2329
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, temeljem članka 34., članka 55. i članka 57. točke 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 122/03), u upravnom postupku ocjene sukladnosti s odredbama Zakona o zaštiti tržišnoga natjecanja, Okvirnog ugovora o pružanju telekomunikacijskih usluga broj C4-506-012/2003 sklopljenog između HT-Hrvatskih telekomunikacija d.d. iz Zagreba, A. Hebranga 32-34 i HT mobilnih komunikacija d.o.o. iz Zagreba, Ulica grada Vukovara 23, s jedne strane te Zagrebačke banke d.d. iz Zagreba, Paromlinska 2, Alianz ZB d.o.o. društva za upravljanje dobrovoljnim mirovinskim fondom iz Zagreba, Grškovićeva 31, Alianz ZB d.o.o. društva za upravljanje obveznim mirovinskim fondom iz Zagreba, Grškovićeva 31, Pominvesta d.d. iz Splita, I. Gundulića 26a, MZB d.o.o. iz Zagreba, Savska 28, Prve stambene štedionice d.d. iz Zagreba, Nova Ves 11, Centra Kaptol d.o.o. iz Zagreba, Nova Ves 17, Varaždinske banke d.d. iz Zagreba, Kapucinski trg 5, ZB Investa d.o.o. iz Zagreba, Ratkajev prolaz 8 i Zagreb nekretnina d.o.o. iz Zagreba, Nova Ves 17, s druge strane od 18. veljače 2004., pokrenutog po zahtjevu poduzetnika VIPnet d.o.o. iz Zagreba, Vrtni put 1, temeljem odluke Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja sa 67. sjednice, održane 7. rujna 2006., donosi sljedeće
1. Nalaže se poduzetniku HT – Hrvatske telekomunikacije d.d. iz Zagreba, Savska
cesta 32, poduzetniku T-Mobile Hrvatska d.o.o. iz Zagreba, Ulica grada Vukovara
23 (u Okvirnom ugovoru, zajednički nazvani: HT) i poduzetnicima Zagrebačke banke
d.d. iz Zagreba, Paromlinska 2, Alianz ZB d.o.o. društva za upravljanje
dobrovoljnim mirovinskim fondom iz Zagreba, Grškovićeva 31, Alianz ZB d.o.o.
društva za upravljanje obveznim mirovinskim fondom iz Zagreba, Grškovićeva 31,
Pominvest d.d. iz Splita, I. Gundulića 26a, MZB d.o.o. iz Zagreba, Savska 28,
Prva stambena štedionica d.d. iz Zagreba, Nova Ves 11, Centar Kaptol d.o.o. iz
Zagreba, Nova Ves 17, Varaždinska banka d.d. iz Zagreba, Kapucinski trg 5, ZB
Invest d.o.o. iz Zagreba, Ratkajev prolaz 8 i Zagreb nekretnina d.o.o. iz
Zagreba, Nova Ves 17 (u Okvirnom ugovoru zajednički nazvani: ZABA), bez odgode,
a najkasnije u roku od osam (8) dana, od dana dostave ovog rješenja, obustava
primjene odredaba Okvirnog ugovora o pružanju telekomunikacijskih usluga broj
C4-506-012/2003, (dalje: Okvirni ugovor) i to kako slijedi:
– članka 2. stavka 2.2. Okvirnog ugovora, koji glasi:
»Ugovorne strane su suglasne da će HT za vrijeme trajanja ovog Ugovora pružati
ZABI, u skladu sa svojim mogućnostima, sve telekomunikacijske usluge koje se
trenutno nude ili će se nuditi na tržištu, a ZABA će koristiti, u skladu sa
svojim potrebama i odredbama ovog Ugovora, sve telekomunikacijske usluge koje
HT trenutno nudi ili će nuditi na tržištu.«
– članka 2. stavka 2.3. Okvirnog ugovora, koji glasi:
»Ako neki drugi davatelj usluga ZABI ponudi specifične nove usluge, koje nisu
obuhvaćene ovim Ugovorom, ZABA će u roku od tjedan dana od primitka takve ponude
obavijestiti HT o uvjetima spomenute ponude (kvaliteta i razina usluge, cijena i
slično), te će zatražiti od HT-a ponudu istih ili usporedivih usluga prije no
što prihvati ponudu drugog davatelja usluga. HT se obvezuje svoju ponudu
dostaviti ZABI u roku od 30 dana od dana zaprimanja obavijesti Ključnog
poslovnog korisnika. ZABA se obvezuje prihvatiti ponudu HT-a, ako odnos cijene i
kvalitete usluge koju ponudi HT bude jednaka ili niža od cijene koju je ponudio
drugi davatelj usluga ili ako kvaliteta usluge koju ponudi HT bude povoljniji
ili isti od odnosa cijene i kvalitete usluge koju je ponudio drugi davatelj
usluga, te ako HT preuzme obvezu da će dotičnu uslugu realizirati u roku od 60
dana od prihvaćanja ponude. Odnos cijene i kvalitete takve usluge će, u slučaju
potrebe ZABA i HT naknadno zajednički definirati. Ako HT ne dostavi svoju ponudu
u roku od 30 dana od dana zaprimanja obavijesti ZABE, ZABA može prihvatiti
ponudu drugog davatelja usluge bez ikakvih daljnjih privola od strane HT-a.«
– članka 2. stavka 2.10. Okvirnog ugovora, koji glasi:
»ZABA ima pravo, radi poslovnih ili sigurnosnih razloga, koristiti
telekomunikacijske usluge, ograničenog opsega i od drugih davatelja
telekomunikacijskih usluga, bez štete za ovaj Ugovor i pod uvjetom da ne krše
ostale odredbe ovog Ugovora. Za potrebe ovog Ugovora, termin »telekomunikacijske
usluge ograničenog opsega» znači telekomunikacijske usluge za čije pružanje HT-ov
konkurent ostvaruje godišnji prihod koji ne prelazi 5% od godišnjeg prihoda što
ga je HT ostvario od ZABE tijekom prethodne godine od svih telekomunikacijskih
usluga navedenih u st. 2.1. ovog članka, kao ni više od 10% po pojedinoj
telekomunikacijskoj usluzi navedenoj u st. 2.1. ovog članka u dotičnoj godini.«
– članka 2. stavka 2. 11. Okvirnog ugovora, koji glasi:
»ZABA se temeljem ovog Ugovora obvezuje obavijestiti HT o korištenju svake
telekomunikacijske usluge koju mu pružaju HT-ovi konkurenti, pod uvjetom da na
taj način ZABA ne krši odredbe ugovora o korištenju telekomunikacijskih usluga s
drugim pružateljima usluga. U svakom slučaju, ZABA se obvezuje izvijestiti HT
opostotku korištenja telekomunikacijskih usluga, pruženih mu od strane HT-ovih
konkurenata, u smislu st. 2.10 ovog članka.«
2. Nalaže se poduzetniku HT – Hrvatske telekomunikacije d.d. iz Zagreba, Savska
cesta 32, poduzetniku T-Mobile Hrvatska d.o.o. iz Zagreba, Ulica grada Vukovara
23 i poduzetnicima Zagrebačka banka d.d. iz Zagreba, Paromlinska 2, Alianz ZB
d.o.o. društva za upravljanje dobrovoljnim mirovinskim fondom iz Zagreba,
Grškovićeva 31, Alianz ZB d.o.o. društva za upravljanje obveznim mirovinskim
fondom iz Zagreba, Grškovićeva 31, Pominvest d.d. iz Splita, I. Gundulića 26a,
MZB d.o.o. iz Zagreba, Savska 28, Prva stambena štedionica d.d. iz Zagreba, Nova
Ves 11, Centar Kaptol d.o.o. iz Zagreba, Nova Ves 17, Varaždinska banka d.d. iz
Zagreba, Kapucinski trg 5, ZB Invest d.o.o. iz Zagreba, Ratkajev prolaz 8 i
Zagreb nekretnine d.o.o. iz Zagreba, Nova Ves 17, da ne sklapaju nove Okvirne
ugovore i anekse ugovora za vrijeme trajanja ove privremene mjere, a koji su u
suprotnosti s nalogom iz točke 1. izreke ovog rješenja.
3. Nalaže se poduzetniku HT – Hrvatske telekomunikacije d.d. iz Zagreba, Savska
cesta 32 i poduzetniku T-Mobile Hrvatska d.o.o. iz Zagreba, Ulica grada
Vukovara 23 da ne sklapaju s trećima nove Okvirne ugovore i anekse ugovora za
vrijeme trajanja ove privremene mjere, a koji su u suprotnosti s nalogom iz
točke 1. izreke ovog rješenja.
4. Privremena mjera iz točke 1., točke 2. i točke 3. izreke ovog rješenja
određuje se do dana donošenja konačnog rješenja u ovom postupku.
5. Ovo rješenje bit će objavljeno u »Narodnim novinama«.
Obrazloženje
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija) zaprimila je 16.
studenoga 2005. zahtjev poduzetnika VIPnet d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Vrtni
put 1, (dalje: VIPnet d.o.o.) protiv poduzetnika HT – Hrvatske telekomunikacije
d.d. sa sjedištem u Zagrebu, Savska cesta 32 (dalje: T-HT d.d.) i poduzetnika
T-Mobile Hrvatska d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 23 (dalje:
T-Mobile d.o.o.).
U zahtjevu poduzetnika VIPnet d.o.o., u bitnome se navodi da poduzetnici T-HT
d.d. i T-Mobile d.o.o. zlouporabljuju vladajući položaj i to T-HT d.d. na
tržištu javne govorne usluge u nepokretnim mrežama i na tržištu iznajmljivanja
vodova na području Republike Hrvatske, a T-Mobile d.o.o. na tržištu javne
govorne usluge u pokretnim mrežama na području Republike Hrvatske, na način da
sklapaju Okvirne ugovore kojima se, na štetu potrošača, ograničava tržište i to
uvjetovanjem sklapanja ugovora prihvaćanjem od drugih ugovornih stranaka
dodatnih obveza, koje po svojoj prirodi ili običajima u trgovini nisu u svezi s
predmetom tih ugovora, što predstavlja zabranjene sporazume u smislu članka 9.
stavka 1. točke 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj
122/03; dalje: ZZTN).
U smislu odredbe članka 37. točke 8. i 9. ZZTN, Agencija je prije pokretanja
postupka zatražila od poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. pisano očitovanje
s dokumentacijom na navode iz zahtjeva poduzetnika VIPnet d.o.o., koji su isti
dostavili Agenciji dana 25. prosinca 2005. i 27. prosinca 2005.
Temeljem podataka kojima je Agencija raspolagala iz dostavljene dokumentacije,
Agencija je 2. ožujka 2006., u smislu članka 46. ZZTN, donijela zaključak o
pokretanju postupka ocjene sukladnosti s odredbama ZZTN, Okvirnih ugovora s
dodacima i prilozima, sklopljenih između poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile
d.o.o. s ključnim poslovnim korisnicima, koji se u Agenciji vodi pod klasom: UP/I
030-02/2005-01/50.
Agencija nije postupala u dijelu zahtjeva poduzetnika VIPnet d.o.o., a koji se
odnosi na zlouporabu vladajućeg položaja, budući da temeljem članka 5. stavka 1.
točke 7. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine«, broj: 122/03, 158/03,
177/03, 60/04 i 70/05), Hrvatska agencija za telekomunikacije obavlja
regulatorne poslove s ciljem onemogućavanja zlouporabe nadmoćnog položaja na
telekomunikacijskom tržištu.
Agencija je predmetni zaključak u smislu članka 47. ZZTN dostavila na očitovanje
strankama u postupku. Rečenom odredbom ZZTN, propisano je da će Agencija u
postupku u kojem sudjeluju stranke sa suprotnim interesima dostaviti po jedan
primjerak zaključka o pokretanju postupka strankama, a na koji je stranka protiv
koje je postupak pokrenut dužna dostaviti odgovor i traženu dokumentaciju.
Traženo očitovanje i preslike Okvirnih ugovora s pripadajućim dodacima i
prilozima poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. dostavili su Agenciji dana 28.
travnja 2006., kojima se u bitnome navodi kako predmetni Okvirni ugovor s
dodacima i prilozima nije zabranjen sporazum u smislu odredaba ZZTN.
Uvidom u dvadeset četiri (24) dostavljena Okvirna ugovora s dodacima i
prilozima, Agencija je utvrdila da su iste, poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile
d.o.o. sklapali s različitim poduzetnicima – ključnim poslovnim korisnicima te
da nije riječ o tipskim ugovorima.
Stoga je Agencija, iz predmeta pod klasom: UP/I 030-02/2005-01/50, izdvojila
predmetne Okvirne ugovore, koje vodi u zasebnim upravnim postupcima ocjene
sporazuma.
Upravni postupak ocjene sukladnosti Okvirnog ugovora s odredbama ZZTN,
sklopljen između poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. s poduzetnikom ZABA
vodi se u Agenciji pod klasom UP/I 030-02/2006-01/47.
Uvidom u dostavljeni Okvirni ugovor koji su poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile
d.o.o. sklopili s poduzetnikom ZABA Agencija je kao sporne, u smislu članka 9.
stavka 1. točke 5. ZZTN, utvrdila odredbe članka 2. stavka 2.2., stavka 2.3.,
stavka 2.10 i stavka 2.11. Okvirnog ugovora.
Naime, Agencija je utvrdila da se spornim odredbama Okvirnog ugovora određuje:
a. da će poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. pružati poduzetniku ZABA sve
telekomunikacijske usluge koje se trenutno nude ili će se nuditi na tržištu, a
poduzetnik ZABA će koristiti sve telekomunikacijske usluge koje poduzetnici T-HT
d.d. i T-Mobile d.o.o. trenutno nude ili će nuditi;
U navedenoj odredbi nije sporna obveza poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o.
o pružanju svih telekomunikacijskih usluga koje isti nude na tržištu, ali je s
aspekta odredbi o zaštiti tržišnog natjecanja sporna obveza poduzetnika ZABA o
korištenju svih telekomunikacijskih usluga koje će poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile
d.o.o. nuditi u budućnosti. Iz izričaja sporne odredbe proizlazi da je
poduzetnik ZABA obvezatan koristiti sve telekomunikacijske usluge, za kojima ima
potrebu, od poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. što za posljedicu ima
isključivanje konkurenata poduzetnika T-HT d.d. i poduzetnika T-Mobile d.o.o.
s mjerodavnih tržišta.
Imajući u vidu činjenicu da je poduzetnik T-HT d.d. operator sa znatnijom
tržišnom snagom na tržištu usluge nepokretnih javnih telefonskih mreža (na
tržištu javnih govornih usluga i na tržištu prijenosa govora, zvuka, podataka,
dokumenata, slika i drugog u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži) na području
Republike Hrvatske, a poduzetnik T-Mobile d.o.o. na tržištu javne govorne
usluge u pokretnim telekomunikacijskim mrežama na području Republike Hrvatske,
može se razumno pretpostaviti da je cilj gore navedene ugovorne odredbe jačanje
postojećeg položaja na mjerodavnim tržištima poduzetnika T-HT d.d. i poduzetnika
T-Mobile d.o.o. (u Okvirnom ugovoru, zajednički nazvani: HT) odnosno
sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na navedenim
mjerodavnim tržištima, na način da se značajnom dijelu konkurencije sprječava
odnosno ograničava pristup mjerodavnim tržištima, a korisnike upućuje i vezuje
samo za poduzetnike T-HT d.d. i T- Mobile d.o.o.
b. da ako neki drugi davatelj usluga poduzetniku ZABA ponudi specifične nove
usluge, koje nisu obuhvaćene Okvirnim ugovorom, poduzetnik ZABA će obavijestiti
poduzetnike T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. o uvjetima spomenute ponude (kvaliteta i
razina usluge, cijena i slično) te će zatražiti od poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile
d.o.o. ponudu istih ili usporedivih usluga prije no što prihvati ponudu drugog
davatelja usluga. Poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. se obvezuju svoju
ponudu dostaviti poduzetniku ZABA. Poduzetnik ZABA se obvezuje prihvatiti
ponudu poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o., ako odnos cijene i kvalitete
usluge koju ponude poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. bude jednak ili
povoljniji od odnosa cijene i kvalitete usluga koju je ponudio drugi davatelj
usluga, te ako poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. preuzmu obvezu da će
dotičnu uslugu realizirati u određenom roku od prihvaćanja ponude. Ako
poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. ne dostave svoju ponudu u određenom roku
od dana zaprimanja obavijesti poduzetnika ZABA, poduzetnik ZABA može prihvatiti
ponudu drugog davatelja usluge bez ikakvih daljih privola (obveza prema
poduzetnicima T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o.) od strane poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile
d.o.o.;
c. ZABA ima pravo, radi poslovnih ili sigurnosnih razloga, koristiti
telekomunikacijske usluge, ograničenog opsega i od drugih davatelja
telekomunikacijskih usluga, bez štete za Ugovor i pod uvjetom da ne krši ostale
odredbe ugovora. Za potrebe ugovora, termin »telekomunikacijske usluge
ograničenog opsega» znači telekomunikacijske usluge za čije pružanje HT-ov
konkurent ostvaruje godišnji prihod koji ne prelazi 5% od godišnjeg prihoda što
ga je HT ostvario od ZABE tijekom prethodne godine od svake telekomunikacijske
usluge navedene u st. 2.1. članka 2. ugovora, kao ni više od 10% po pojedinoj
telekomunikacijskoj usluzi navedenoj u st. 2.2. članka 2. ugovora u dotičnoj
godini.
d. ZABA se temeljem ugovora obvezuje obavijestiti HT o korištenju svake
telekomunikacijske usluge koju mu pružaju HT-ovi konkurenti, pod uvjetom da na
taj način ZABA ne krši odredbe ugovora o korištenju telekomunikacijskih usluga s
drugim pružateljima usluga. U svakom slučaju, ZABA se obvezuje izvijestiti HT o
postotku korištenja telekomunikacijskih usluga, pruženih mu od strane HT-ovih
konkurenata, u smislu st. 2.10 ovog članka.
Agencija je pored odredbi ZZTN podredno, na odgovarajući način, u konkretnom
slučaju primjenjivala u smislu članka 35. stavka 3. ZZTN, kriterije i standarde
poredbenog prava Europske zajednice odnosno Obavijest Komisije – Smjernice za
vertikalna ograničenja broj 032000Y1013(01), Službeni list C 291, 13/10/2000
str. 0001 – 0044, 2000/C 291/01.
Ugovorne odredbe, opisane pod točkama b., c. i d. upućuju na primjenu tzv.
»engleske klauzule«.
Riječ je o odredbi koja obvezuje kupca (poduzetnika ZABA) da izvijesti o bilo
kojoj ponudi koju pod povoljnijim uvjetima nude drugi dobavljači (konkurenti
poduzetnika T-HT d.d. i poduzetnika T-Mobile d.o.o.) i kojom mu se dopušta
(poduzetniku ZABA) da prihvati tu ponudu samo ako mu dobavljač (poduzetnik T-HT
d.d. i poduzetnik T-Mobile d.o.o.) odbije pružati usluge pod tim povoljnijim
uvjetima.
Razumno je za očekivati da takva odredba ima isti učinak kao i obveza
nenatjecanja, osobito kada kupac (poduzetnik ZABA) mora svom dobavljaču
(poduzetnik T-HT d.d. i poduzetnik T-Mobile d.o.o.) otkriti podatke o
alternativnom izvoru nabave.
Engleska klauzula također može djelovati kao odredba o nametanju određene
količine usluge kupcu od strane dobavljača. Nametanje određene količine robe
kupcu ima slične, ali slabije učinke isključenja s tržišta od obveze
nenatjecanja. Poduzetnicima u vladajućem položaju izričito se zabranjuje
primjena engleske klauzule.
Je li u konkretnom slučaju riječ o zabranjenom sporazumu u cijelosti ili
djelomično, u smislu članka 9. stavka 1. točke 5. ZZTN odnosno, može li se u
konkretnom slučaju primijeniti članak 10. ZZTN o izuzeću sporazuma, Agencija će
nesporno moći utvrditi tek na temelju provedene detaljne ekonomske analize
mjerodavnih tržišta na kojima predmetni sporazumi imaju učinke.
Na temelju ovlasti iz članka 55. stavka 1. ZZTN, Agencija može donijeti rješenje
o privremenoj mjeri kada smatra da pojedine radnje sprječavanja, ograničavanja
ili narušavanja tržišnog natjecanja, u smislu odredaba ZZTN, prijete nastankom
izravnoga značajnoga štetnog učinka za poduzetnike, odnosno pojedina područja
gospodarstva ili interese potrošača.
Uzimajući u obzir sve pravne i činjenične okolnosti koje su Agenciji poznate,
Agencija je kao ograničavajuće ocijenila gore navedene odredbe Okvirnog ugovora
budući da se istima uvjetuje sklapanje ugovora prihvaćanjem od drugih ugovornih
stranaka dodatnih obveza, koje po svojoj prirodi ili običajima u trgovini nisu u
svezi predmeta tih ugovora, što predstavlja zabranjene sporazume u smislu članka
9. stavka 1. točke 5. ZZTN.
U konkretnom slučaju, može se razumno pretpostaviti kako gore navedene odredbe
Okvirnog ugovora imaju za cilj sprječavanje, ograničavanje odnosno narušavanje
tržišnog natjecanja na mjerodavnim tržištima pa je nepotrebno dokazivati i
njihove stvarne učinke na tržištu.
Agencija smatra da daljnja primjena gore navedenih odredaba Okvirnog ugovora,
istovremeno prijeti nastanku izravnog, značajnog štetnog učinka za konkurente
poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o., koji su znatno nepovoljnijem položaju
na tržištu od poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o., te za krajnje korisnike
telekomunikacijskih usluga na mjerodavnim tržištima, koje se upućuje i vezuje
samo za poduzetnike T-HT d.d. i T- Mobile d.o.o.
Stoga, Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja je na 67. sjednici, održanoj 7.
rujna 2006. temeljem članka 34., 55. i 57. točka 5. ZZTN, donijelo odluku o
izricanju privremene mjere poduzetnicima T-HT d.d., T-Mobile d.o.o. i
poduzetnicima Zagrebačka banka d.d. iz Zagreba, Paromlinska 2, Alianz ZB d.o.o.
društva za upravljanje dobrovoljnim mirovinskim fondom iz Zagreba, Grškovićeva
31, Alianz ZB d.o.o. društva za upravljanje obveznim mirovinskim fondom iz
Zagreba, Grškovićeva 31, Pominvest d.d. iz Splita, I. Gundulića 26a, MZB d.o.o.
iz Zagreba, Savska 28, Prva stambena štedionica d.d. iz Zagreba, Nova Ves 11,
Centar Kaptol d.o.o. iz Zagreba, Nova Ves 17, Varaždinska banka d.d. iz Zagreba,
Kapucinski trg 5, ZB Invest d.o.o. iz Zagreba, Ratkajev prolaz 8 i Zagreb
nekretnine d.o.o. iz Zagreba, Nova Ves 17.
Odredbom članka 59. stavka 1. ZZTN, a u smislu članka 57. stavka 5. ZZTN,
rješenje Agencije objavljuje se u »Narodnim novinama«.
Ukoliko poduzetnici T-HT d.d., T-Mobile d.o.o. i poduzetnici Zagrebačka banka
d.d. iz Zagreba, Paromlinska 2, Alianz ZB d.o.o. društva za upravljanje
dobrovoljnim mirovinskim fondom iz Zagreba, Grškovićeva 31, Alianz ZB d.o.o.
društva za upravljanje obveznim mirovinskim fondom iz Zagreba, Grškovićeva 31,
Pominvest d.d. iz Splita, I. Gundulića 26a, MZB d.o.o. iz Zagreba, Savska 28,
Prva stambena štedionica d.d. iz Zagreba, Nova Ves 11, Centra Kaptol d.o.o. iz
Zagreba, Nova Ves 17, Varaždinska banka d.d. iz Zagreba, Kapucinski trg 5, ZB
Invest d.o.o. iz Zagreba, Ratkajev prolaz 8 i Zagreb nekretnina d.o.o. iz
Zagreba, Nova Ves 17 ne postupe u skladu s ovim rješenjem, Agencija će, sukladno
članku 60. ZZTN, podnijeti nadležnom prekršajnom sudu zahtjev za pokretanje
prekršajnog postupka protiv poduzetnika T-HT d.d., T-Mobile d.o.o. i
poduzetnika Zagrebačka banka d.d. iz Zagreba, Paromlinska 2, Alianz ZB d.o.o.
društva za upravljanje dobrovoljnim mirovinskim fondom iz Zagreba, Grškovićeva
31, Alianz ZB d.o.o. društva za upravljanje obveznim mirovinskim fondom iz
Zagreba, Grškovićeva 31, Pominvest d.d. iz Splita, I. Gundulića 26a, MZB d.o.o.
iz Zagreba, Savska 28, Prva stambena štedionica d.d. iz Zagreba, Nova Ves 11,
Centra Kaptol d.o.o. iz Zagreba, Nova Ves 17, Varaždinska banka d.d. iz Zagreba,
Kapucinski trg 5, ZB Invest d.o.o. iz Zagreba, Ratkajev prolaz 8 i Zagreb
nekretnina d.o.o. iz Zagreba, Nova Ves 17, te odgovornih osoba u istima, a u
svezi članka 61. stavka 1. točka 4. i stavka 2. ZZTN.
UPUTA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može
pokrenuti upravni spor kod Upravnog suda Republike Hrvatske, u roku od trideset
(30) dana od dana dostave ovog rješenja.
Klasa: UP/I 030-02/2006-01/47
Urbroj: 580-05-06-26-1
Zagreb, 7. rujna 2006.
Predsjednica Vijeća za
zaštitu tržišnog natjecanja
Olgica Spevec, v. r.