VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
622
Na temelju članka 143. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, br. 87/2008, 86/2009, 92/2010 i 105/2010), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 24. veljače 2011. godine donijela
ODLUKU
O KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA UTVRĐIVANJE BILANČNIH PRAVA ZA FINANCIRANJE MINIMALNOG FINANCIJSKOG STANDARDA JAVNIH POTREBA SREDNJIH ŠKOLA I UČENIČKIH DOMOVA U 2011. GODINI
OPĆE ODREDBE
I.
Ovom Odlukom utvrđuju se ukupna bilančna prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova i kriteriji i mjerila za utvrđivanje bilančnih prava županijama i Gradu Zagrebu do visine potrebnih sredstava za osiguravanje minimalnog financijskog standarda srednjih škola i učeničkih domova.
II.
U proračunu županija i Grada Zagreba koji su preuzeli financiranje dijela javnih potreba u srednjim školama i učeničkim domovima osiguravaju se sredstva za materijalne rashode, financijske rashode, materijal i dijelove za tekuće i investicijsko održavanje, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.
III.
Ukupna godišnja bilanca sredstava za srednje škole i učeničke domove u 2011. godini za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba, utvrđuje se kako slijedi:
– u kunama –
Opis |
Bilancirana sredstva za 2010. g. |
Bilancirana sredstva za 2011. g. |
Indeks 2011./2010. |
0 |
1 |
2 |
3=2/1 |
Materijalni i financijski rashodi |
364.097.103 |
336.642.000 |
92,46 |
Materijalni i financijski rashodi za učeničke domove |
43.501.500 |
41.724.900 |
95,92 |
Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola i učeničkih domova |
36.953.574 |
34.884.175 |
94,40 |
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini |
88.809.231 |
59.100.750 |
66,55 |
Ukupno |
533.361.408 |
472.351.825 |
88,56 |
Ukupni godišnji iznos sredstava za materijalne i financijske rashode srednjih škola i učeničkih domova za 2011. godinu iznosi 336.642.000 kuna.
Ukupni godišnji iznos sredstava za materijalne i financijske rashode za učeničke domove (smještaj i prehrana) za 2011. godinu iznosi 41.724.900 kuna.
Ukupni godišnji iznos sredstava za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola i učeničkih domova za 2011. godinu iznosi 34.884.175 kuna.
Ukupni godišnji iznos sredstava za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2011. godinu iznosi 59.100.750 kuna.
MATERIJALNI I FINANCIJSKI RASHODI, POMOĆI UNUTAR OPĆE DRŽAVE, KRITERIJI I MJERILA
IV.
Županijama i Gradu Zagrebu priznaju se bilančna prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda srednjih škola i učeničkih domova u visini koja osigurava minimalni financijski standard srednjih škola i učeničkih domova. Obračun ovih prava izvršen je prema kriterijima i mjerilima iz ove Odluke, a sredstva se mogu koristiti samo za financiranje materijalnih i financijskih rashoda i naknada (prema ekonomskoj klasifikaciji) nužnih za realizaciju nastavnog plana i programa javnih potreba srednjoškolskog obrazovanja.
Ekonomska klasifikacija materijalnih i financijskih rashoda te naknada, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, obuhvaća:
– skupinu 32 – Materijalni rashodi i
– skupinu 34 – Financijski rashodi.
V.
Kriterij za utvrđivanje ukupnih bilančnih prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda u 2011. godini su bilančna prava 2010. godine umanjena za zadane indekse te uvećana za specifičnosti pojedinih županija i Grada Zagreba za nove programe.
Mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku izračunata na bazi ukupnih bilančnih prava i upisanih učenika u školskoj godini 2010./2011.
IZRAČUN BILANČNIH PRAVA MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA PO ŽUPANIJAMA I GRADU ZAGREBU ZA 2011. GODINU
– u kunama -
Red. br. |
Nositelj financiranja |
Ukupni iznos za 2011. g. |
Broj razrednih odjela u šk. god. 2010./2011. |
Broj učenika u šk. god. 2010./2011. |
Prosječna godišnja cijena po učeniku |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5=2/4 |
ŽUPANIJE |
|||||
1 |
Zagrebačka |
11.952.389 |
301 |
7.422 |
1.610,40 |
2 |
Krapinsko-zagorska |
9.805.498 |
207 |
5.186 |
1.890,76 |
3 |
Sisačko-moslavačka |
12.106.040 |
271 |
5.840 |
2.072,95 |
4 |
Karlovačka |
12.537.705 |
211 |
4.777 |
2.624,60 |
5 |
Varaždinska* |
21.150.364 |
374 |
8.458 |
2.500,63 |
6 |
Koprivničko-križevačka |
9.307.060 |
191 |
4.632 |
2.009,30 |
7 |
Bjelovarsko-bilogorska |
10.498.004 |
281 |
6.177 |
1.699,53 |
8 |
Primorsko-goranska |
21.506.661 |
490 |
10.908 |
1.971,64 |
9 |
Ličko-senjska |
3.521.677 |
74 |
1.544 |
2.280,88 |
10 |
Virovitičko-podravska |
7.152.347 |
164 |
3.727 |
1.919,06 |
11 |
Požeško-slavonska |
6.654.858 |
173 |
4.176 |
1.593,60 |
12 |
Brodsko-posavska |
13.098.076 |
284 |
7.228 |
1.812,13 |
13 |
Zadarska |
16.196.534 |
360 |
8.023 |
2.018,76 |
14 |
Osječko-baranjska |
25.315.624 |
600 |
14.070 |
1.799,26 |
15 |
Šibensko-kninska |
8.595.229 |
190 |
4.530 |
1.897,40 |
16 |
Vukovarsko-srijemska |
13.706.545 |
352 |
8.009 |
1.711,39 |
17 |
Splitsko-dalmatinska |
36.348.259 |
916 |
21.821 |
1.665,75 |
18 |
Istarska |
17.569.061 |
368 |
7.556 |
2.325,18 |
19 |
Dubrovačko-neretvanska |
10.855.327 |
283 |
6.045 |
1.795,75 |
20 |
Međimurska |
7.218.520 |
177 |
4.244 |
1.700,88 |
21 |
Grad Zagreb |
61.546.222 |
1.432 |
37.360 |
1.647,38 |
|
UKUPNO ŽUPANIJE |
336.642.000 |
7.699 |
181.733 |
1.852,40 |
Napomena: Prosječna cijena po učeniku rezultat je podjele ukupnog iznosa s brojem učenika i zaokružena na dvije decimale.
* U Varaždinskoj županiji materijalni i financijski rashodi su uvećani za 2.000.000 kuna (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su umanjeni rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.
U prosječnoj cijeni po učeniku izračunate na temelju upisanih učenika srednjih škola iskazanoj u koloni 4. navedene tablice, osim materijalnih i financijskih rashoda srednjih škola, obuhvaćen je i dio materijalnih rashoda učeničkih domova prema sjedištu učeničkog doma, i to: prijevoz zaposlenika na posao i s posla, pedagoška dokumentacija, zdravstveni pregledi zaposlenika te materijalni rashodi za redovite propisane kontrole instalacija i postrojenja (po inspekcijskim nalazima) čije neotklanjanje ugrožava sigurnost učenika i učeničkog doma.
VI.
Kriterij za utvrđivanje bilančnih prava za sufinanciranje pomoći smještaja i prehrane učenika u učeničkim domovima po županijama i Gradu Zagrebu je broj učenika upisanih 2010./2011. godine po učeničkim domovima kojima su osnivači navedene županije.
Mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku u iznosu od 6.300,00 kuna, po učeniku za I. – IV. razred.
IZRAČUN BILANČNIH PRAVA ZA SUFINANCIRANJE MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA ZA UČENIČKE DOMOVE (SMJEŠTAJ I PREHRANA UČENIKA) PO ŽUPANIJAMA I GRADU ZAGREBU ZA 2011. GODINU
– u kunama –
Red. br. |
Nositelj financiranja |
Broj učenika u šk. god. 2010./2011. |
Ukupni iznos za 2011. g. |
0 |
1 |
2 |
3 |
ŽUPANIJE |
|||
1 |
Zagrebačka |
86 |
541.800 |
2 |
Krapinsko-zagorska |
221 |
1.392.300 |
3 |
Sisačko-moslavačka |
68 |
428.400 |
4 |
Karlovačka |
240 |
1.512.000 |
5 |
Varaždinska |
280 |
1.764.000 |
6 |
Koprivničko-križevačka |
110 |
693.000 |
7 |
Bjelovarsko-bilogorska |
318 |
2.003.400 |
8 |
Primorsko-goranska |
727 |
4.580.100 |
9 |
Ličko-senjska |
113 |
711.900 |
10 |
Virovitičko-podravska |
112 |
705.600 |
11 |
Požeško-slavonska |
278 |
1.751.400 |
12 |
Brodsko-posavska |
0 |
0 |
13 |
Zadarska |
195 |
1.228.500 |
14 |
Osječko-baranjska |
576 |
3.628.800 |
15 |
Šibensko-kninska |
0 |
0 |
16 |
Vukovarsko-srijemska |
86 |
541.800 |
17 |
Splitsko-dalmatinska |
578 |
3.641.400 |
18 |
Istarska |
251 |
1.581.300 |
19 |
Dubrovačko-neretvanska |
274 |
1.726.200 |
20 |
Međimurska* |
188 |
1.184.400 |
21 |
Grad Zagreb |
1922 |
12.108.600 |
|
UKUPNO ŽUPANIJE |
6.623 |
41.724.900 |
*Napomena: Ukupan broj učenika uvećan je za 44 učenika učeničkog doma »Svjetionik« u Međimurskoj županiji za koji se osiguravaju samo materijalni rashodi za smještaj i prehranu učenika.
RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI I RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA
VII.
A) Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini
Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:
– po učeniku 151,30 kuna godišnje
– po razrednom odjelu 3.571,29 kuna godišnje
– po građevini 8.945,94 kuna godišnje.
B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanje škola
Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti, i to:
– po učeniku prosječno 56,89 kuna godišnje
– po razrednom odjelu 1.342,90 kuna godišnje
– po građevini 15.596,35 kuna godišnje.
C) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova
Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti upisanih učenika u tim domovima u školskoj godini 2010./2011.:
– po učeniku 536,59 kuna godišnje.
Na osnovi kriterija utvrđenih pod A), B) i C) ukupna sredstva za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2011. godini po županijama iznose:
– u kunama -
Red br. |
Nositelj financiranja |
Opseg djelatnosti |
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini |
Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola |
Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova |
UKUPNO |
|||
Broj učenika u šk. god. 2010. /2011. |
Broj razred. odjela u šk. god. 2010. /2011. |
Broj građe-vina u šk. god. 2010./ 2011. |
Broj učenika u učeničkim domovima u šk. god. 2010./2011. |
||||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ŽUPANIJE |
|||||||||
1. |
Zagrebačka |
7.422 |
301 |
31 |
86 |
2.475.194 |
1.309.947 |
46.147 |
3.831.288 |
2. |
Krapinsko-zagorska |
5.186 |
207 |
17 |
221 |
1.675.954 |
838.157 |
118.587 |
2.632.698 |
3. |
Sisačko-moslavačka |
5.840 |
271 |
19 |
68 |
2.021.356 |
992.502 |
36.488 |
3.050.346 |
4. |
Karlovačka |
4.777 |
211 |
18 |
240 |
1.637.306 |
835.855 |
128.782 |
2.601.943 |
5. |
Varaždinska* |
8.458 |
374 |
34 |
280 |
919.478 |
1.513.707 |
150.246 |
2.583.431 |
6. |
Koprivničko-križevačka |
4.632 |
191 |
11 |
110 |
1.481.321 |
691.574 |
59.025 |
2.231.920 |
7. |
Bjelovarsko-bilogorska |
6.177 |
281 |
30 |
318 |
2.206.461 |
1.196.664 |
170.637 |
3.573.762 |
8. |
Primorsko-goranska |
10.908 |
490 |
58 |
727 |
3.919.123 |
2.183.179 |
390.103 |
6.492.405 |
9. |
Ličko-senjska |
1.544 |
74 |
10 |
113 |
587.334 |
343.179 |
60.635 |
991.148 |
10. |
Virovitičko-podravska |
3.727 |
164 |
16 |
112 |
1.292.703 |
681.811 |
60.098 |
2.034.612 |
11. |
Požeško-slavonska |
4.176 |
173 |
16 |
278 |
1.392.777 |
719.442 |
149.173 |
2.261.392 |
12. |
Brodsko-posavska |
7.228 |
284 |
21 |
0 |
2.295.672 |
1.120.116 |
0 |
3.415.788 |
13. |
Zadarska |
8.023 |
360 |
33 |
195 |
2.794.721 |
1.454.563 |
104.636 |
4.353.920 |
14. |
Osječko-baranjska |
14.070 |
600 |
61 |
576 |
4.817.198 |
2.557.577 |
309.078 |
7.683.853 |
15. |
Šibensko-kninska |
4.530 |
190 |
14 |
0 |
1.489.155 |
731.217 |
0 |
2.220.372 |
16. |
Vukovarsko-srijemska |
8.009 |
352 |
31 |
86 |
2.746.141 |
1.411.830 |
46.147 |
4.204.118 |
17. |
Splitsko-dalmatinska |
21.821 |
916 |
72 |
578 |
7.216.819 |
3.594.458 |
310.151 |
11.121.428 |
18. |
Istarska |
7.556 |
368 |
29 |
251 |
2.716.853 |
1.376.352 |
134.685 |
4.227.890 |
19. |
Dubrovačko-neretvanska |
6.045 |
283 |
21 |
274 |
2.113.119 |
1.051.471 |
147.027 |
3.311.617 |
20. |
Međimurska |
4.244 |
177 |
13 |
188 |
1.390.512 |
681.893 |
100.880 |
2.173.285 |
21. |
Grad Zagreb |
37.360 |
1.432 |
128 |
1.922 |
11.911.553 |
6.044.824 |
1.031.332 |
18.987.709 |
UKUPNO ŽUPANIJE: |
181.733 |
7.699 |
683 |
6.623 |
59.100.750 |
31.330.318 |
3.553.857 |
93.984.925 |
* U Varaždinskoj županiji rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini su umanjeni za 2.000.000 kuna (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su uvećani materijalni i financijski rashodi.
Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2011. godinu, u kojem se planiraju kapitalni projekti srednjeg školstva koji će se realizirati tijekom 2011. godine.
Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini sadržava sve kapitalne projekte u školstvu bez obzira na izvore sredstava iz kojih se financiraju.
Pri tome Plan mora obavezno sadržavati prikaz projekata koji se financiraju rashodima za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini iz stupca 6. prethodne tablice. U slučaju da nositelji financiranja mogu osigurati i druge izvore sredstava u Planu se također prikazuju i projekti koji se financiraju iz tih izvora kao što su vlastita proračunska sredstva za kapitalne projekte u školstvu, uzeti zajmovi za kapitalne projekte u školstvu, transferi iz drugih proračuna i sl.
Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donosi nadležno tijelo nositelja financiranja (županije i Grada Zagreba) najkasnije do 31. ožujka 2011. godine.
Izmjene i dopune Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini, koje donosi isto nadležno tijelo, mogu se donijeti najkasnije do 30. lipnja 2011. godine.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa izdaje prethodne suglasnosti na Planove rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Po dobivanju pisane prethodne suglasnosti moguće je koristiti sredstva za ove rashode.
Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini treba sadržavati samo ulaganja u kapitalne projekte koji se odnose na izgradnju i opremanje novih građevina kao i nadogradnju, rekonstrukciju i opremanje postojećih građevina. Pod kapitalnim projektom ne podrazumijevaju se planska investicijska i tekuća održavanja postojećih građevina.
Plan sadržava škole na koje se odnose ulaganja, vrstu i opseg ulaganja, ukupno planirani iznos potreban za realizaciju svih ulaganja obuhvaćenih projektom od početka do kraja projekta i planirani iznos u 2011. godini i to prema izvorima sredstava: rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini iz stupca 6. prethodne tablice, vlastita proračunska sredstva za kapitalne projekte u školstvu, uzeti zajmovi za kapitalne projekte u školstvu, transferi iz drugih proračuna i sl.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa će izdati uvjetne prethodne suglasnosti na planove koji ne sadržavaju isključivo kapitalne projekte.
Realizacija ovih rashoda u dijelu koji se odnosi na pomoći iz Državnog proračuna moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno.
Zahtjevi za realizaciju rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini se provode isključivo putem obrasca DEC-SŠ- 2011., koji je sastavni dio ove Odluke.
Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja za 2011. godinu u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.
Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja za 2011. godinu u kojima se specificiraju učenički domovi, namjene i iznosi sredstava.
Nadležna tijela županija i Grada Zagreba dužna su Plan rashoda za nabavu materijala, dijelova i usluga investicijskog održavanja škola i domova donijeti najkasnije do 31. ožujka 2011. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
VIII.
Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova županije i Grad Zagreb ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 2,2%.
Ako županije i Grad Zagreb ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva iz dodatnog udjela u porezu za dohodak po stopi od 2,2%, razliku do ukupno bilanciranih sredstava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2011. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.
IX.
Županije i Grad Zagreb dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova za 2011. godinu u okvirima bilanciranih prava-sredstava i po namjenama utvrđenim u točkama V., VI. i VII. ove Odluke.
X.
Županije i Grad Zagreb dužni su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa izvještaje za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2011. godine dostaviti u roku od 20 dana po isteku izvještajnog razdoblja, a izvještaje za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2011. godine dužni su dostaviti do 31. ožujka 2012. godine na obrascu SŠ-DEC-IZVJEŠĆE, koji je sastavni dio ove Odluke.
XI.
Županije i Grad Zagreb dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.
XII.
Županije i Grad Zagreb koji su primijenili model javno-privatnog partnerstva (JPP) mogu zatražiti uvećanje materijalnih i financijskih rashoda za iznos najma uz uvjet da se za isti iznos umanje rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.
XIII.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa na zahtjev nositelja financiranja može predložiti Vladi Republike Hrvatske preraspodjelu ili prenamjenu utvrđenih bilančnih prava županijama i Gradu Zagrebu u sklopu ukupno utvrđenih sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva ako utvrdi da je zbog realizacije programa javnih potreba u srednjim školama i učeničkim domovima to prijeko potrebno. Svoje zahtjeve nositelji financiranja podnose najkasnije do 30. lipnja 2011. godine.
XIV.
Županije i Grad Zagreb dužni su rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini realizirati u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi.
Županije i Grad Zagreb ne mogu započinjati realizaciju nabave proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava, kao i prethodne suglasnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.
XV.
Nadležna tijela županija i Grada Zagreba – nositelji financiranja škola mogu na osnovi vlastite odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2011. godini i odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova, a uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Ministarstva financija, udružiti sredstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnom i srednjem školstvu do razine utvrđene u ovoj Odluci i u Odluci o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2011. godini.
Zahtjevi za prethodne suglasnosti za udruživanje dostavljaju se Ministarstvu financija i Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa najkasnije do 30. lipnja 2011. godine.
XVI.
U prosječnoj cijeni po učeniku za obračun materijalnih i financijskih rashoda uključeni su i troškovi redovitog programa financiranja učenika s teškoćama u razvoju, a samo povećani troškovi školovanja tih učenika financirat će se iz sredstava Državnog proračuna sukladno posebnim kriterijima koje utvrđuje ministar znanosti, obrazovanja i športa.
XVII.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 602-03/11-01/01
Urbroj: 5030104-11-1
Zagreb, 24. veljače 2011.
Predsjednica
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.
Nositelj financiranja Dostaviti u MZOŠ
__________________________________ Uprava za financije
(županija/grad) najkasnije do 10.-og u mjesecu
DEC – SŠ – 2011. |
Zahtjev za doznaku pomoći izravnanja za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatno ulaganje na nefinancijskoj imovini br.___ , za mjesec__ , 2011. godine
R.B. |
Naziv škole na koju se odnosi ulaganje |
Vrsta ulaganja |
Kumulativni iznos prethodnih zahtjeva |
Plan |
Kumulativni |
Iznos zahtjeva za tekući mjesec |
Osnova zahtjeva (račun, privremena situacija i sl.) |
||||
projektiranje |
stručni nadzor |
građenje |
opremanje |
ostalo |
|||||||
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
UKUPNO SREDNJE ŠKOLE |
|
|
|
|
|
U ___________, _______ godine MP Župan/Gradonačelnik
__________________________
SŠ – DEC – IZVJEŠĆE |
Nositelj financiranja: |
-- ODABERITE -- |
Naziv službe: |
|
Adresa i sjedište: |
|
Telefon /telefax: |
|
E-mail: |
|
Osoba za kontakt: |
|
IZVJEŠĆE O PRIHODIMA I RASHODIMA DECENTRALIZIRANIH FUNKCIJA OSNOVNOG ŠKOLSTVA ZA RAZDOBLJE – ODABERITE RAZDOBLJE – ODABERITE GODINU – GODINE
REDNI BROJ
|
OPIS |
PLAN PRIHODA I RASHODA ZA OBRAČUNSKO RAZDOBLJE |
I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA |
INDEKS |
I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA |
INDEKS |
Prenesene nepodmirene obveze iz prethodne godine po ekonomskoj klasifikaciji |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
I |
UKUPNI PRIHODI (3 + 4 + 5) |
0 |
0 |
0 |
|
||
1 |
Prihodi iz dodatnog udjela poreza na dohodak (izvorni prihod) |
|
|
|
|
||
2 |
Prihodi iz sredstava pomoći izravnanja |
|
|
|
|
||
3 |
Ukupno (1+2) |
0 |
0 |
0 |
|
||
4 |
Preneseni prihodi iz predhodne godine |
|
|
|
|
||
5 |
Ostali prihodi vezani uz dec. funkcije |
|
|
|
|
||
II |
UKUPNI RASHODI (A + B + C) |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
A |
Ukupno rashodi poslovanja (A1. + A2. + A3.) |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
A1.) |
Energenti |
|
|
|
|
||
A2.) |
Prijevoz zaposlenika srednjeg školstva |
|
|
|
|
||
A3.) |
Ostali rashodi |
|
|
|
|
||
B |
Smještaj i prehrana učenika u učeničkim domovina |
||||||
C |
Ukupni rashodi za materij. dijelove i usluge tekućeg i invest. održavnja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini (C1. + C2.) |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
C1.) |
Rashodi za nabavu proizv. dugotr. imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini |
|
|
|
|
||
C2.) |
Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja |
|
|
|
|
||
|
RAZLIKA (I – II) |
0 |
0 |
|
0 |
|
|
D |
Preneseni rashodi iz predhodne godine |
|
|
|
|
|
|
Napomena: Priložiti bilješke uz financijsko izvješće
U _____________________________________________ god.
M.P. Pročelnik:
Kontrola ispunjenosti tablice:
– nije odabran nositelj financiranja ________________________
– nije odabrano razdoblje
Kontrolni broj: 3 |
– nije odabrana godina