955
Na temelju članka 104. stavak 2. Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne
novine«, broj 73/97, 27/01, 59/01 i 82/01) ministar rada i socijalne skrbi
donosi
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se vođenje evidencije i dokumentacije o
korisnicima, vrstama usluga i drugim pitanjima važnim za rad domova socijalne
skrbi (u daljnjem tekstu: dom), te način i rokovi za dostavu izvješća.
Članak 2.
Sadržaj evidencije i dokumentacije utvrđuje se prema vrsti doma
socijalne skrbi sukladno Pravilniku o vrsti doma za djecu i doma za odrasle
osobe i njihovoj djelatnosti, te uvjetima glede prostora, opreme i potrebnih
stručnih i drugih djelatnika doma socijalne skrbi (»Narodne novine«, broj
101/99).
Članak 3.
Dom socijalne skrbi, koji temeljem članka 66. Zakona o socijalnoj skrbi
organizira djelatnost školstva, vodi po posebnim propisima ministarstva nadležnog
za poslove prosvjete i športa, evidenciju o obrazovanju tj. internoj školi i
praktičnoj nastavi korisnika skrbi.
II. SADRŽAJ EVIDENCIJE I DOKUMENTACIJE
1. DOM ZA DJECU BEZ ODGOVARAJUĆE RODITELJSKE SKRBI (skraćeno: DJEČJI
DOM)
A) Sadržaj evidencije
Članak 4.
Evidencija o korisnicima i vrstama usluga koju obvezno vodi dječji dom
je:
1. matična knjiga
2. kartoteka osobnih listova korisnika
3. knjiga dnevne evidencije
4. evidencija odsutnosti iz doma.
Članak 5.
Matična knjiga vodi se za sve korisnike smještene u dječji dom i sadrži:
1. opće podatke o dječjem domu i matičnoj knjizi (naziv županije, općine/grada,
naziv i sjedište doma i podružnice doma, redni broj matične knjige, naznaku i
podatak o matičnim brojevima i razdoblju koje knjiga obuhvaća, te ime,
prezime i potpis ravnatelja u vrijeme početka vođenja knjige i u vrijeme završetka
vođenja knjige),
2. redni broj u matičnoj knjizi,
3. ime, ime oca/majke, prezime,
4. datum i mjesto rođenja,
JMBG,
5. mjesto prebivališta/boravišta,
6. državljanstvo,
7. smještaj korisnika prije
dolaska u dom (kod roditelja, udomiteljska obitelj, druga vrsta ustanove i
dr.),
8. rješenje nadležnog centra
za socijalnu skrb o smještaju (klasa, urudžbeni broj i datum izdavanja rješenja),
9. datum prijama u dom,
10. pravni temelj smještaja
u dom (Zakon o socijalnoj skrbi, Obiteljski zakon),
11. vrsta usluge koja se pruža
korisniku (stalni smještaj, poludnevni boravak),
12. datum prekida smještaja u
dom,
13. razlog prekida smještaja
i kamo se korisnik upućuje,
14. zvanje ili završeni
razred i škola kod odlaska iz doma,
15. napomene.
Članak 6.
(1) Dječji dom vodi pomoćnu knjigu
u koju se upisuju podaci koji omogućuju jednostavniji uvid u matičnu knjigu.
(2) U pomoćnu knjigu
abecednim se redom upisuju ime i prezime svakog korisnika, te redni broj iz
matične knjige.
Članak 7.
(1) Kartoteka osobnih listova korisnika predstavlja skup
osobnih listova pomoću kojih se registrira svaka osoba smještena u dom i
predstavlja izvor osnovnih informacija o osobi u tretmanu.
(2) U osobni list korisnika
upisuju se sljedeći podaci:
1. ime, ime oca/majke, prezime,
2. datum i mjesto rođenja,
JMBG, spol,
3. državljanstvo,
4. mjesto prebivališta/boravišta,
5. ime i prezime roditelja/skrbnika
– adresa i telefon
6. bračni status roditelja,
zanimanje i podaci o zaposlenju,
7. smještaj korisnika prije
dolaska u dom (kod roditelja, udomiteljska obitelj, druga vrsta ustanove i
dr.),
8. datum prijama u dom,
9. pravni temelj smještaja
(Zakon o socijalnoj skrbi, Obiteljski zakon),
10. rješenje centra za socijalnu skrb o smještaju (klasa, urudžbeni
broj, datum izdavanja rješenja),
11. vrsta usluge koja se pruža korisniku, (stalni smještaj, poludnevni
boravak),
12. obveznik plaćanja smještaja (ime i prezime, srodstvo, adresa),
13. nadležni centar za socijalnu skrb (naziv i sjedište),
14. stručni radnik centra za socijalnu skrb zadužen za korisnika (ime i
prezime),
15. rješenje o skrbništvu (klasa, urudžbeni broj, datum izdavanja rješenja),
16. škola/predškolska ustanova koju korisnik pohađa,
17. vrsta školskog programa i razred koji korisnik pohađa,
18. zapažanja o korisniku (liječenje u bolnici i druga dulja izbivanja
– razlog i gdje, kada je dijete savladalo sjedenje, hodanje, govor i sl.),
19. datum prekida smještaja i kamo se korisnik upućuje,
20. napomene.
Članak 8.
(1) Knjiga dnevne evidencije vodi se na razini doma, a sadrži
evidenciju prisutnih stručnih radnika po smjenama, brojčano stanje odgajanika
po grupama, odsustvo djeteta iz predškolske ustanove, škole, sudjelovanje u
slobodnim aktivnostima, odlazak liječniku, provođenje propisane liječničke
terapije i drugih preporuka liječnika, te sva važnija zapažanja i informacije
odgojitelja tijekom 24 sata.
(2) Za svako dijete jasličke dobi svakodnevno se vodi evidencija o: hranjenju
i stolici, a za bolesnu djecu i o
podjeli terapije i temperaturna lista.
Članak 9.
(1) Evidencija o odsutnosti iz doma sadržava informacije o odsutnosti
korisnika zbog odlaska na vikende, blagdane, bolničko liječenje i sva ostala
dozvoljena izbivanja, te informacije o neopravdanim izbivanjima, odnosno samovoljnom
napuštanju doma.
(2) Uz ime korisnika potrebno je navesti datum i vrijeme napuštanja
doma, odobrenje odgojitelja, mjesto gdje će boraviti i kod koga, te vrijeme
povratka u dom.
(3) U slučaju samovoljnog napuštanja doma potrebno je navesti tko ga
je vratio u dom (samovoljno, roditelji, radnici centra za socijalnu skrb,
policija).
B) Sadržaj dokumentacije
Članak 10.
Dječji dom prikuplja dokumentaciju koja je sastavni dio dosjea
korisnika, a nju čini:
1. rodni list,
2. dokument o trajnom nastanjenju
u RH (članak 11. Zakona o socijalnoj skrbi),
3. zahtjev centra za
socijalnu skrb za prijam korisnika,
4. socijalna anamneza,
5. zdravstvena dokumentacija,
6. rješenje centra za
socijalnu skrb o smještaju,
7. rješenje centra za socijalnu skrb o plaćanju troškova smještaja,
8. rješenje nadležnog županijskog ureda o primjerenom obliku
odgoja i obrazovanja,
9. školska dokumentacija,
10. rješenje centra za socijalnu skrb o skrbništvu,
11. individualni plan,
12. evidencija odjeće i obuće,
13. evidencija novčanih primanja i izdataka,
14. evidencija o kontaktima,
15. odluka komisije za prijam i otpust o prijamu i otpustu korisnika,
16. ostali dokumenti – prepiska s roditeljima, skrbnikom, sudom, CZSS
i drugim ustanovama, te kopija polugodišnjeg i godišnjeg izvješća o
korisniku nadležnom centru za socijalnu skrb.
Članak 11.
Evidencija odjeće i obuće vodi se za svakog korisnika, a u nju je
potrebno upisati: ime i prezime, vrstu i količinu zaprimljene robe i potpis
odgovorne osobe.
Članak 12.
Evidencija novčanih primanja
i izdataka vodi se za svako dijete i u nju je potrebno upisati: ime i prezime,
iznos primljenih odnosno izdanih novčanih sredstava i potpis osobe koja je činjenicu
evidentirala.
Članak 13.
(1) Evidencija o kontaktima
odnosi se na susrete i druženja djeteta s roditeljima, bakom i djedom,
kontakte s radnikom nadležnog centra za
socijalnu skrb ili nekom drugom osobom.
(2) U evidenciji o kontaktima
s roditeljima ili drugom osobom potrebno je naznačiti datum, mjesto i vrijeme
kontakta, duljinu kontakta, srodstvo osobe s kojom dijete kontaktira, način
ostvarivanja kontakta, ponašanje djeteta nakon kontakta, zapažanja stručog
djelatnika i njegov potpis.
(3) U evidenciji o kontaktima
sa stručnim radnikom nadležnog centra za socijalnu skrb potrebno je navesti
datum i vrijeme kontakta, ime i prezime radnika, te potpis nadležnog radnika
doma.
2. DOM ZA DJECU I MLADEŽ S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU
A) Sadržaj evidencije
Članak 14.
Dom za djecu i mladež s poremećajima u ponašanju vodi o korisnicima i
vrstama usluga ovu osnovnu evidenciju:
1. matičnu knjigu korisnika
2. osobni list korisnika
3. knjigu dnevne evidencije
4. evidenciju o odsutnosti iz doma.
Članak 15.
Matična knjiga vodi se za svu djecu i mladež s poremećajima u ponašanju
smještenu u dom i sadrži:
1. opće podatke o domu i matičnoj knjizi (naziv županije, općine/grada,
naziv i sjedište doma i podružnice doma, redni broj matične knjige, naznaku i
podatak o matičnim brojevima i razdoblju koje knjiga obuhvaća, te ime,
prezime i potpis ravnatelja u vrijeme početka vođenja knjige i u vrijeme
završetka vođenja knjige),
2. redni broj u matičnoj knjizi,
3. ime (ime roditelja) i prezime,
4. osobne podatke o korisniku (dan, mjesec, godina, mjesto i država rođenja,
državljanstvo, jedinstveni matični broj – JMBG i prebivalište/boravište),
5. ime i prezime roditelja i
zanimanje,
6. članovi obitelji (ime i
prezime i zanimanje),
7. pravni temelj smještaja u
dom (Zakon o socijalnoj skrbi, Obiteljski zakon, Zakon o sudovima za mlatež),
8. datum smještaja u dom,
9. vrsta smještaja,
10. klasa, urudžbeni broj i
datum izdavanja rjiešenja o smještaju, nadležnog centra za socijalnu skrb,
odnosno suda prema Zakonu o sudovima na mladež,
11. rješenje o skrbništvu
(klasa, urudžbeni broj i datum),
12. smještaj korisnika prije
dolaska u dom (kod roditelja, u domu),
13. školski status pri
dolasku u dom (završeni razred),
14. datum prestanka smještaja
u dom,
15. razlog prestanka smještaja,
16. školski status pri odlasku
iz doma (završeni razred).
Članak 16.
Dom kao pomoćnu knjigu vodi
pregled korisnika upisanih u matičnu knjigu.
U pomoćnu knjigu abecednim
se redom upisuje ime i prezime svakog korisnika, te redni broj iz matične knjige.
Članak 17.
U osobni list korisnika
upisuju se:
1. osobni podaci (prezime i
ime, ime i djevojačko prezime majke i ime oca, datum, mjesto i država rođenja,
jedinstveni matični broj – JMBG, prebivalište/boravište roditelja/skrbnika i
adresa stanovanja),
2. bračni status roditelja,
3. pravni temelj smještaja
(Zakon o socijalnoj skrbi, Obiteljski zakon, Zakon o sudovima za mladež),
4. klasa, urudžbeni broj i
datum izdavanja rješenja o smještaju, nadležnog centra za socijalnu skrb
odnosno suda,
5. nadležni centar za
socijalnu skrb (naziv, sjedište),
6. stručni radnik centra za
socijalnu skrb zadužen za korisnika (ime i prezime),
7. klasa, urudžbeni broj i
datum izdavanja rješenja o skrbništvu,
8. datum prijama,
9. škola i razred koji pohađa
– vrsta programa,
10. razlog prijama,
11. datum prestanka smještaja,
12. kuda se korisnik upućuje,
13. list zapažanja ponašanja korisnika (bjegovi, liječenje u bolnici
i druga izbivanja, od kada do kada),
Članak 18.
Knjiga dnevne evidencije vodi se na razini doma, a sadrži evidenciju
nazočnih radnika po smjenama, brojčano stanje korisnika po grupama, o odsustvu
korisnika iz škole, bjegovi iz doma, kašnjenja sa izlaza, dopusta, praznika,
odlazak liječniku, sudjelovanje u slobodnim aktivnostima i sl.
Članak 19.
(1) Evidencija o odsutnosti
iz doma sadržava informacije o odsutnosti korisnika zbog odlaska na vikende,
blagdane, bolničko liječnje i sva ostala dozvoljena izbivanja, te
informacije o neopravdanim izbivanjima, odnosno samovoljnom napuštanju
doma.
(2) Uz ime korisnika potrebno
je navesti datum i vrijeme napuštanja doma, odobrenje odgojitelja, mjesto
gdje će boraviti i kod koga, te vrijeme povratka u dom.
(3) U slučaju samovoljnog
napuštanja doma potrebno je navesti tko ga je vratio u dom (samovoljno, roditelji,
radnici centra za socijalnu skrb, policija).
B) Sadržaj
dokumentacije
Članak 20.
Dom za djecu i mladež s poremećajima u ponašanju preuzima od nadležnog
centra za socijalnu skrb prilikom smještaja korisnika u dom, dokumentaciju koja
je sastavni dio dosjea korisnika, a nju čini:
1. rodni list,
2. dokaz o trajnom nastanjenju
u Republici Hrvatskoj (članak 11. Zakona o socijalnoj skrbi),
3. zahtjev centra za
socijalnu skrb za smještaj,
4. socijalna anamneza,
5. zdravstveni karton i
zdravstvena iskaznica,
6. rješenje centra za
socijalnu skrb o smještaju,
7. rješenje o plaćanju troškova
smještaja,
8. rješenje suda o izricanju
odgojne mjere,
9. školska dokumentacija
korisnika do smještaja,
10. rješenje o skrbništvu.
Dom vodi i svoju dokumentaciju
koju čine:
1. individualni
orijentacijski program,
2. rješenje općinskog organa
uprave nadležnog za poslove školstva o najprimjerenijem obliku odgoja i
obrazovanja,
3. odluka komisije za prijam
i otpust,
4. ostali dokumenti (prepiska
sa roditeljima, sudovima, starateljem, CZSS i dr. ustanovama),
5. evidencija odjeće i obuće,
6. evidencija novčanih primanja
i izdataka,
7. evidencija o kontaktima s
roditeljima, centrom za socijalnu skrb, sudom za maloljetnike i školom.
Članak 21.
(1) Evidencija odjeće i obuće
vodi se za svakog korisnika, a u nju je potrebno upisati: ime i prezime
korisnika, vrstu i količinu zaprimljene robe i potpis odgovorne osobe – osobe
koja ga je dopratila.
(2) Evidencija novčanih primanja
i izdataka vodi se za svakog korisnika i u nju je potrebno upisati: ime i
prezime korisnika, iznos primljenih odnosno izdanih novčanih sredstava i
potpis osobe koja je činjenicu evidentirala.
Članak 22.
(1) U evidenciju o kontaktima s roditeljima potrebno je naznačiti datum,
mjesto i vrijeme kontakta, njegovu duljinu, ponašanje korisnika nakon
kontakta, zapažanje stručnog radnika i njegov potpis.
(2) U evidenciju o suradnji s nadležnim centrom za socijalnu skrb, državnim
odvjetnikom odnosno sudom potrebno je navesti ime i prezime radnika nadležnog
centra, odnosno stručnog suradnika suda za maloljetnike, datum i vrijeme kada
je ostvaren kontakt te potpis nadležnog radnika doma.
(3) Isto se odnosi i na suradnju odnosno kontakt korisnika s nadležnim
radnikom škole koju polazi.
3. DOM ZA TJELESNO ILI MENTALNO OŠTEĆENU DJECU I ODRASLE OSOBE
A) Sadržaj evidencije
Članak 23.
Dom za tjelesno ili mentalno oštećene osobe vodi o korisnicima i
vrstama usluga ovu osnovnu evidenciju:
1. matičnu knjigu korisnika
2. kartoteku osobnih listova korisnika
3. knjigu evidencija odsutnosti korisnika
4. knjigu zapažanja.
Članak 24.
Matična knjiga vodi se za sve osobe smještene u dom i sadrži:
1. opće podatke o domu i matičnoj knjizi (naziv i sjedište doma i podružnice,
redni broj matične knjige, podatak o matičnim brojevima i razdoblju koje knjiga
obuhvaća; ime, prezime i potpis ravnatelja u vrijeme početka vođenja knjige
i u vrijeme završetka vođenja knjige),
2. redni broj u matičnoj knjizi,
3. ime, ime oca – majke, prezime,
4. datum i mjesto rođenja, JMBG,
5. mjesto prebivališta, odnosno boravišta,
6. državljanstvo,
7. vrsta, stupanj i težina oštećenja,
8. rješenje nadležnog centra za socijalnu skrb o smještaju u dom
(klasa, urudžbeni broj i datum izdavanja rješenja),
9. datum prijama u dom,
10. oblik srkbi izvan vlastite obitelji (stalni, tjedni, privremeni
smještaj, cjelodnevni ili poludnevni boravak),
11. smještaj korisnika prije dolaska u dom (kod roditelja, u domu i
sl.),
12. datum i razlog odlaska iz doma,
13. školski status (završeni razred, škola, zvanje) pri dolasku u dom,
14. školski status (završeni razred, škola, zvanje), odnosno obuhvaćenost
tretmanom pri odlasku iz doma,
15. primjedba.
Članak 25.
(1) Dom vodi pomoćnu knjigu korisnika u koju se upisuju podaci koji
omogućuju jednostavniji uvid u matičnu knjigu.
(2) U pomoćnu knjigu abecednim se redom upisuje ime i prezime svakog
korisnika, te redni broj iz matične knjige.
Članak 26.
(1) Kartoteka osobnih listova korisnika predstavlja skup osobnih
listova s pomoću kojih se registrira svaka osoba smještena u dom i predstavlja
izvor osnovnih informacija o osobi u tretmanu.
(2) U osobni list korisnika upisuju se sljedeći podaci:
A) Osobni podaci o korisniku
1. ime, ime oca – majke, prezime,
2. datum i mjesto rođenja,
3. JMBG,
4. spol,
5. državljanstvo,
6. mjesto prebivališta, odnosno boravišta.
B) Podaci o prijemu i otpustu korisnika
7. datum prijama,
8. vrsta, stupanj i težina oštećenja,
9. smještaj korisnika prije dolaska u dom (kod roditelja, u domu i
sl.),
10. oblik skrbi izvan vlastite obitelji (stalni, tjedni, privremeni
smještaj, cjelodnevni ili poludnevni boravak),
11. pravni temelj smještaja ili boravka,
12. školski status, odnosno
obuhvaćenost tretmanom za vrijeme smještaja ili boravka u domu,
13. datum prestanka smještaja
ili boravka,
14. razlog prestanka smještaja
ili boravka i kamo se korisnik upućuje.
C) Podaci o roditeljima/skrbnicima
15. ime i prezime,
16. prebivalište/boravište i adresa stanovanja,
17. broj telefona,
18. bračno stanje,
19. zanimanje i podaci o zaposlenju,
20. ostali članovi obitelji koji žive u zajedničkom kućanstvu.
D) Podaci o nadležnom centru za socijalnu skrb
21. naziv i adresa nadležnog centra za socijalnu skrb,
22. ime odgovorne osobe i broj telefona,
23. obveznik plaćanja smještaja,
24. primjedba.
Članak 27.
U Knjigu evidencije odsutnosti korisnika upisuju se sljedeći podaci:
1. ime i prezime korisnika,
2. razlog odsutnosti,
3. pri odlasku korisnik je povjeren:
ime i prezime –––––––––––––––––––––––– ,
broj osobne iskaznice ––––––––––––––––––––– , datum i sat
odlaska, potpis –––––––––––––––– ,
4. zaduženi odgojitelj,
5. predviđen datum i vrijeme povratka,
6. primjedba.
Članak 28.
U knjigu zapažanja upisuju se značajnija zbivanja i druge aktivnosti
u domu tijekom 24 sata. Može se voditi na razini ustrojbenih jedinica.
B) Sadržaj dokumentacije
Članak 29.
(1) Dom za tjelesno ili mentalno oštećene osobe vodi dokumentaciju koja
je sastavni dio dosjea korisnika.
(2) Obveznu dokumentaciju čini:
1. zahtjev centra za socijalnu skrb za prijam korisnika,
2. rodni list,
3. domovnica,
4. socijalna anamneza,
5. zdravstvena dokumentacija,
6. nalaz i mišljenje tijela vještačenja,
7. rješenje nadležnog centra za socijalnu skrb o priznavanju prava na
skrb izvan vlastite obitelji,
8. akti o sudjelovanju u plaćanju troškova smještaja i boravka,
9. rješenje o skrbništvu,
10. odluka Komisije za prijam i otpust o prijamu te otpustu korisnika,
11. individualni plan,
12. list praćenja,
13. ostali dokumenti vezani uz prepisku s matičnim centrom za socijalnu
skrb, drugim ustanovama, roditeljima, skrbnicima i dr.
Dosje sadrži i drugu obveznu dokumentaciju, ovisno o djelatnosti koju
dom obavlja, a nju čini:
1. rješenje nadležnog županijskog ureda o primjerenom obliku odgoja i
obrazovanja,
2. rješenje suda o izricanju odgojne mjere upućivanja u posebnu
odgojnu ustanovu,
3. rješenje o priznavanju prava na osposobljavanje za samostalan život
ili rad,
4. mišljenje stručne službe o profesionalnoj orijentaciji.
4. DOM ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE I DOM ZA
PSIHIČKI BOLESNE ODRASLE OSOBE
A) Sadržaj evidencije
Članak 30.
Dom za starije i nemoćne osobe i dom za psihički bolesne odrasle osobe
(skraćeno domovi) vode, zavisno o vrsti smještaja i usluge ovu osnovnu
evidenciju:
1. matičnu knjigu korisnika (u stalnom smještaju)
2. osobni list korisnika (u stalnom smještaju, cjelodnevnom i
poludnevnom boravku)
3. evidenciju zaprimljenih zahtjeva (za smještaj, boravak te pomoć i
njegu u kući)
4. dnevnu evidenciju odsutnosti korisnika (u stalnom smještaju,
cjelodnevnom i poludnevnom boravku)
5. evidenciju jedinice za pojačanu njegu
6. upisnik korisnika (cjelodnevnog i poludnevnog boravka i pomoći njege
u kući)
7. osobnu karticu korisnika usluga pomoći i njege u kući.
Članak 31.
Matična knjiga vodi se za korisnike u stalnom smještaju i sadrži:
1. opće podatke o domu i matičnoj knjizi (naziv i sjedište doma i podružnice,
redni broj matične knjige, podatak o matičnim brojevima i razdoblju koje knjiga
obuhvaća; ime, prezime i potpis ravnatelja u vrijeme početka vođenja knjige
i u vrijeme završetka vođenja knjige)
2. redni broj u matičnoj knjizi
3. ime (ime roditelja), prezime (djevojačko prezime)
4. osobne podatke o korisniku (dan, mjesec, godina, mjesto i država rođenja,
državljanstvo, jedinstveni matični broj – JMBG korisnika, adresa, zvanje, bračno
stanje, ime i prezime supružnika)
5. podaci o skrbniku (ime i prezime, adresa, srodstvo)
6. rješenje nadležnog centra za socijalnu skrb o smještaju – klasa, urudžbeni
broj i datum izdavanja rješenja
7. rješenje centra za socijalnu skrb o skrbništvu – klasa, urudžbeni
broj i datum izdavanja rješenja
8. datum smještaja u dom
9. zdravstveno stanje prilikom dolaska u dom
10. vrsta smještaja (stambena jedinica ili jedinica za pojačanu njegu)
11. datum prestanka smještaja u dom
12. razlog prestanka smještaja
13. primjedba.
Članak 32.
(1) Domovi kao pomoćnu knjigu
vode pregled korisnika upisanih u matičnu knjigu.
(2) U pomoćnu knjigu
abecednim se redom upisuje ime i prezime svakog korisnika, te redni broj iz
matične knjige.
Članak 33.
(1) Osobni list korisnika u
stalnom smještaju ili cjelodnevnom i poludnevnom boravku sadrži:
(2) Opće podatke:
1. redni broj iz matične knjige
2. ime (ime oca i majke) i
prezime (djevojačko prezime)
3. datum i mjesto rođenja
4. državljanstvo,
5. broj osobne iskaznice i
JMBG
6. adresa prije dolaska u dom
7. bračno stanje, ime i
prezime bračnog druga
8. školska sprema, zvanje
9. podaci o skrbniku za osobe
koje su stavljene pod skrbništvo (ime i prezime, adresa, srodstvo)
10. rješenje centra za
socijalnu skrb o smještaju (oznake klase, urbroj i datum)
11. rješenje centra za
socijalnu skrb o skrbništvu (oznaka klase, urbroj i datum)
12. zdravstveno stanje prilikom dolaska u dom
13. datum odlaska iz doma i razlog
14. nova adresa.
(3) Posebni podaci:
1. ime, prezime i adresa osobe koju treba obavijestiti u slučaju bolesti
ili smrti korisnika
2. posebne napomene za slučaj smrti korisnika u svezi pogreba (podaci o
grobu i osiguranju)
3. podaci o osobi koja će platiti troškove pogreba.
(4) Podaci o članovima obitelji korisnika:
1. ime i prezime članova obitelji
2. srodstvo s korisnikom, datum rođenja, zanimanje, adresa stanovanja
i radni odnos članova obitelji.
(5) Zapažanja o korisniku i kontakti s članovima obitelji korisnika
upisuju se uz nadnevak službene bilješke.
Članak 34.
(1) Domovi vode evidenciju zaprimljenih zahtjeva za stalni smještaj, u
koju se upisuje redni broj, ime i prezime korisnika, datum primitka svakog
pojedinog zahtjeva, dan saziva i odluka komisije za prijam i otpust korisnika,
vrsta smještaja, datum prijama u dom i posebna napomena glede bitnih promjena
od podnošenja zahtjeva.
(2) Domovi vode evidenciju zaprimljenih zahtjeva za cjelodnevni i
poludnevni boravak i za pomoć i njegu u kući u koju se upisuje redni broj,
ime i prezime korisnika, datum primitka svakog pojedinog zahtjeva, vrsta usluge
koja se traži, posebna napomena glede bitnih promjena od podnošenja zahtjeva,
datum početka pružanja usluge.
Članak 35.
(1) Dnevna evidencija
odsutnosti vodi se za korisnike koji su smješteni u stambenom dijelu doma ili
borave u domu (dnevni centar) za cjelodnevnu ili višednevnu odsutnost, a za
korisnike smještene u jedinici za pojačanu njegu za svaki odlazak iz doma.
(2)
U dnevnu evidenciju odsutnosti upisuje se: ime i prezime korisnika, datum i
vrijeme odlaska i datum i vrijeme povratka u dom.
Članak 36.
(1) U jedinici za pojačanu njegu
za svakog smještenog korisnika vodi se evidencija kupanja.
(2) Evidencija hranjenja,
podjele terapije, stolice i temperaturna lista vodi se za pojedine korisnike.
(3) U jedinici za pojačanu njegu
također se vodi evidencija hospitaliziranih i umrlih korisnika.
Članak 37.
Osim evidencije iz članka 30.
točke 1.–5. domovi vode evidenciju o provođenju radno-okupacijskih aktivnosti
s korisnikom po interesnim grupama i svih provedenih radnookupacijskih,
kulturno-zabavnih i rekreativnih aktivnosti prema planu rada.
Članak 38.
(1) Domovi vode upisnik korisnika cjelodnevnog i poludnevnog boravka i
korisnika usluga pomoći i njege u kući.
(2) U upisnik korisnika upisuju se sljedeći podaci:
1. redni broj u upisniku,
2. ime (ime oca) i prezime (djevojačko prezime),
3. adresa korisnika,
4. datum potpisivanja ugovora doma s korisnikom,
5. datum donošenja rješenja centra za socijalnu skrb (klasu i urudžbeni
broj rješenja),
6. datum početka pružanja
usluge,
7. datum završetka pružanja
usluge.
Članak 39.
(1) Domovi vode osobne
kartice korisnika usluge pomoći i njege u kući.
(2) Osobna kartica sadrži:
1. ime i prezime korisnika i
redni broj iz upisnika,
2. osobne podatke o korisniku
(JMBG, mjesto rođenja, državljanstvo, bračno stanje, zvanje, adresu i
telefon),
3. osnova pružanja usluge
(ugovor ili rješenje – klasa, urbroj i datum),
4. datum početka pružanja
usluge,
5. zdravstveno stanje
korisika,
6. oblik pomoći i njege
(organiziranje prehrane, obavljanje kućnih poslova, održavanje osobne
higijene, zadovoljavanje drugih potreba),
7. obveznik plaćanja usluga
(ime i prezime, srodstvo i adresa),
8. kontakt osoba (ime i
prezime, adresa i br. telefona),
9. nadležna zdravstvena
ustanova (naziv i sjedište, ime i prezime liječnika),
10. završetak pružanja
usluge, te razlog završetka.
Članak 40.
Domovi za korisnike usluge
pomoći i njege vode evidencijske kartice pruženih usluga u koju se upisuje:
ime i prezime korisnika, adresa, datum i vrijeme pružanja usluga, oblik pružene
usluge i potpis korisnika ili člana obitelji o pruženoj usluzi.
B) Sadržaj dokumentacije
Članak 41.
Dokumentacija koja je sastavni dio dosjea korisnika stalnog smještaja te
korisnika cjelodnevnog i poludnevnog boravka čini:
1. osobni list korisnika
2. rješenje centra za
socijalnu skrb o smještaju ili ugovor o smještaju
3. dokaz o trajnom nastanjenju
u RH (članak 11. Zakona o socijalnoj skrbi)
4. rodni list
5. socijalnu anamnezu
6. rješenje o skrbništvu za
osobe stavljene pod skrbništvo
7. list praćenja sudjelovanja
korisnika u radnookupacijskim aktivnostima
8. preslik osobne i
zdravstvene iskaznice te izvatka mirovine kod prijama u dom
9. preslik važnije
zdravstvene dokumentacije
10. odluka komisije za prijam
i otpust
11. zamolba za cjelodnevni
ili poludnevni boravak.
Članak 42.
U list praćenja sudjelovanja
korisnika u radnookupacijskim aktivnostima se, uz korištenje biografske
metode, bilježe sve promjene korisnika u svezi s uključivanjem i praćenjem
tih aktivnosti tijekom boravka u domu.
Članak 43.
(1) Dosje korisnika usluge pomoći i njege u kući sastoji se od: osobne
kartice, evidencijske kartice pruženih usluga, rješenja centra za socijalnu
skrb ili ugovora o pružanju usluga pomoći i njege, te opisa aktivnosti.
(2) Sadržaj evidencijske kartice pruženih usluga i opisa aktivnosti
identičan je istoimenim obrascima 3. i 4. propisanih u Pravilniku o vođenju
evidencije i dokumentacije centra za pomoć i njegu, te načinu i rokovima za
dostavu izvješća o korisnicima, vrstama usluga i drugim pitanjima, (»Narodne
novine«, broj 26/98).
5. DOM ZA DJECU OVISNIKE O DROGAMA ILI DRUGIM OPOJNIM SREDSTVIMA I DOM
ZA ODRASLE OSOBE OVISNIKE O ALKOHOLU, DROGAMA ILI DRUGIM OPOJNIM SREDSTVIMA
(skraćeno: DOM ZA OVISNIKE)
A) Sadržaj evidencije
Članak 44.
Dom za ovisnike o alkoholu, drogama ili drugim opojnim sredstvima vodi o
korisnicima i vrstama usluga ovu evidenciju:
1. matičnu knjigu korisnika
2. osobni list korisnika
3. knjigu dnevne evidencije
4. evidenciju odsutnosti iz doma.
Članak 45.
Matična knjiga vodi se za sve osobe ovisne o alkoholu, drogama i
opojnim sredstvima smještene u domu i sadrži:
1. opće podatke o domu i matičnoj knjizi (naziv županije, općine/grada,
naziv i sjedište doma i podružnice doma, redni broj matične knjige, naznaku i
podatak o matičnim brojevima i razdoblju koje knjiga obuhvaća, te ime;
prezime i potpis ravnatelja u vrijeme početka vođenja knjige i u vrijeme
završetka vođenja knjige)
2. redni broj u matičnoj knjizi
3. ime (ime roditelja) i
prezime
4. osobne podatke o osobi
(dan, mjesec, godina, mjesto i država rođenja, državljanstvo, jedinstveni
matični broj – JMBG, prebivalište/boravište)
5. pravni temelj smještaja u
dom
6. datum smještaja u dom
7. oblik skrbi izvan vlastite
obitelji (stalni smještaj, poludnevni i cjelodnevni boravak)
8. rješenje nadležnog centra
za socijalnu skrb o smještaju (klasa, urudžbeni broj i datum izdavanja rješenja)
9. rješenje centra za
socijalnu skrb o skrbništvu (klasa, urudžbeni broj i datum)
10. smještaj osobe – ovisnika
prije dolaska u dom
11. školski status pri
dolasku u dom (završeni razred)
12. datum prestanka smještaja u dom
13. razlog prestanka smještaja
14. školski status pri odlasku iz doma.
Članak 46.
(1) Dom kao pomoćnu knjigu vodi pregled korisnika upisanih u matičnu knjigu.
(2) U pomoćnu knjigu
abecednim se redom upisuje ime i prezime svakog korisnika, te redni broj iz
matične knjige.
Članak 47.
U osobni list korisnika
upisuju se:
1. osobni podaci o osobi –
ovisniku (prezime i ime, ime roditelja, datum, mjesto i država rođenja,
jedinstveni matični broj – JMBG, prebivalište/boravište osobe, roditelja,
skrbnika i adresa stanovanja)
2. bračni status djeteta (bračno
ili izvanbračno) ili bračno stanje odrasle osobe
3. pravni temelj smještaja
(Zakon o socijalnoj skrbi, Obiteljski zakon)
4. rješenje centra za
socijalnu skrb o smještaju – klasa, urudžbeni broj i datum
5. nadležni centar za
socijalnu skrb (naziv, sjedište)
6. stručni radnik centra za
socijalnu skrb kao kontakt osoba (ime i prezime)
7. rješenje o skrbništvu
(klasa, urudžbeni broj i datum)
8. datum prijama
9. razlog prijama
10. škola i razred koji pohađa
– vrsta programa
11. datum odlaska iz doma
12. primjedbe/napomene.
Članak 48.
Knjiga dnevne evidencije
vodi se na razini doma, a sadrži evidenciju nazočnih radnika po smjenama, brojčano
stanje korisnika po grupama i sva važnija zapažanja odgojitelja tijekom 24
sata (odsustvo iz škole, odgojne grupe, terapije i sl.).
Članak 49.
(1) Evidencija o odsutnosti
iz doma sadržava informacije o odsutnosti osobe – ovisnika zbog odlaska na
vikende, blagdane, bolničko liječenje i sva ostala dozvoljena izbivanja, te
informacija o neopravdanim izbivanjima, odnosno samovoljnom napuštanju doma.
(2) Uz ime ovisnika potrebno
je navesti datum i vrijeme napuštanja doma, odobrenje terapeuta, mjesto gdje će
boraviti i kod koga, te vrijeme povratka u dom.
(3) U slučaju samovoljnog
napuštanja doma potrebno je navesti tko ga je vratio u dom (samovoljno,
roditelji, skrbnik, bračni drug, radnici centra za socijalnu skrb, policija).
Članak 50.
(1) U evidenciju o kontaktima
s roditeljima potrebno je naznačiti datum, mjesto i vrijeme kontakta, njegovu
duljinu, ponašanje ovisnika nakon kontakta, zapažanje stručnog djelatnika
i njegov potpis.
(2) U evidenciju o suradnju
s nadležnim centrom za socijalnu skrb ili sudom potrebno je navesti ime i
prezime djelatnika nadležnog centra, odnosno stručnog suradnika suda za maloljetnike,
datum i vrijeme kada je ostvaren kontakt te potpis nadležnog radnika doma.
(3) Stavak 2. ovoga članka
primjenjuje se i na suradnju, odnosno kontakt korisnika s nadležnim
djelatnikom škole koju polazi.
B) Sadržaj dokumentacije
Članak 51.
Dom za ovisnike o alkoholu, drogama ili drugim opojnim sredstvima prikuplja
dokumentaciju koja je sastavni dio dosjea korisnika, a nju čini:
1. rodni list
2. dokaz o trajnom nastanjenju u Republici Hrvatskoj (članak 11.
Zakona o socijalnoj skrbi)
3. zdravstvena iskaznica
4. rješenje centra za socijalnu skrb o smještaju
5. socijalna anamneza
6. rješenje o plaćanju troškova smještaja
7. školska dokumentacija i rješenje nadležnog županijskog ureda o
primjerenom obliku odgoja i obrazovanja (ako se radi o djetetu-ovisniku)
8. rješenje centra za socijalnu skrb o skrbništvu
9. individualni plan
10. evidencija odjeće i obuće
11. evidencija novčanih primanja i izdataka
12. ostali dokumenti (prepiska s roditeljima, sudovima, centrom za
socijalnu skrb, skrbnikom)
13. evidencija o kontaktima s roditeljima, centrom za socijalnu skrb,
sudom za maloljetnike i školom.
6. DOM ZA DJECU I ODRASLE OSOBE – ŽRTVE
OBITELJSKOG NASILJA
A) Sadržaj evidencije
Članak 52.
Evidencija o korisnicima i vrstama usluga koju obvezno vodi dom za djecu
i odrasle osobe – žrtve obiteljskog nasilja (skraćeno dom za žrtve nasilja)
je:
1. matična knjiga korisnika
2. osobni list korisnika
3. knjiga dnevne evidencije.
Članak 53.
U matičnu knjigu korisnika upisuju se sljedeći podaci:
1. opći podaci o domu i matičnoj knjizi (naziv županije, općine/grada,
naziv i sjedište doma, redni broj matične knjige, naznaka i podatak o matičnim brojevima i razdoblju koje knjiga
obuhvaća, te ime, prezime i potpis ravnatelja u vrijeme početka vođenja knjige
i u vrijeme završetka vođenja knjige),
2. redni broj u matičnoj knjizi,
3. ime (ime roditelja) i
prezime (djevojačko) korisnika,
4. osobni podaci o korisniku (dan, mjesec, godina, mjesto i država rođena,
državljanstvo, jedinstveni matični broj – JMBG, adresa u mjestu prebivališta/boravišta),
5. rješenje nadležnog centra za socijalnu skrb o smještaju – klasa, urudžbeni
broj i datum izdavanja rješenja (ako je korisnik dijete ili osoba lišena
poslovne sposobnosti obvezno, a ako je korisnik odrasla osoba samo kada troškove
smještaja snosi centar za socijalnu skrb),
6. datum smještaja u dom,
7. školski status pri odlasku u dom (završeni razred odnosno razred koji
pohađa), ukoliko je korisnik dijete,
8. datum prestanka smještaja u dom,
9. rješenje nadležnog centra za socijalnu skrb o prestanku smještaja
(klasa, urudžbeni broj i datum izdavanja rješenja), za slučajeve iz točke 5.
ovoga članka,
10. školski status pri odlasku iz doma, ukoliko je korisnik dijete,
11. napomena.
Članak 54.
Dom je dužan naredni radni dan od prijama djeteta ili osobe lišene
poslovne sposobnosti obavijestiti nadležni centar za socijalnu skrb.
Članak 55.
(1) Osobni list korisnika
predstavlja izvor osnovnih informacija o korisniku smještenom u dom za žrtve
nasilja.
(2) U osobni list korisnika upisuju se sljedeći podaci:
1. redni broj iz matične knjige,
2. ime (ime oca – majke) i
prezime (djevojačko prezime),
3. datum i mjesto rođenja,
4. državljanstvo,
5. broj osobne iskaznice i
JMBG,
6. adresa prije dolaska u
dom,
7. bračno stanje, ime i
prezime bračnog druga,
8. razlog smještaja u dom,
9. školska sprema, zvanje
odnosno školski status pri dolasku u dom, ukoliko je korisnik dijete,
10. ukoliko je korisnik
dijete, s kim je smješten u dom (ime, prezime, srodstvo),
11. nadležni centar za
socijalnu skrb (naziv, sjedište),
12. obveznik plaćanja troškova
smještaja (ime i prezime, adresa, srodstvo),
13. rješenje centra za socijalnu
skrb o smještaju (klasa, urbroj i datum) ukoliko troškove snosi nadležno
ministarstvo za poslove socijalne skrbi, odnosno ukoliko je korisnik dijete ili
osoba lišena poslovne sposobnosti,
14. suradnja s centrom za
socijalnu skrb,
15. ukoliko je korisnik
dijete, kako su uređeni kontakti s roditeljem s kojim dijete sada ne živi,
16. zdravstveno stanje
prilikom dolaska u dom,
17. naziv predškolske odnosno
školske ustanove, ukoliko je korisnik dijete, u koju je upisano nakon smještaja dom,
18. psihosocijalni tretman u
koji je korisnik uključen,
19. sve promjene tijekom
boravka u domu,
20. datum odlaska iz doma,
21. napomena.
Članak 56.
Knjiga dnevne evidencije
sadržava evidenciju stručnih radnika po smjenama, brojčano stanje korisnika,
te sva važnija zapažanja i obavijesti stručnih djelanika tijekom 24 sata
(odlazak korisnika na tretman, kontakt s nadležnim centrom za socijalnu skrb i
sl.).
B. Sadržaj dokumentacije
Članak 57.
Dom prikuplja dokumentaciju koja je sastavni dio dosjea korisnika, a nju čini:
1. rodni list,
2. dokaz o trajnom nastanjenju
u Republici Hrvatskoj (članak 11. Zakona o socijalnoj skrbi),
3. zamolba centra za
socijalnu skrb za smještaj,
4. socijalna anamneza,
5. zdravstveni karton i
zdravstvena iskaznica,
6. rješenje o plaćanju troškova
smještaja,
7. rješenje centra za
socijalnu skrb o smještaju, ukoliko troškove plaća ministarstvo nadležno za
poslove socijalne skrbi odnosno ukoliko je korisnik dijete ili osoba lišena
poslovne sposobnosti,
8. individualni plan,
9. evidencija novčanih primanja
i izdataka,
10. evidencija o kontaktima,
11. evidencija suradnje sa
centrom za socijalnu skrb,
12. evidencija o kontaktima s
vrtićem odnosno školom, ukoliko je korisnik dijete,
13. ostali dokumenti
(prepiska s raznim ustanovama i tijelima, te kopija polugodišnjeg izvješća
nadležnom centru za socijalnu skrb o smještenom djetetu).
Članak 58.
Evidencija novčanih primanja
i izdataka vodi se za svako dijete odnosno osobu lišenu poslovne sposobnosti i
u nju je potrebno upisati: ime i prezime, iznos primljenih, odnosno izdanih
novčanih sredstava i potpis osoba koja je činjenicu evidentirala.
Članak 59.
(1) Evidencija o kontaktima
odnosi se na susrete i druženja djeteta s roditeljem/ima, bakom ili djedom
ili kontakte sa skrbnikom. U evidenciji o kontaktima potrebno je naznačiti
datum, mjesto i vrijeme kontakta, njegovu duljinu, srodstvo osobe s kojom
dijete kontaktira, način ostvarivanja kontakta, ponašanje djeteta nakon
kontakta, zapažanja stručnog radnika i njegov potpis.
(2) U evidenciji suradnje s
centrom za socijalnu skrb potrebno je navesti datum i vrijeme kontakta sa stručnim
radnikom centra za socijalnu skrb, ime i prezime radnika, zabilješku o
dogovorenom tijeku kontakta, te potpis nadležnog radnika doma.
(3) Stavak 2. ovoga članka
primjenjuje se i na kontakt s nadležnim radnikom predškolske odnosno školske
ustanove koju polazi dijete.
III. IZVJEŠĆA, PLANOVI I PROGRAM RADA
TE ZAPISNICI
Članak 60.
(1) Domovi su dužni ministarstvu nadležnom za poslove socijalne skrbi,
na temelju dokumentacije i evidencije koju vode o korisnicima, vrstama usluga
i drugim pitanjima, dostavljati izvješće jedanput godišnje najkasnije do
kraja siječnja za prethodnu godinu, a na zahtjev ministarstva i češće.
(2) Dom za starije i nemoćne osobe dužan je jedan primjerak izvješća
dostaviti jedinici područne (regionalne) samouprave na čijem području djeluje.
Članak 61.
Prema vrsti doma, sukladno Pravilniku navedenom u članku 2. ovoga
Pravilnika, domovi su dužni u godišnjem izvješću kojeg će zatražiti nadležno
ministarstvo, dati podatke o:
1. domu (djelatnost, veličina, kapacitet)
2. korisnicima (ukupan broj smještenih korisnika, broj zaprimljenih
zahtjeva odnosno rješenja, strukturi korisnika po dobi, spolu, vrsti smještaja,
po načinu plaćanja, po određenim specifičnim karakteristikama – kategorija,
vrsta i stupanj oštećenja, dužina boravka i dr.)
3. zaposlenim radnicima (broj
stručnih, administrativnih i pomoćnih radnika po vrsti i stupnju stručne spreme,
načinu zasnivanja radnog odnosa i dr.).
Članak 62.
(1) Dječji dom, dom za djecu
i mladež s poremećajima u ponašanju i dom za žrtve nasilja dužan je nadležnom
centru za socijalnu skrb dva puta godišnje (srpanj, siječanj) dostavljati
izvješće o svakom djetetu, odnosno maloljetniku (s privitkom tablice o
kontaktima iz članaka 13., 22. i 57. toč. 13. ovog Pravilnika).
(2) Polugodišnji izvještaj
sadrži:
– ime, prezime djeteta
– mjesto i datum rođenja
– nadležni centar za
socijalnu skrb (naziv i adresa)
– broj rješenja o smještaju
– datum smještaja u dom
te podatke o:
– zdravstvenom statusu
djeteta
– psihofizičkom statusu
djeteta
– odgojno-obrazovnom statusu
djeteta
– odnosu roditelj – dijete
(broj susreta i druženja, kvaliteta susreta i ponašanje djeteta nakon susreta
i druženja)
– broj posjeta radnika centra
za socijalnu skrb djeteta
– zaključak, prijedlog i
napomena doma.
Članak 63.
Svi domovi utvrđuju godišnji
plan i program rada, te ga dostavljaju nadležnom ministarstvu do 31. siječnja
za tekuću godinu.
Članak 64.
Domovi su, ovisno o vrsti
doma, dužni voditi:
1. godišnji i mjesečni plan
rada stručnih radnika koji provode psihosocijalne, terapijske ili druge
programe na razini doma (soc. radnik, psiholog, defektolog, logoped, glazbeni
terapeut, likovni terapeut, kineziterapeut, fizioterapeut, med. sestra i dr.),
te plan rada stručnih radnika zaduženih za pojedinu odgojnu, terapeutsku ili
radnu grupu (odgajatelj, radni terapeut) – svi domovi.
2. mjesečni i godišnji plan
i program rada za svakog odgajanika (dječji dom, dom za djecu i mladež s PUP)
3. plan rada slobodnih
aktivnosti za svaku aktivnost posebno (dječji dom, dom za djecu i mladež s PUP,
dom za tjelesno ili mentalno oštećenu djecu ili odrasle osobe, dom za starije i
nemoćne osobe, dom za psihički bolesne odrasle osobe i dom za ovisnike)
Članak 65.
Svaki stručni radnik dužan je
voditi dnevnik rada u kojem vodi realizaciju programa rada odgojne, radne i
terapeutske grupe i realizaciju individualnih programa rada s korisnikom (dječji
dom, dom za djecu i mladež s PUP, dom za tjelesno ili mentalno oštećenu djecu i
odrasle osobe, dom za starije i nemoćne osobe, dom za psihički bolesne odrasle
osobe i dom za ovisnike).
Članak 66.
(1) Domovi su dužni voditi i
knjigu zapisnika:
– stručnog vijeća (dječji
dom, dom za djecu i mladež s PUP, dom za tjelesno ili mentalno oštećenu djecu i
odrasle osobe, dom za starije i nemoćne osobe, dom za psihički bolesne odrasle
osobe)
– vijeća korisnika (dječji
dom),
– komisije za prijam i otpust
korisnika (dom za djecu, dom za djecu i mladež s PUP, dom za tjelesno i
mentalno oštećenu djecu i odrasle osobe, dom za starije i nemoćne osobe, dom za
psihički bolesne odrasle osobe)
– komisije za prehranu (dječji
dom, dom za djecu i mladež s poremećajima u ponašanju, dom za starije i nemoćne
osobe, dom za psihički bolesne odrasle osobe)
– stručnog tima (dom za
tjelesno ili mentalno oštećenu djecu i odrasle osobe)
(2) U Knjigu zapisnika
potrebno je upisati datum, dnevni red, prisutne članove, kratku zabilješku i
zaključak.
IV. ČUVANJE DOKUMENTACIJE
Članak 67.
Dosje korisnika koji je smješten ili boravi u domu čuva se u mapi na način
kojim se osigurava zaštita podataka od oštećenja ili uništenja.
Članak 68.
Matična knjiga čuva se
trajno, a ostale evidencije (knjiga dnevne evidencije, evidencija primljenih
i otpuštenih korisnika, knjiga evidencije odsutnosti korisnika, knjiga zapažanja
i dr.) se čuvaju u skladu sa Zakonom o arhivskom gradivu i arhivima (»Narodne
novine«, broj 105/97).
Članak 69.
Dokumentacija koju čine
osobne (javne) isprave kao i medicinska dokumentacija vraća se korisniku nakon
izlaska iz doma ili pravnim slijednicima na njihov zahtjev i o tome se izdaje
pisana potvrda koju potpisuju obje strane.
Osobni list korisnika i
ostala dokumentacija kao i kopija isprava i dokumentacije iz stavka 1. koju čini
dosje korisnika, čuva se u skladu sa Zakonom o arhivskom gradivu i arhivama
(»Narodne novine«, broj 105/97).
Članak 70.
Izvješće iz članka 60., koje
dom dostavlja nadležnom ministarstvu, dom je dužan čuvati 5 godina.
V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 71.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim
novinama«.
Klasa: 011-01/02-01/10
Urbroj: 524-01/02-1
Zagreb, 12. ožujka 2002.
Ministar
Davorko Vidović, v. r.