3164
Na
temelju članka 20. stavka 4. Zakona o Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
(»Narodne novine« broj 107/03), članka 15. stavka 1. podstavka 5., članka 72.
stavka 1. podstavka 4. i stavka 3. Statuta Fonda za zaštitu okoliša i
energetsku učinkovitost (»Narodne novine« broj 193/03 i 73/04), Upravni odbor
Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost na sjednici održanoj dana
20. prosinca 2004. godine, uz prethodnu suglasnost Ministarstva zaštite okoliša,
prostornog uređenja i graditeljstva i Ministarstva gospodarstva, rada i
poduzetništva, donio je
I.
OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovim
Pravilnikom propisuju se uvjeti koje moraju ispunjavati korisnici sredstava
Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (u daljnjem tekstu: Fond),
način dodjeljivanja sredstava, te kriteriji i mjerila za ocjenjivanje zahtjeva
za dodjeljivanje sredstava Fonda.
Članak
2.
Korisnici
sredstava Fonda mogu biti pravne i fizičke osobe i to:
–
jedinice područne (regionalne) samouprave i jedinice lokalne samouprave,
–
trgovačka društva i druge pravne osobe,
–
obrtnici,
– fizičke
osobe.
Članak
3.
Sredstva
Fonda mogu se koristiti za financiranje zaštite okoliša, energetske učinkovitosti
i obnovljivih izvora energije sukladno članku 19. stavku 1. Zakona o Fondu za
zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
Sredstva
Fonda mogu se koristiti za namjene utvrđene sukladno članku 19. stavku 1.
Zakona o Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, koje se
organiziraju i provode na području Republike Hrvatske, kad ih organiziraju i
financiraju međunarodne organizacije, financijske institucije i tijela te
druge strane pravne osobe.
Članak
4.
Sredstvima
Fonda prvenstveno se financiraju projekti, programi i slične aktivnosti
sukladno nacionalnoj strategiji u području zaštite okoliša i energetske učinkovitosti.
Članak
5.
Godišnjim
i četverogodišnjim programom rada Fonda utvrđuju se područja zaštite okoliša i
energetske učinkovitosti sukladno članku 19. stavku 1. Zakona o Fondu za zaštitu
okoliša i energetsku učinkovitost u okviru kojih će Fond financirati projekte,
programe i slične aktivnosti.
Upravni
odbor Fonda u okviru utvrđenih područja za svaku financijsku godinu utvrđuje
prioritete za dodjelu sredstava u skladu s nacionalnim strategijama i drugim
dokumentima koji utvrđuju prioritete u područjima zaštite okoliša, energetske
učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije.
Na
temelju prioriteta utvrđenih sukladno stavku 2. ovoga članka Fond raspisuje
natječaje za dodjelu sredstava i određuje pojedine projekte, programe i slične
aktivnosti za koje se raspisuje natječaj.
Fond neće
raspisati natječaj za korištenje sredstava Fonda prema utvrđenim prioritetima
sukladno stavku 2. i 3. ovoga članka ako su se stekli uvjeti za neposredno sufinanciranje
i sudjelovanje Fonda u realizaciji projekata, programa i sličnih aktivnosti
propisani Zakonom o Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i općim
aktima Fonda.
Ako se ne objavi natječaj za korištenje sredstava
Fonda iz razloga propisanih Zakonom o Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
i općim aktima Fonda, odluku o dodjeli sredstava donosi Upravni odbor ili
direktor Fonda, svaki u okviru svog djelokruga, na osnovu kriterija i mjerila
utvrđenih ovim Pravilnikom.
Članak 6.
Prilikom donošenja odluke o raspisivanju natječaja za
dodjelu sredstava Fonda utvrđuju se ciljane skupine projekata, programa i sličnih
aktivnosti te korisnika sredstava u okviru prioriteta utvrđenih sukladno članku
5. ovoga Pravilnika.
Ciljane skupine projekata, programa i sličnih
aktivnosti te korisnika sredstava u okviru prioriteta utvrđuju se posebno za zaštitu
okoliša a posebno za energetsku učinkovitost i korištenje obnovljivih izvora
energije imajući u vidu područja ulaganja, te vrste projekata, programa i sličnih
aktivnosti u koja se ulažu sredstva Fonda.
Natječajem za dodjelu sredstava Fonda pobliže se utvrđuju
projekti, programi i slične aktivnosti za koje se dodjeljuju sredstva, mogući
korisnici tih sredstava, te kriteriji i mjerila po kojim će se ta sredstva
dodjeljivati.
II. UVJETI KOJE MORAJU ISPUNJAVATI KORISNICI
SREDSTAVA FONDA
Članak 7.
Sredstva
Fonda mogu ostvariti korisnici ako:
– imaju sjedište na području Republike Hrvatske,
– ulažu vlastita sredstva u projekte, programe i slične
aktivnosti u području zaštite okoliša, energetske učinkovitosti i obnovljivih
izvora energije,
– prihvate uvjete zajedničkog sudjelovanja u
sufinanciranju projekata, programa i sličnih aktivnosti za koje se odobravaju
sredstva Fonda propisane općim aktima Fonda,
– podnesu zahtjev za korištenje sredstava Fonda
sukladno objavljenom natječaju,
– sklope ugovor s Fondom o zajedničkom ulaganju u
projekt, program i sličnu aktivnost za koje se odobravaju sredstva Fonda,
– udovoljavaju i druge uvjete utvrđene natječajem.
Članak 8.
Pod vlastitim udjelom korisnika sredstava Fonda
razumijevaju se:
– novčana sredstva korisnika,
– osnovna sredstva pribavljena radi realizacije
ulaganja koje financira Fond,
– kreditna sredstva drugih financijskih institucija
namijenjena ulaganju,
– ulog
drugih pravnih i fizičkih osoba vezan za ulaganje.
III.
NAČIN DODJELE SREDSTAVA FONDA
Članak 9.
Sredstva
Fonda dodjeljuju se korisnicima sredstava radi financiranja projekata, programa
i sličnih aktivnosti utvrđenih sukladno članku 3., 4. i 5. ovoga Pravilnika,
putem:
–
zajmova,
–
subvencija,
–
financijske pomoći
– i
donacija.
Članak
10.
Zajmove
i subvencije Fond u pravilu dodjeljuje trgovačkim društvima i drugim pravnim
osobama, obrtnicima i fizičkim osobama.
Financijske pomoći i donacije Fond u pravilu
dodjeljuje jedinicama područne (regionalne) samouprave i jedinicama lokalne
samouprave.
Subvencije, financijske pomoći i donacije Fond može
davati trgovačkim društvima i drugim pravnim osobama, obrtnicima i fizičkim
osobama na temelju programa rada Fonda za tekuću godinu odnosno na temelju
odluke Upravnog odbora.
Članak 11.
Fond može sredstva dodjeljivati izravno ili putem
financijske institucije.
Članak 12.
Radi ulaganja u projekte, programe i slične
aktivnosti u području zaštite okoliša i energetske učinkovitosti trgovačkim društvima
i drugim pravnim osobama, te obrtnicima i fizičkim osobama Fond u pravilu daje
zajmove.
Kod davanja zajmova Fond provodi postupak procjene
izvedivosti ulaganja, odnosno utvrđivanja financijske, gospodarske, tehničke i
kadrovske sposobnosti korisnika sredstava zajma, te očekivanih pozitivnih učinaka
sredstava koja se namjeravaju ulagati u projekte, programe i slične aktivnosti
u području zaštite okoliša, energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih
izvora energije.
U postupku procjene izvedivosti ulaganja u projekte,
programe i slične aktivnosti u području zaštite okoliša, energetske učinkovitosti
i korištenja obnovljivih izvora energije, odnosno procjene financijske i
gospodarske sposobnosti korisnika sredstava, Fond surađuje s Hrvatskom bankom
za obnovu i razvoj.
Upravni odbor Fonda može donijeti odluku o suradnji i
s drugim financijskim institucijama radi provjere izvedivosti ulaganja, odnosno
procjene financijske i gospodarske sposobnosti korisnika sredstava.
Radi osiguranja povrata zajmova Fond utvrđuje u
uvjetima natječaja minimalne zahtjeve s potrebnim instrumentima osiguranja
sredstava, a konkretni instrumenti osiguranja plasmana sredstva Fonda utvrđuju
se ugovorom o zajmu za svaki pojedini projekt, program ili sličnu aktivnost u
koju se ulažu sredstva Fonda.
Sredstva zajma Fonda ne mogu se odobriti dok korisnik
sredstava ne osigura ugovorene instrumente osiguranja plaćanja.
Članak 13.
Fond može subvencionirati ulaganja u zaštitu okoliša,
energetsku učinkovitost i korištenja obnovljivih izvora energije.
Subvencije se mogu davati na kamate, na ulaganja i za
zatvaranje financijske konstrukcije ulaganja u projekte, programe i slične
aktivnosti u području zaštite okoliša, energetske učinkovitosti i korištenja
obnovljivih izvora energije.
Korisnici
subvencija mogu biti pravne i fizičke osobe koje ulažu sredstva u projekte,
programe i slične aktivnosti u području zaštite okoliša, energetske učinkovitosti
i obnovljivih izvora energije za koje financijska institucija ili Fond utvrdi
da su financijski održivi.
Fond
kod davanja subvencija na odgovarajući način provodi postupak procjene
izvedivosti ulaganja, odnosno utvrđivanja financijske, gospodarske, tehničke i
kadrovske sposobnosti korisnika sredstava Fonda, te očekivanih pozitivnih učinaka
sredstava koja se namjeravaju ulagati u okoliš i energetsku učinkovitost.
Odlukom
Upravnog odbora utvrđuje se način davanja i iznos subvencije.
Sredstva
dodijeljena subvencijom su bespovratna.
Članak
14.
Fond može
subvencionirati kamatu komercijalnog kredita djelomično ili u cijelosti.
Fond može
obavljati isplatu subvencije kamate jednokratno za ukupan iznos i za cijelo
vrijeme trajanja kredita i sukcesivno u skladu s ugovorenim dospijećima kamata
iz ugovora o kreditu čija se kamata subvencionira.
Korisnici
subvencionirane kamate mogu biti pravne i fizičke osobe koje ulažu sredstva u
projekte, programe i slične aktivnosti u području zaštite okoliša, energetske učinkovitosti
i korištenja obnovljivih izvora energije, za koje financijska institucija ili
Fond utvrdi da su financijski održivi uz subvencioniranje kamatne stope.
O načinu
dodjele subvencije kamata iz stavka 1. i 2. ovog članka odlučuje Upravni odbor.
Članak
15.
Kod
subvencioniranja kamata Fond prihvaća instrumente osiguranja kredita kao i
poslovna banka koja je odobrila kredit ako Upravni odbor drugačije ne odredi.
Minimalne
zahtjeve za potrebnim instrumentima osiguranja kredita Fond propisuje natječajem,
a konkretni instrumenti osiguranja plasmana sredstava Fonda utvrđuju se
ugovorom o subvenciji za svaki pojedini projekt, program i sličnu aktivnost za
koju Fond odobri subvenciju.
Članak
16.
Financijske
pomoći Fond daje bespovratno u skladu s namjenama utvrđenim programom rada ili
natječajem.
Programom
rada ili natječajem utvrđuje se maksimalni iznos pomoći po pojedinom projektu,
programu ili sličnoj aktivnosti u koje Fond ulaže sredstva.
Članak
17.
Fond
daje sredstva donacija pod uvjetima i na način utvrđenim programom rada Fonda
ili natječajem.
Fond
sredstva donacija daje iz prihoda ostvarenih iz izvora propisanih zakonom, a može
ih davati i iz inozemnih prihoda ako je posebnim ugovorom s inozemnom
financijskom institucijom koja osigurava sredstva ugovoreno dodjeljivanje
sredstava putem donacije.
Članak 18.
Kod
davanja zajmova, subvencija, financijske pomoći i donacije Fond ima aktivnu
ulogu u procjeni izvedivosti ulaganja sredstava i očekivanih pozitivnih učinaka
na okoliš i energetsku učinkovitost.
Fond neće
dati zajam, subvenciju, financijsku pomoć i donaciju ako utvrdi da je sporna
izvedivost ulaganja sredstava koja se namjeravaju uložiti te da se ne mogu očekivati
pozitivni učinci na okoliš i energetsku učinkovitost.
Članak 19.
Fond neće pustiti odobreni zajam, subvenciju ili
financijsku pomoć u tečaj, odnosno doznačiti donaciju korisniku koji nema
ispunjene sve uvjete koji mu omogućuju uredno i namjensko korištenje odobrenih
sredstava.
Fond će odobrena sredstva stavljati na raspolaganje
korisniku prema fazama ulaganja i ispostavljenim situacijama.
Fond može doznačiti korisniku sredstva i prema
stvarnoj realizaciji ulaganja ako je tako određeno ugovorom.
Članak 20.
U slučaju da je neka obročna obveza po zajmu dospjela
a nije plaćena, Fond će upotrijebiti onaj instrument osiguranja od kojeg se očekuje
najbrža naplata dospjele obveze.
Ako Fond ocijeni da su razlozi neispunjavanja obveza
opravdani može ugovoriti drugačije uvjete otplate zajma te sklopiti dodatak
ugovoru.
Članak 21.
Sredstva Fonda bez obzira radi li se o izravnom ili
neizravnom financiranju imaju namjenski karakter.
U ugovoru o dodjeli sredstava mora se navesti pravo
kontrole namjenskog korištenja sredstava Fonda.
Za slučaj nenamjenskog korištenja sredstava korisnik
je dužan iznos nenamjenski utrošenih sredstava vratiti Fondu zajedno s
pripadajućom zakonskom zateznom kamatom tekućom od dana primitka sredstava pa
do dana povratka na račun Fonda i nadoknaditi nanesenu štetu Fondu sukladno
odredbi članka 20. stavka 6. Zakona o Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost,
te odgovarajućim odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Članak 22.
Sredstva Fonda moraju biti korištena sukladno
njihovoj namjeni i u rokovima korištenja kako je to utvrđeno natječajem ili
ugovorom.
U slučaju dodjeljivanja sredstava po obrocima odnosno
situacijama, korisnik sredstava dužan je dokumentirati namjensko korištenje za
svaki obrok odnosno situaciju posebno, kao i za cijeli iznos korištenih
sredstava Fonda.
Članak 23.
Jedinice područne (regionalne) samouprave i jedinice
lokalne samouprave mogu ostvariti sredstva Fonda:
– do 80% zaokružene financijske konstrukcije ulaganja
ako se nalaze na područjima od posebne državne skrbi,
– do 60% zaokružene financijske konstrukcije ulaganja
ako se nalaze na otocima i u brdsko-planinskim područjima, te ako su im
financijske mogućnosti ograničene (prihod po glavi stanovnika manji od 65%
prosjeka RH i dr.),
– do 40% zaokružene financijske konstrukcije ulaganja
na ostalim područjima.
Trgovačka
društva i druge pravne osobe, obrtnici i fizičke osobe mogu ostvariti sredstva
Fonda u visini koja se utvrđuje odlukom Upravnog odbora, odnosno natječajem za
prikupljanje ponuda, a najviše do 40% zaokružene financijske konstrukcije
ulaganja.
Iznimno, odlukom Upravnog odbora može se utvrditi
sudjelovanje sredstava Fonda u financiranju projekata, programa i sličnih
aktivnosti koje ostvaruju trgovačka društva i druge pravne osobe, obrtnici i
fizičke osobe odgovarajućom primjenom kriterija iz stavka 1. ovoga članka.
Ako se radi o projektima, programima i sličnim
aktivnostima u koja se ulažu sredstva Fonda na području Republike Hrvatske koje
organiziraju i financiraju međunarodne organizacije, financijske institucije i
tijela te druge pravne osobe, sudjelovanje sredstava Fonda utvrđuje se
ugovorom u visini koju svojom odlukom utvrdi Upravni odbor Fonda.
Članak 24.
Korisnici sredstava Fonda dužni su sufinancirati
programe, projekte i slične aktivnosti u području zaštite okoliša, energetske učinkovitosti
i korištenja obnovljivih izvora energije u okviru omjera navedenih u članku 23.
ovoga Pravilnika, te pružiti dokaze o izvedivosti i mogućnosti financijskog praćenja
ulaganja.
Dokazi u smislu stavka 1. ovoga članka utvrđuju se
natječajem.
Članak 25.
Fond prati izvođenje projekta, programa i sličnih
aktivnosti sukladno zaključenom ugovoru bez obzira da li su sredstva
dodijeljena kao zajam, subvencija, financijska pomoć ili donacija.
Ugovori o dodjeli sredstava Fonda moraju pored uobičajenih
odredbi sadržavati odredbe o načinu kontrole izvođenja projekata, programa i
sličnih aktivnosti, o načinu i učestalosti obavješćivanja Fonda te o mjerama
zbog neispunjavanja ugovornih obveza, a posebno o mjerama zbog nenamjenskog
korištenja sredstava Fonda.
Članak 26.
Fond ima pravo uvida u svu dokumentaciju vezanu uz
procjenu izvedivosti ulaganja i očekivanih učinaka na okoliš, odnosno
energetsku učinkovitost, te sudjeluje u nadzoru izvođenja zahvata i namjenskog
korištenja sredstava koja je dodijelio.
Članak 27.
Fond prati i kontrolira namjensko korištenje
sredstava na temelju izvješća i pribavljene dokumentacije koju je dužan
izraditi korisnik sredstava, i koja mora imati količinske i financijske
pokazatelje potrebne za kvalitetno praćenje ulaganja sredstava Fonda.
Korisnik sredstava dužan je dostaviti Fondu izvješća:
– u svako vrijeme na zahtjev Fonda i u rokovima utvrđenim
ugovorom,
– završno izvješće najkasnije 15 dana po dovršetku
ulaganja,
– godišnja izvješća o postignutim učincima ulaganja
na zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, i to u razdoblju od 5 godina po
završetku ulaganja.
Članak 28.
Korisnik sredstava dužan je bez odgađanja izvijestiti
Fond o:
– svim mogućim odstupanjima od ugovorenog ulaganja,
– o
svakoj situaciji koja sprječava ili odugovlači tijek radova, odnosno
ostvarivanje ulaganja te o mjerama za otklanjanje uzroka,
–
statusnim i drugim bitnim organizacijskim i kadrovskim promjenama koje mogu
utjecati na tijek ulaganja,
–
promjeni zakonskog zastupnika,
– o
drugim pitanjima utvrđenim ugovorom.
Članak
29.
Fond može
otkazati ili odložiti plaćanje ugovorenih sredstava korisniku, te zahtijevati
vraćanje sredstava ako korisnik:
–
dodijeljena sredstva dijelom ili u cijelosti troši nenamjenski,
– nije
dao Fondu kod dobivanja njegovih sredstava, odnosno pri sklapanju ugovora
istinite ili točne podatke,
– ne
postiže očekivane učinke ulaganja, ili ne poštuje odredbe ugovora ili općih
akata Fonda ako se ugovor poziva na njegove odredbe,
–
nepravilno koristi sredstava Fonda i odstupa od preuzetih ugovorenih obveza,
– ne
podmiruje ugovorene obveze, odnosno ne prati ulaganja na način kako je to utvrđeno
ugovorom,
–
prestane s redovnim poslovanjem ili postane financijski nesposoban da prati
daljnji tijek ulaganja,
–
svojim poslovanjem prouzrokuje uvođenje stečajnog, likvidacijskog, ovršnog
odnosno drugog postupka koji onemogućava ostvarivanje ugovorenog ulaganja.
U slučaju
manjeg odstupanja korisnika sredstava Fonda od ugovorenih obveza na prijedlog
direktora Upravni odbor može odlučiti da se ugovor preispita i dopunama ugovora
omogući nastavak ulaganja ako se takvom dopunom osigurava ostvarivanje ciljeva
projekta, programa ili druge ugovorene aktivnosti u području zaštite okoliša i
energetskoj učinkovitost, ili pak osigurava javni interes u zaštiti okoliša i
energetskoj učinkovitosti.
IV.
KRITERIJI I MJERILA ZA OCJENJIVANJE ZAHTJEVA
Članak
30.
Zahtjevi
za dodjelu sredstava Fonda ocjenjuju se prema kriterijima i mjerilima
propisanim ovim Pravilnikom i natječajem.
Kriteriji
i mjerila za ocjenu izvedivosti ulaganja, odnosno utvrđivanja financijske,
gospodarske, tehničke i kadrovske sposobnosti te očekivanih pozitivnih učinaka
sredstava koja se namjeravaju uložiti određeni u natječajnoj dokumentaciji
moraju biti u skladu s ovim Pravilnikom.
Kod
davanja zajmova, subvencija, financijske pomoći i donacija relevantan je
stupanj izvedivosti ulaganja te sposobnost korisnika sredstava prema
kriterijima propisanim stavkom 2. ovoga članka.
Za
svaki pojedini natječaj Upravni odbor Fonda može utvrditi pobliže kriterije i
mjerila pod uvjetom da ti kriteriji i mjerila nisu u suprotnosti s odredbama
ovoga Pravilnika.
Članak
31.
Osnovni
kriteriji i mjerila za ocjenjivanje zahtjeva i određivanja prednosti pri
dodjeli sredstava Fonda su:
– pripremljenost projekta, programa ili sličnih
aktivnosti za koje je raspisan natječaj
(pripremljenost stručne i tehničke
dokumenta-
cije, stupanj spremnosti za početak radova,
visina vlastitih sredstava korisnika)..... do
10 bodova
– stupanj povoljnog utjecaja na okoliš i ener-
getsku učinkovitost (održivi razvoj, očekivano
poboljšanje kakvoće okoliša ili povećanje
energetske učinkovitosti, cjelovit pristup
inve-
stitora u rješavanju pojedinih pitanja zaštite
okoliša i energetske učinkovitosti,
ispunjenje
međunarodnih obveza, stupanj prioriteta iz
nacionalnog programa zaštite okoliša, te
stupanj ispunjenja ciljeva nacionalnih
energetskih programa energetske učinkovitosti
i obnovljivih izvora)........................... do
30 bodova
– kvaliteta
ponuđenoga tehnološkog rješenja do
20 bodova
– stupanj
ugroženosti okoliša (zaštićena područja,
zaštićene biljne, gljivlje i životinjske
svojte,
zaštićeni minerali i fosili, ekološki značajna
područja, stupanj smanjenja onečišćenja
okoliša
i negativnog utjecaja na okoliš i zdravlje
ljudi,
postupanje na temelju rješenja inspekcije
radi
uklanjanja rizičnih točaka za okoliš i
zdravlje
ljudi)................................................. do
30 bodova
–
financijska sposobnost korisnika sredstava na
ulaganja i povrat sredstava ako je povrat
sredstava ugovoren........................... do
10 bodova
Članak
32.
Najveći
broj bodova koji se može dodijeliti korisniku sredstava Fonda propisan člankom
31. ovoga Pravilnika iznosi 100 bodova.
Prednost
pri dodjeli sredstava Fonda imaju korisnici sredstava s većim brojem ostvarenih
bodova.
U slučaju
da bilo koji od kriterija iz članka 31. ovoga Pravilnika nije ispunjen i po
njemu je dodijeljeno nula (0) bodova, Fond će odbiti zahtjev ili zatražiti
dopunu zahtjeva u kojoj se određuje i rok za dostavu dopune.
Zahtjev
će se odbiti ako se u navedenom roku ne dopuni, a dopunjeni zahtjev ponovno se
razmatra i ocjenjuje temeljem članka 31. ovoga Pravilnika.
Članak
33.
Na
temelju ocjene zahtjeva prema kriterijima i mjerilima iz članka 31. ovoga
Pravilnika i ostvarenom broju bodova zaprimljeni zahtjevi uvrštavaju se na
listu prednosti s obzirom na broj ostvarenih bodova.
Odluku
o utvrđivanju liste prednosti i dodjeli sredstava Fonda na temelju objavljenog
natječaja donosi Upravni odbor.
Ako se
ne objavi natječaj za korištenje sredstava Fonda odluka o dodjeli sredstava
donosi se na način i u postupku propisanom člankom 5. stavkom 5. ovoga
Pravilnika.
Članak
34.
Na
temelju odluke Upravnog odbora iz članka 33. ovog Pravilnika direktor Fonda s
korisnikom sredstava sklapa ugovor o korištenju sredstava Fonda.
Ugovorom
iz stavka 1. ovog članka utvrđuju se iznosi odobrenih sredstava Fonda, dinamika
njihove dodjele, uvjeti i način korištenja dodijeljenih sredstava, način praćenja
namjenskog korištenja dodijeljenih sredstava, te uređuju ostala međusobna prava
i obveze korisnika sredstava i Fonda.
Ako
odluku o dodjeli sredstava u sklopu svojih ovlaštenja donosi direktor Fonda na
postupak dodjele sredstava i sklapanja ugovora o dodjeli sredstava odgovarajuće
se primjenjuju odredbe ovoga Pravilnika.
V.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
35.
Pozivi
za javno prikupljanje ponuda radi korištenja sredstava Fonda objavljeni prije
stupanja na snagu ovoga Pravilnika dovršit će se s uvjetima propisanim u
objavljenim pozivima.
Članak
36.
Ovaj
Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa:
024-04/04-02/0025
Urbroj: 563-01-04-1
Zagreb, 20. prosinca 2004.
Predsjednik
Upravnog odbora
Davor Mrduljaš, dipl. iur., v. r.