000

69,602,184

37,892,787

367,846,529

UKUPNO

834,072,225

430,931,164

90,652,240

189,534,197

398,059,917

264,257,340

2,207,507,083

 

 

PREGLED SREDSTAVA ZA DECENTRALI­ZIRANU FUNKCIJU OSNOVNOG ŠKOLSTVA PO ŽUPANIJAMA U 2005. GODINI

Tablica 2.ž.

 

Žup.

 

Sveukupno

broj

Nositelj financiranja – županije

kuna

1

2

3

1.

ZAGREBAČKA

36.245.891

2.

KRAPINSKO-ZAGORSKA

25.776.942

3.

SISAČKO-MOSLAVAČKA

24.992.770

4.

KARLOVAČKA

18.922.282

5.

VARAŽDINSKA

28.175.572

6.

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

18.516.032

7.

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

21.513.371

8.

PRIMORSKO-GORANSKA

26.071.251

9.

LIČKO-SENJSKA

12.194.672

10.

VIROVITIČKO-PODRAVSKA

15.237.288

11.

POŽEŠKO-SLAVONSKA

13.787.182

12.

BRODSKO-POSAVSKA

23.531.830

13.

ZADARSKA

21.148.286

14.

OSJEČKO-BARANJSKA

46.533.505

15.

ŠIBENSKO-KNINSKA

14.234.388

16.

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

32.524.972

17.

SPLITSKO-DALMATINSKA

57.480.202

18.

ISTARSKA

16.071.916

19.

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

18.686.458

20.

MEĐIMURSKA

17.822.276

21.

GRAD ZAGREB

119.207.982

 

UKUPNO ŽUPANIJE

608.675.068

 

 

PREGLED SREDSTAVA ZA DECENTRALI­ZIRANU FUNKCIJU OSNOVNOG ŠKOLSTVA PO GRADOVIMA U 2005. GODINI

 

Tablica 2.g.

 

Red.

 

Sveukupno

broj

Nositelj financiranja – gradovi

kuna

1

2

3

1.

VELIKA GORICA

12.431.141

2.

SAMOBOR

7.125.000

3.

VRBOVEC

4.226.920

4.

ZAPREŠIĆ

4.150.960

5.

KRAPINA

2.167.419

6.

SISAK

8.936.073

7.

KUTINA

4.855.625

8.

KARLOVAC

10.208.532

9.

VARAŽDIN

7.437.541

10.

KOPRIVNICA

5.919.244

11.

BJELOVAR

6.755.011

12.

RIJEKA

18.696.280

13.

CRIKVENICA

1.529.113

14.

OPATIJA

1.216.921

15.

GOSPIĆ

3.031.366

16.

VIROVITICA

4.568.395

17.

POŽEGA

4.678.315

18.

SLAVONSKI BROD

12.929.705

19.

ZADAR

10.805.718

20.

OSIJEK

16.041.103

21.

ŠIBENIK

8.303.821

22.

VINKOVCI

5.789.998

23.

MAKARSKA

2.198.850

24.

SPLIT

21.620.016

25.

PULA

9.265.939

26.

LABIN

2.581.453

27.

PAZIN

5.769.695

28.

POREČ

4.201.439

29.

ROVINJ

2.476.198

30.

UMAG

3.297.175

31.

DUBROVNIK

7.594.395

32.

ČAKOVEC

4.587.796

 

UKUPNO GRADOVI

225.397.157

 

 

PREGLED SREDSTAVA ZA DECENTRALI­ZIRANU FUNKCIJU VATROGASTVA PO OPĆINAMA/GRADOVIMA U 2005. GODINI

Tablica 3. općine/gradovi

 

Red.

Nositelj financiranja

Naziv javne

Sveukupno

broj

općina/grad

vatrogasne postrojbe

kuna

1

2

3

4

1

Grad Zagreb

JVP ZAGREB

37.892.787

2

Grad Zaprešić

JVP ZAPREŠIĆ

3.489.821

3

Grad Samobor

JVP SAMOBOR

2.835.493

4

Grad Velika Gorica

JVP VELIKA GORICA

3.863.298

5

Grad Ivanić Grad

JVP IVANIĆ GRAD

3.147.620

6

Grad Zabok

JVP ZABOK

2.580.623

7

Grad Krapina

JVP KRAPINA

1.580.090

8

Grad Sisak

JVP SISAK

5.764.812

9

Grad Petrinja

JVP PETRINJA

3.218.094

10

Grad Kutina

JVP KUTINA

3.182.182

11

Grad Karlovac

JVP KARLOVAČKA

6.426.422

12

Grad Ogulin

JVP OGULIN

2.911.039

13

Grad Varaždin

JVP VARAŽDIN

5.442.409

14

Grad Koprivnica

JVP KOPRIVNICA

3.774.756

15

Grad Đurđevac

JVP ĐURĐEVAC

3.270.163

16

Grad Križevci

JVP KRIŽEVCI

2.621.913

17

Grad Bjelovar

JVP BJELOVAR

4.981.114

18

Grad Daruvar

JVP DARUVAR

1.702.494

19

Grad Garešnica

JVP GAREŠNICA

1.541.869

20

Grad Čazma

JVP ČAZMA

1.492.886

21

Grad Rijeka

JVP RIJEKA

16.607.756

22

Grad Mali Lošinj

JVP LOŠINJ

2.580.162

23

Grad Crikvenica

JVP CRIKVENICA

2.016.509

24

Grad Krk

JVP KRK

2.878.323

25

Grad Opatija

JVP OPATIJA

4.184.917

26

Grad Delnice

JVP DELNICE

1.640.509

27

Grad Gospić

JVP GOSPIĆ

3.439.137

28

Općina Plitvička Jezera

JVP PLITVIČKA JEZERA

1.960.188

29

Grad Virovitica

JVP VIROVITICA

2.191.810

30

Grad Slatina

JVP SLATINA

1.815.114

31

Grad Požega

JVP POŽEGA

2.123.261

32

Grad Slavonski Brod

JVP SLAVONSKI BROD

6.524.422

33

Grad Zadar

JVP ZADAR

12.298.392

34

Grad Biograd na Moru

JVP BIOGRAD

2.822.131

35

Grad Benkovac

JVP BENKOVAC

2.414.783

36

Općina Gračac

JVP GRAČAC

2.940.894

37

Grad Osijek

JVP OSIJEK

11.514.436

38

Grad Beli Manastir

JVP BELI MANASTIR

2.159.627

39

Grad Šibenik

JVP ŠIBENIK

6.519.187

40

Grad Drniš

JVP DRNIŠ

2.076.262

41

Grad Knin

JVP KNIN

2.987.859

42

Grad Vinkovci

JVP VINKOVCI

3.110.360

43

Grad Vukovar

JVP VUKOVAR

4.611.987

44

Grad Ilok

JVP ILOK

1.689.600

45

Grad Split

JVP SPLIT

14.129.659

46

Grad Imotski

JVP IMOTSKI

2.447.122

47

 

JVP PULA

8.534.157

 

Grad Pula (68,92%)

 

5.881.741

 

Općina Barban (3,27%)

 

279.067

 

Općina Fažana (3,78%)

 

322.591

 

Općina Ližnjan (3,45%)

 

294.429

 

Općina Marčana (4,59%)

 

391.718

 

Općina Medulin (6,88%)

 

587.150

 

Općina Svetvinčenat (2,61%)

 

222.741

 

Općina Vodnjan (6,50%)

 

554.720

48

 

JVP PAZIN

3.236.448

 

Grad Pazin (49,29%)

 

1.595.245

 

Općina Cerovlje (9,55%)

 

309.081

 

Općina Gračišće (7,66%)

 

247.912

 

Općina Lupoglav (5,15%)

 

166.677

 

Općina Karojba (7,73%)

 

250.178

 

Općina Motovun (5,78%)

 

187.067

 

Općina Tinjan (9,58%)

 

310.051

 

Općina Sv. Petar u

 

 

 

Šumi (5,26%)

 

170.237

49

 

JVP POREČ

2.892.814

 

Grad Poreč (73,9%)

 

2.137.789

 

Općina Sv. Lovreč (2,13%)

 

61.617

 

Općina Višnjan (2,61%)

 

75.502

 

Općina Kaštelir-Labinci

 

 

 

(1,36%)

 

39.342

 

Općina Vižinada (1,44%)

 

41.657

 

Općina Vrsar (18,56%)

 

536.907

50

 

JVP ROVINJ

3.179.102

 

Grad Rovinj (88,17%)

 

2.803.014

 

Općina Bale (2,1%)

 

66.761

 

Općina Kanfanar (3,2%)

 

101.731

 

Općina Žminj (6,53%)

 

207.596

51

 

JVP LABIN

2.924.389

 

Grad Labin (49,9%)

 

1.459.270

 

Općina Pićan (8,2%)

 

239.800

 

Općina Raša (15,9%)

 

464.978

 

Općina Kršan (13,2%)

 

386.019

 

Općina Sv. Nedelja (12,8%)

 

374.322

52

 

JVP BUZET

2.132.624

 

Grad Buzet (80%)       

 

1.706.100

 

Općina Lanišće (20%)

 

426.524

 

53

 

JVP UMAG

4.156.269

 

Grad Umag (51,7%)   

 

2.148.791

 

Grad Novigrad (13,7%)

 

569.409

 

Grad Buje (22,65%)

 

941.395

 

 

Općina Grožnjan 3,65%)

 

151.703

 

Općina Brtonigla (5,85%)

 

243.142

 

 

Općina Oprtalj (2,45%)

 

101.829

54

Grad Dubrovnik

JVP DUBROVAČKI
VATROGASCI

7.967.292

55

Grad Ploče

JVP PLOČE

1.900.513

56

Grad Metković

JVP METKOVIĆ

1.672.847

57

Grad Čakovec

JVP ČAKOVEC

4.256.593

 

 

 

264.257.340

                                                                            

                                                                            

                                                    

Članak 19.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2005. godine.

Klasa: 015-01/04-01/06
Urbroj: 5030108-04-2
Zagreb, 15. prosinca 2004.

 

Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.