Na temelju članka 39. stavka 2. Zakona o obrtu ("Narodne novine", br. 77/93), ministar gospodarstva, uz prethodno mišljenje Hrvatske obrtničke komore i uz suglasnost ministra prosvjete i športa donosi
Osnovna karakteristika dvojnog sustava obrazovanja je odvojenost općeobrazovnog od stručno-teorijskog i praktičnog dijela programa naukovanja.
Nastava stručno-teorijskih sadržaja naukovanja ostvaruje se u obrtničkoj i drugim srednjim strukovnim školama. Praktični dio naukovanja izvodi se kod obrtnika i u obrtničkoj školi. Nastavni proces organizacijski i programski treba postaviti tako da daje optimalne obrazovne i odgojne učinke. Kako su obrtnička zanimanja vrlo raznolika nemoguće je propisati jednoobrazovni pristup organiziranju i izvođenju nastave pa je naukovanje moguće organizirati uz primjenu najraznovrsnijih organizacijskih rješenja, uzimajući u obzir pojedinosti pojedinih zanimanja, a što se utvrđuje izvedbenim programom.
Modeli organizacije nastave vrlo su često bitno različiti od modela koji se primjenjuju za općeobrazovne sadržaje.
Ovi načini omogućuju veću racionalnost obrazovanja. Važna je karakteristika dvojnog sustava obrazovanja, da je završetak naukovanja odvojen od općeobrazovnog dijela programa.
Naukovanje završava polaganjem pomoćničkog ispita.
Svrha i cilj naukovanja za stjecanje ovog obrtničkog zanimanja je stjecanje znanja, vještina i navika koje omogućuju polazniku da po završetku naukovanja samostalno obavlja poslove i radne zadaće na razini pomoćničkog zvanja.
U skladu s navedenim, mogu se odrediti sljedeći opći ciljevi naukovanja:
Posebni ciljevi obrazovanja za zanimanje puškar odnose se na stjecanje ovih zvanja i vještina:
Predmet stručnog obrazovanja su sljedeće vještine i znanja:
A. Praktični dio naukovanja
Red
br. | Opis obrazovanja
(posebni ciljevi) | Znanja i vještine koje se moraju usvojiti
(sadržaj programa) | Raspored po
polugodištima | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||||||||
Obrazovanje za zanimanje | Objasniti značenje obrazovnog ugovora | |||||||||||||||
Navesti obostrana prava i obveze iz obrazovnog ugovora | + | + | + | + | + | + | ||||||||||
| Navesti mogućnosti strukovnog obrazovanja | + | + | + | + | + | + | |||||||||
2. | Ustrojstvo i organizacija obrazovnog pogona | Objasniti ustrojstvo i zadaću pogona za obrazovanje (š+ | + | + | + | + | + | |||||||||
Objasniti osnovne funkcije obrazovnog pogona (školske radionice) | + | + | + | + | + | + | ||||||||||
Radno pravo, zaštita na radu | Navesti bitne dijelove radnog ugovora | + | + | + | + | + | + | |||||||||
Objasniti zadaće pogonske zaš+ | + | + | + | + | + | |||||||||||
Navesti bitne odredbe iz Zakona o zaštiti na radu koji vrijede za obrazovni pogon ( |
+ | + | + | + | + | + | ||||||||||
Sigurnost na radu, zaštita okoliša i raciona | Primijeniti strukovne propise o zaštiti na radu |
+ | + | + | + | + | + | |||||||||
Opisati načine ponaš+ | + | + | + | + | + | |||||||||||
Navesti bitne propise za sprječavanje pož |
+ | + | + | + | + | + | ||||||||||
Paziti na opasnosti koje uzrokuju otrovi, pare, plinovi, lako zapaljivi materijali i električna | ||||||||||||||||
Navesti zagađenja okoline koja su uvjetovana radnim mjestom i pridonositi njihovu smanjenju | ||||||||||||||||
Navesti vrste energija koje se koriste u pogonu i mogućnosti racionalne uporabe energije u stru | ||||||||||||||||
Planiranje i pripremanje tijeka rada te kontroliranje i ocjenjivanje radnih rezultata | Osigurati tijek tehnološkog rada uvažavaju | |||||||||||||||
Pripremiti poluproizvode i standardizirane dijelove prema tehničkoj dokumentaciji | ||||||||||||||||
Utvrditi radne korake s obzirom na funkcionalna i radno tehnička stajali | ||||||||||||||||
Izabrati sirovine s obzirom na njihova svojstva te obradu prema svrsi primjene | ||||||||||||||||
Izabrati i pripremiti alat, ispitne i mjerne sprave te pomoćna sredstva prema svrsi primjene | ||||||||||||||||
Pripremiti radno mjesto s obzirom na radni nalog | ||||||||||||||||
Utvrditi i osigurati tijek rada (radne operacije) s obzirom na organizacijske nužnosti | ||||||||||||||||
Procijeniti opseg rada i popravaka | ||||||||||||||||
Kontrolirati i ocjenjivati rezultate rada | ||||||||||||||||
Tehničko crtanje - čitanje, primjena i izrada tehni | Čitati i primijeniti oznake | |||||||||||||||
Čitati i primijeniti tehničke nacrte, upute, kataloge | ||||||||||||||||
Završiti skice | ||||||||||||||||
Norme i standardizacija | ||||||||||||||||
Rukovati s nositeljima podataka | ||||||||||||||||
Radne i operacijske liste | ||||||||||||||||
Čitati i primijeniti natpise i oznake | ||||||||||||||||
Čitati i primjenjivati tehničke nacrte, posebno upute |
| |||||||||||||||
Kod mjerenja dimenzija oblika, položaja i simbola za povr+ | ||||||||||||||||
Primijeniti pogonske upute i upute za posluživanje lova+ | ||||||||||||||||
Zapisati tehničke sadrž+ | ||||||||||||||||
Mjerenje, kontrola i ispitivanje | Ispitati točnost oblika i dimenzija izrađenih dijelova | |||||||||||||||
Ispitati ravnine površina proizvoda | ||||||||||||||||
Ispitati površinu na troš | ||||||||||||||||
Mjeriti dužinu s nepomič+ | ||||||||||||||||
Mjeriti kutove s običnim (nepomič+ | ||||||||||||||||
Mjeriti fizikalne i električne velič | ||||||||||||||||
Mjeriti i ispitivati odstupanja od oblika i položaja pomo+ | ||||||||||||||||
Spajanje | Ispitati stanje površine kod elemenata koje treba spojiti, toleranciju oblika i namjestiti polo+ | |||||||||||||||
Prema redoslijedu spajanja i okretnom momentu nagiba spojiti i osigurati dijelove pomoću matica |
| |||||||||||||||
Izraditi spojeve pomoću klinova i zatika | ||||||||||||||||
Spojiti dijelove hladnim zakivanjem | ||||||||||||||||
Pripremiti alat, materijal i dijelove za lemljenje | ||||||||||||||||
Lemiti limove i profile iz različitih materijala | ||||||||||||||||
Lijepiti dijelove iz različitih materijala | ||||||||||||||||
Napraviti spojeve utiskivanjem i stezanjem | ||||||||||||||||
Ručna obrada | Crtati, označivati i otočkavati | |||||||||||||||
Ručno turpijati i piliti
Turpijati ravne površine i oblike različitih materijala (ravno, para | ||||||||||||||||
Obrada dlijetom | ||||||||||||||||
Piliti limove, cijevi i profile | ||||||||||||||||
Rezati vanjske i unutrašnje navoje | ||||||||||||||||
Rezati lim ručnim i pluž+ | ||||||||||||||||
Ravnati limove, cijevi i profile | ||||||||||||||||
Savijati limove, cijevi i profile | ||||||||||||||||
Strojna obrada | Pripremiti stroj za obradu, odabrati sredstvo za podmazivanje i hlađenje | |||||||||||||||
Odabrati alat prema postupku obrade i materijalu | ||||||||||||||||
Učvrstiti alat i izradak | ||||||||||||||||
Bušiti i upustiti provrte prema nacrtu i oznakama | ||||||||||||||||
Bušiti i upuš+ | ||||||||||||||||
Rezati dijelove ručnim ili uč+ | ||||||||||||||||
Oštriti alat | ||||||||||||||||
Održavanje u ispravnom stanju dijelova, uređaja, | Pripremiti površine metalnih izradaka ili elemenata za zaš+ | |||||||||||||||
Upotrijebiti sredstava za hlađenje i podmazivanje | + | + | ||||||||||||||
Upotrijebiti pogonskog goriva | ||||||||||||||||
Kontrolirati i ispitati funkcije:
Ispitati elemente za spajanje | ||||||||||||||||
Ispitati dijelove na mehanička oš | ||||||||||||||||
Ispitati pokretljivost dijelova | ||||||||||||||||
Izgraditi i ugraditi dijelove i skupine dijelova prema uputama i nacrtima | ||||||||||||||||
Održavati strojeve i uređ+ | ||||||||||||||||
Održavati alate | ||||||||||||||||
Tokarenje i glodanje | Podesiti vrijednost strojeva i pripremiti ih za rad | |||||||||||||||
Izabrati alate s obzirom na postupak obrade, vrstu materijala i oblik izratka | ||||||||||||||||
Utvrditi i podesiti broj okretaja, dubinu rezanja i pomak alata | ||||||||||||||||
Pripremiti alatne strojeve za obradu | ||||||||||||||||
Tokarenje i glodanje: | ||||||||||||||||
Različitim tokarskim alatima izraditi dijelove od metala i nemetala do mjerne to |
| |||||||||||||||
Na različitim glodalicama izraditi dijelove od metala i nemetala do mjerne to |
| |||||||||||||||
Toplinska obrada, ispitivanje tvrdoće | Razlikovati izratke prema obliku, materijalu i obradivosti | |||||||||||||||
Izabrati i primijeniti sredstva za brušenje i poliranje | ||||||||||||||||
Površinski otvrdnuti izrađ+ | ||||||||||||||||
Ispitati tvrdoću izratka postupcima uobič | ||||||||||||||||
Obrada i zaštita površine | Pripremiti kupke za bruniranje izradaka | |||||||||||||||
Brunirati izratke | ||||||||||||||||
Pripremiti izratke za sivo luženje | ||||||||||||||||
Primijeniti različita luž+ | ||||||||||||||||
Tvrdo lemljenje, spajanje ljevom | Povezati elemente od metala tvrdim lemljenjem uvažavajuć+ | |||||||||||||||
Pripremiti smole za lijevanje | ||||||||||||||||
Postaviti elemente u lijevanu smolu i punjenjem izraditi spojeve | ||||||||||||||||
Montiranje elemenata u sklopove | Prema tehničkim podacima pripremiti elemente za montaž+ | |||||||||||||||
Prema crtežima i oznakama pripremiti elemente za monta+ | ||||||||||||||||
Ispitati elemente za funkcionalnu ugradnju | ||||||||||||||||
Prema tehničkim podacima montirati elemente u sklopove | ||||||||||||||||
Obrađivanje izrađenih predmeta (dorada prije monta | Obrađivati polukružnim lju | |||||||||||||||
Izrađivati profilnim ljuš+ | ||||||||||||||||
Tuširati (grecati) površ+ | ||||||||||||||||
Polirati ručno i obraditi površ | ||||||||||||||||
Brusiti ručno i obraditi površ | ||||||||||||||||
Glodati pomoću ruč | ||||||||||||||||
Obraditi površine na otvrdnutim izracima ili dijelovima izratka ru | ||||||||||||||||
Obraditi površine na izracima od umjetnih i prirodnih materijala ru | ||||||||||||||||
Obrađivanje (dorada) izrađenih komada skidanjem strugo | Namještanje:
Namjestiti i podesiti ili programirati strojne vrijednosti | |||||||||||||||
Pripremiti i montirati sredstva za stezanje (plinske ploče, stezne glave, naprave za u | ||||||||||||||||
Izabrati i učvrstiti alate | ||||||||||||||||
Centrirati i stegnuti izratke | ||||||||||||||||
Bušenje, upušNa bušilicama i tokarskim strojevima izrađivati provrte u izracima o | ||||||||||||||||
Na tokarskim strojevima polukružnim ljuš | ||||||||||||||||
Izrađivati profilnim ljuš+ | ||||||||||||||||
Tokarenjem na različitim tokarskim nož | ||||||||||||||||
Glodati izratke do mjerne točnosti od 0,05 mm i do stanja povr+ | ||||||||||||||||
Glodanjem dužinskih profila na različ | ||||||||||||||||
Montiranje (sastavljanje) i demontiranje (rastavljanje) lovačkog i š | Pripremiti elemente
Odrediti međusobni položaj elemenata pomo+ | |||||||||||||||
Izrađivati spojeve preš+ | ||||||||||||||||
Prilagoditi pripadajuće izratke za č |
| |||||||||||||||
Spojiti elemente i sklopove, te optičko-niš |
| |||||||||||||||
Za vrijeme montaže provoditi međ | ||||||||||||||||
Kontrolirati spojeve ugrađenih elemenata i sklopova | ||||||||||||||||
Rastaviti i čistiti lovač+ | ||||||||||||||||
Utvrditi rabljenost te odlučiti o popravku ili izmjeni elemenata | ||||||||||||||||
Ispitivanje i podešavanje funkcija i stavljanje u pogon lovačProvjeriti radnu sigurnost lovačkog i športskog o | ||||||||||||||||
Ispitati pojedinačne funkcije koje su bitne za sveukupnu funkciju, pode |
| |||||||||||||||
Izvoditi funkcionalno i kontrolno gađanje lovač | ||||||||||||||||
Izrada rezervnih dijelova: stavljanje u ispravno stanje lovačkog i š | Provjeriti i ocijeniti stanje elemenata i sklopova | |||||||||||||||
Dorađivati oš | ||||||||||||||||
Izraditi rezervne dijelove | ||||||||||||||||
Izmijeniti ošteć+ | ||||||||||||||||
Montirati lovačko i ši ispitati funkciju | ||||||||||||||||
Praviti modele i uzorke od različitih sirovina i kombinacija sirovina spajanjem razli |
B. Stručno-teorijski dio naukovanja
1. Tehnologija zanimanja
1.1. Pregled nastavnih područja
s vremenskim rasporedom
Red. | Nastavno područje | ||||
br. | |||||
1. | Sigurnost na radu, zaštita okoli40 | 25 | 20 | 85 | |
2. | Tehnički materijali | 70 | - | - | 70 |
3. | Radni postupci | 30 | 150 | 108 | 288 |
4. | |||||
UKUPNO: | 140 | 175 | 128 | 443 |
1.2. Ciljevi i sadržaji nastavnih područja
| |||
Sigurnost na radu, zaštita okoliša i raciona | Opći pregled zaštite, za | Svrha i zadaci zaštite pri radu
Čovjek i rad Ekonomski gubici, oštećenja ljudskog organizma pri radu Organizacija provođenja sigurnosnih mjera pri radu Propisi i njihova primjena Uzroci ozljeda i organizacija prve pomoći | |
Tehnički materijali | Osnovna znanja o tehničkim materijalima | Osnove metalografije
Svojstva metala i njihova ispitivanja | |
Svojstva i primjena sirovina i pomoćnih materijala, ispitivanje sirovina, ma | |||
Toplinska obrada materijala sa stajališta uporabe | Žarenje
Kaljenje Zakaljivost i prokaljivost Popuštanje Poboljšavanje Površinska otvrdnutost | ||
Osnovne odrednice za izbor tehničkih materijala | Izbor metalnih materijala
Opće postavke pri izboru Izbor materijala za elemente športskog i lovačkog oru Traženje materijala u standardima i tablicama | ||
Radni postupci | Tehnika razdvajanja i spajanja | Razdvajanje, lemljenje, zavarivanje i lijepljenje |
| |||
Sigurnost na radu, zaštita okoliša i raciona | Znanje o pretvorbi energije i korištenje energije | Načela pretvorbe oblika energije
Mogućnost racionalnog korištenja energije | |
Vrsta energije koja se koristi u pogonu i mogućnost racionalne uporabe energ | |||
Radni postupci | Osnovno znanje o oružju, balistika i optika | Povijesni razvitak vatrenog oružja | |
Balistika i optika | |||
Oružna tehnika za lovač | |||
Sigurnost na radu, zaštita okoliša i raciona | Navesti bitne, za obrazovni pogon važeće propise | Važeći propisi o zađenja okoline koja su uvjetovana radnim mjestom | |
Radni postupci | Znanja o elementima, sklopovima i optičko nišansk | Elementi, sklopovi i optičko nišanski elementi lo | |
Postupci obrade roga, kosti, drveta i umjetnih materijala | |||
Ispitivanja funkcija | Kontrolna tehnika | ||
Tehnika ispitivanja i osiguravanja kvalitete lovačkog i |
2. Stručni račun
2.1. Pregled nastavnih područja
s vremenskim rasporedom
Red
br. | |||||
1. | Temelji matematike | 35 | 35 | ||
2. | Dužina, kut, ploha, volumen | 35 | 35 | ||
3. | Masa, sila, brzina, ubrzanje | 15 | 15 | ||
4. | Rad, učinak, stupanj djelovanja | 20 | 20 | ||
5. | Čvrstoća, toplinsko rastezanje, op | 16 | 16 | ||
6. | Vrijeme dovršenja, radno vrijeme, nagrade i materijali | 16 | 16 | ||
UKUPNO SATI: | 70 | 35 | 32 | 137 |
2.2. Ciljevi i sadržaji nastavnih područja
| |||
Temelji matematike | Vještine u radu s računskim operacijama | Množenje, dijeljenje
Nastanak množenja i dijeljenja | |
Neke temeljne formule | |||
Kvadratni korijen | |||
Kružnica, krug, pravilni poligoni | |||
Vještine u radu s jednadž | Jednostavne jednadžbe prvog stupnja, izmjena formula | ||
Sposobnost računanja s potencijama broja deset | Potencija broja deset:
shvaćanje i promjena rezultata | ||
Dužina, kut, ploha, volumen | Znanja o računanju džine, kuta, povr | Dužinske mjere
Površinske mjere Prostorne (volumenske) mjere kutne mjere |
| |||
Masa, sila, brzina, ubrzanje | Sposobnost računanja u pogonu | Sila, zakretni moment
Gibanje - općenito Brzina i ubrzanje | |
Rad, učinak, stupanj djelovanja | Iskoristivost nekog procesa | Rad, učinak
Stupanj iskoristivosti Kinetička i potencijalna energija |
| |||
5. | Čvrstoća i toplinsko rastezanje, op | Zadaće znanosti o čvrstoOpće pretpostavke čvrstoNaprezanje i deformacije | |
Znanja o toplinskom rastezanju | Veličine o kojima ovisi toplinsko rastezanje | ||
Zakoni optike i balistike | Osnovni zakoni optike i njihova primjena | ||
Osnovni zakoni balistike | |||
6. | Vrijeme dovršenja, radno vrijeme, nagrade i materijali | Gospodarsko računanje vremena izrade i montaže ma | Zadaci i analiza vremena izrade i montaže |
Sastavni elementi za računanje vremena izrade | |||
Izvršenje normi i njihova realnost | |||
Iskoristivost materijala |
3. Stručni račun
3.1. Pregled nastavnih područja
s vremenskim rasporedom
Red.
broj | |||||
1. | Tehničko crtanje, skice, tablice i dijagrami, radni i zavr | 70 | 70 | ||
2. | Tehnički podaci, pogonske vrijednosti i propisi | 25 | 25 | ||
3. | Tehnološki postupci montaž | 45 | 96 | 141 | |
UKUPNO SATI: | 70 | 70 | 96 | 236 |
3.2. Ciljevi i sadržaji nastavnih područja
| |||
1. | Tehničko crtanje, skice, tablice, dijagrami, radni i zavr | Sposobnost prikazivanja jednostavnih dijelova | Standardi za izradu tehničkih crteža
Predočavanje oblika Prostorno predočavanje |
Presjeci, kotiranja | |||
Znanja o simbolima | Simboli sredstava za spajanje | ||
Simboli za zavarivanje | |||
Simboli sredstava za prijenos snage | |||
Znanja o konstruiranju | Elementi konstruiranja | ||
Izbor propisane radne i tehnološke dokumentacije | Osnovna tehnološka i radna dokumentacija | ||
Analiza odabranog tehnološkog postupka | |||
Zadaci i analiza vremena | Izvršenje normi i njihova realnost |
| |||
1. | Tehnički podaci, pogonske vrijednosti i propisi | Izbor podloga za utvrđivanje tehnološkog procesa< | Podaci o režimima rada
Elementi vremena izrade Kartoteka Plan poduzeća |
2. | Tehnološki postupci montaž | Ocjenjivanje tehničkih podataka | Izbor i ocjenjivanje tehničkih podataka za montiranje i demontiranje lovač |
| |||
3. | Tehnološki postupci montaž | Izbor propisane radne i tehnološke dokumentacije pri ispitivanju i podeš | Povezivanje informacijsko- tehničkih, tehnoloških
Otvoreni i optički nišani Tehnički podaci elemenata za funkcionalnu ugradnju |
Izrada tehnoloških postupaka | |||
Izrade i montaže |
Nastavni plan naukovanja temeljen je na procjeni potrebnog vremena za savladavanje znanja i vještina koji su neophodni za ovo zanimanje kao na duljini trajanja nastave u pojedinoj školskoj godini.
Nastavni plan
A. Praktični dio naukovanja | 1080 | 1080 | 960 |
B. Stručno teorijski dio naukovanja | 280 | 280 | 256 |
1. Tehnologija zanimanja | 140 | 175 | 128 |
2. Stručni račun | 70 | 35 | 32 |
3. Planiranje rada (tehnološke vježbe) | 70 | 70 | 96 |
SVEUKUPNO A+B | 1360 | 1360 | 1216 |
Nastavni program naukovanja je okvirni, pa će obrtnička škola, zajedno s obrtnicima, izraditi izvedbene programe. Pri tome se mora voditi računa da obrtničke radionice nisu podjednako opremljene, pa nastaju programske razlike koje je potrebno prevladati radi cjelovitog stjecanja zanimanja.
Praktični dio naukovanja, tehnologija struke i stručni račun programirani su tako da čine smislenu cjelinu u kojoj se sadržaji međusobno nadopunjuju.
U odabiru sadržaja nastavnog programa korišten je princip egzemplarnosti. Pri izradi izvedbenog programa treba uvažavati specifičnosti radionica u školi i obrtničkih radionica ne narušavajući pritom osnovnu strukturu okvirnog programa.
Izvedbeni program mora biti konkretniji, odnosno detaljniji, a sadržaj ne raspoređuje sukladno školskom kalendaru.
Preporuča se podijeliti naučnike u skupine i odrediti raspored i boravak svake pojedine skupine u školi s tim da se utvrdi vremenski blok za boravak u školi i kod obrtnika s kojim naučnik ima sklopljen ugovor o naukovanju. Dimenzija bloka uvjetovana je vremenom potrebnim za ostvarivanje teorijskog dijela naukovanja i vježbi kao i vremenom potrebnim za realizaciju razlike praktičnog dijela programa u školskoj radionici.
Praktični dio programa treba najvećim dijelom ostvariti kod obrtnika. Stručni učitelj koji realizira praksu mora imati majstorski ispit ili priznati majstorski status. Na praksi učenik vodi dnevnik rada.
Teorijski dio naukovanja i vježbe ostvaruju nastavnici s visokom ili višom stručnom spremom koji su završili studij strojarstva (dipl. inž. strojarstva ili prof. strojarstva). To pretpostavlja timski rad s podjelom rada prema znanju i sposobnostima pojedinih stručnjaka ili personalnu koncentraciju stručnjaka za teorijski rad, vježbe i praktičnog dijela programa.
Ispit se sastoji iz praktičnog i teorijskog dijela.
Pomoćničkim ispitom provjerava se da li je postignut cilj naukovanja u skladu sa člankom 48. Zakona o obrtu ("Narodne novine"; broj 77/93). Pomoćnički ispit se polaže pred komisijom koju osniva Hrvatska obrtnička komora. Način formiranja komisije i polaganje ovog ispita reguliran je posebnim pravilnikom.
Ispitna pitanja se mogu formulirati iz ovih sadržaja:
- označivanje, svojstva, primjena i ispitivanje materijala i pomoćnih materijala,
- sigurnost na radu, zaštita okoliša i racionalno trošenje energije,
- tehnika odvajanja, preoblikovanja i spajanja,
- oružana tehnika za lovačko i športsko oružje,
- balistika,
- optika,
- kontrolna tehnika, osiguravanje kvalitete,
- postupak obrade roga, kosti, drveta i umjetnih materijala,
- tehnički crteži, tablice, dijagrami, radni planovi, norme,
- ocjenjivanje tehničkih podataka,
- tehnička matematika (dužina, kut, površina, volumen, masa, brzina i ubrzanje, rad, učinak, čvrstoća, vrijeme izrade).
Sadržaji
iz teorijskog dijela ispita utvrđuju
se iz područja
tehnologije struke, stručnog
računa
i tehničko-tehnoloških
vježbi.
Klasa: 311-01/97-01/213
Urbroj: 526-01-97-23 Zagreb, 30. lipnja 1997. |
|