1043
Na
temelju članka 11. stavak 7. Zakona o civilnoj službi (»Narodne novine«, br.
25/03), ministar rada i socijalne skrbi donosi
Članak
1.
Ovim
Pravilnikom uređuje se način rada Povjerenstva za civilnu službu (u daljnjem
tekstu: Povjerenstvo), način obavljanja administrativno-tehničkih poslova za
rad Povjerenstva, kao i druga pitanja značajna za rad Povjerenstva.
Članak
2.
(1) Članovi
Povjerenstva dužni su se pridržavati odredaba Zakona o civilnoj službi i ovoga
Pravilnika.
(2)
Odredbe ovoga Pravilnika primjenjuju se i na druge osobe ako sudjeluju u radu
Povjerenstva.
Članak
3.
(1)
Povjerenstvo donosi odluke na sjednicama.
(2)
Sjednicama Povjerenstva prisustvuju svi članovi, a u slučaju spriječenosti
pojedinog člana obavezno je prisustvovanje njegovog zamjenika.
(3)
Povjerenstvo odluke donosi većinom glasova.
(4)
Povjerenstvo može ovlastiti stručnu osobu Ministarstva rada i socijalne skrbi
za poduzimanje svih ili pojedinih radnji u postupku prije donošenja rješenja iz
njegove nadležnosti.
Članak
4.
(1)
Predsjednik Povjerenstva ima sljedeće ovlasti:
–
saziva i vodi sjednice Povjerenstva,
– utvrđuje
broj nazočnih članova,
–
predlaže dnevni red i brine se da se rad Povjerenstva odvija prema prihvaćenom
dnevnom redu,
– brine
da se na sjednicama Povjerenstva vodi zapisnik,
–
donosi rješenja iz nadležnosti Povjerenstva,
–
potpisuje pismena iz djelokruga rada Povjerenstva,
–
obavlja i druge poslove propisane Zakonom.
(2)
Kada zamjenik predsjednika Povjerenstva vodi sjednicu, ima prava i dužnosti
koje ima predsjednik Povjerenstva.
Članak
5.
(1)
Sjednicu Povjerenstva priprema predsjednik.
(2)
Sjednice se sazivaju, u pravilu, najmanje jedanput tjedno.
(3) Predsjednik
Povjerenstva utvrđuje da li su na sjednici nazočni svi članovi ili njihovi
zamjenici, nakon čega iznosi prijedlog dnevnog reda i daje ga na razmatranje i
usvajanje.
(4) Članovi
Povjerenstva mogu predložiti izmjene i dopune predloženog dnevnog reda.
(5)
Nakon usvajanja dnevnog reda pristupa se razmatranju zahtjeva o kojima se
donose odluke.
(6)
Razmatranje zahtjeva i donošenje odluka o zahtjevima odvija se prema
redoslijedu pristiglih zahtjeva Povjerenstvu.
Članak 6.
(1) Odlučivanje na sjednici Povjerenstva obavlja se
javnim glasovanjem »za« ili »protiv«.
(2) Na temelju rezultata glasovanja predsjednik
objavljuje da je zahtjev o kojem se glasovalo prihvaćen ili odbijen.
Članak
7.
(1)
Zapisnik o radu Povjerenstva mora sadržavati osnovne podatke o radu sjednice, a
posebno:
– redni
broj sjednice,
– datum
i mjesto održavanja sjednice,
–
vrijeme početka sjednice,
– imena
i prezimena prisutnih članova, te naznaku o tome tko predsjedava sjednicom,
–
usvojeni dnevni red,
– rezultate
glasovanja po pojedinim zahtjevima,
–
naznaku vremena kada je sjednica zaključena,
– u slučaju
prekida sjednice, naznaku vremena kada je sjednica nastavljena.
(2)
Predsjednik može odrediti da se u zapisnik unesu i drugi podaci sa sjednice.
(3)
Zapisnik sa sjednice potpisuje predsjednik, odnosno njegov zamjenik ako je
predsjedao sjednicom, te zapisničar.
Članak
8.
(1)
Administrativno-tehničke poslove za rad Povjerenstva obavlja Tajništvo
Ministarstva rada i socijalne skrbi.
(2)
Administrativno-tehnički poslovi iz stavka 1. ovoga članka su:
– vođenje
zapisnika o radu Povjerenstva,
–
izrada obavijesti i drugih dopisa iz djelokruga rada Povjerenstva,
–
dostavljanje iskaznice civilne službe podnositelju zahtjeva, uz rješenje o upućivanju
na civilnu službu,
–
obavljanje drugih poslova po ovlaštenju Povjerenstva.
Članak
9.
Ovaj
Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa:
011-01/03-01/77
Urbroj: 524-02-03-1
Zagreb, 14. svibnja 2003.
Ministar
Davorko Vidović, v. r.