Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi mjere i.9 »Privremeni prestanak ribolovnih aktivnosti« okružujućim mrežama plivaricama – srdelarama za svibanj 2023. godine

NN 102/2024 (30.8.2024.), Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi mjere i.9 »Privremeni prestanak ribolovnih aktivnosti« okružujućim mrežama plivaricama – srdelarama za svibanj 2023. godine

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I RIBARSTVA

1784

Na temelju članka 55. stavka 10. Zakona o morskom ribarstvu (»Narodne novine«, broj 62/17, 130/17, 14/19, 30/23 i 14/24), ministar poljoprivrede, šumarstva i ribarstva donosi

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O PROVEDBI MJERE I.9 »PRIVREMENI PRESTANAK RIBOLOVNIH AKTIVNOSTI« OKRUŽUJUĆIM MREŽAMA PLIVARICAMA – SRDELARAMA ZA SVIBANJ 2023. GODINE

Članak 1.

U Pravilniku o provedbi mjere I.9 »Privremeni prestanak ribolovnih aktivnosti« okružujućim mrežama plivaricama – srdelarama za svibanj 2023. godine (»Narodne novine«, broj 51/23) iza članka 2. dodaju se naslov iznad članka i članak 2.a koji glase:

»Rodno značenje

Članak 2.a

Izrazi koji se koriste u ovome Pravilniku, a imaju rodno značenje odnose se jednako na muški i ženski rod.«.

Članak 2.

U članku 6. stavak 6. mijenja se i glasi:

»(6) Potpora se dodjeljuje po ribarskom plovilu odnosno po članu posade te se isplaćuje na račun ovlaštenika povlastice.«.

Iza stavka 6. dodaju se novi stavci 7. do 9. koji glase:

»(7) Ovlaštenik povlastice je članovima posade koji su predmet potpore obvezan isplatiti iznos potpore izračunat za pojedinog člana posade u skladu s Prilogom I. ovoga Pravilnika.

(8) Stavak 7. ovoga članka ne primjenjuje se za člana posade koji je ujedno i ovlaštenik povlastice odnosno vlasnik obrta kojemu se dohodak utvrđuje u paušalnoj svoti.

(9) Za pojedinog člana posade može se ostvariti naknada samo po jednom ribarskom plovilu na temelju ovoga Pravilnika.«.

Dosadašnji stavak 7. postaje stavak 10.

Članak 3.

Iza članka 6. dodaje se dio III.a s nazivom dijela i članak 6.a koji glase:

»III.a INFORMACIJSKI SUSTAV FISHNET

Članak 6.a

(1) Provedba potpore na temelju ovoga Pravilnika provodi se putem informacijskog sustava FISHNET (u daljnjem tekstu: sustav FISHNET).

(2) Korisnik mora biti registriran u sustavu FISHNET kako bi sudjelovao u provedbi potpore te podnosio zahtjeve na temelju ovoga Pravilnika.

(3) Detaljne upute za pristup i korištenje sustava FISHNET dostupne su u Korisničkom priručniku za pristup i korištenje sustava FISHNET koji je dostupan na mrežnim stranicama Upravljačkog tijela (https://euribarstvo.hr/).«.

Članak 4.

Naziv dijela IV. mijenja se i glasi: »IV. ZAHTJEV ZA POTPORU, ZAHTJEV ZA ISPLATU, POSTUPAK OBRADE, ODLUČIVANJE I ISPLATA«.

Članak 5.

Iznad članka 7. dodaje se naslov koji glasi: »Zahtjev za potporu«.

U članku 7. stavak 3. briše se.

Dosadašnji stavci 4. do 9. postaju stavci 3. do 8.

Dosadašnji stavak 9. koji postaje stavak 8. mijenja se i glasi:

»(8) Utvrđivanje pravovremenosti, potpunosti, udovoljavanja propisanim uvjetima i kriterijima i dodjela bodova Zahtjevu za potporu te odlučivanje o Zahtjevu za potporu provodi se u okviru postupaka iz članaka 8., 9., 9.a i 10. ovoga Pravilnika, odnosno nakon podnošenja Zahtjeva za isplatu iz članka 7.a ovoga Pravilnika.«.

Članak 6.

Iza članka 7. dodaju se naslov iznad članka i članak 7.a koji glase:

»Zahtjev za isplatu

Članak 7.a

(1) Osim Zahtjeva za potporu iz članka 7. ovoga Pravilnika, korisnik je za dodjelu i isplatu potpore dužan podnijeti Zahtjev za isplatu.

(2) Zahtjev za isplatu se popunjava i podnosi putem sustava FISHNET iz članka 6.a ovoga Pravilnika.

(3) Prilikom popunjavanja Zahtjeva za isplatu korisnik popunjava tražene podatke i učitava obveznu dokumentaciju koja je definirana popisom obvezne dokumentacije koji je dostupan u sustavu FISHNET u sklopu Zahtjeva za isplatu te na mrežnim stranicama Upravljačkog tijela (https://euribarstvo.hr/).

(4) Detaljne upute za popunjavanje i podnošenje Zahtjeva za isplatu dostupne su u Korisničkom priručniku za pristup i korištenje sustava FISHNET iz članka 6.a stavka 3. ovoga Pravilnika.

(5) Zahtjev za isplatu se podnosi u roku od 60 dana od dana zaprimanja obavijesti Upravljačkog tijela o početku roka za podnošenje Zahtjeva za isplatu.

(6) Danom zaprimanja obavijesti iz stavka 5. ovoga članka smatra se datum obavljene dostave obavijesti putem elektroničke pošte.

(7) Dostava iz stavka 6. ovoga članka smatra se obavljenom u trenutku kad je obavijest zabilježena na poslužitelju za primanje poruka.

(8) Korisnik je dužan putem elektroničke pošte potvrditi primitak obavijesti iz stavka 5. ovoga članka.

(9) Ako korisnik ne dostavi Zahtjev za isplatu u roku iz stavka 5. ovoga članka, Upravljačko tijelo će dostavu obavijesti iz stavka 5. ovoga članka ponoviti preporučenom poštom.

(10) U slučaju iz stavka 9. ovoga članka, korisnik je dužan dostaviti Zahtjev za isplatu i obveznu dokumentaciju putem sustava FISHNET u roku od deset radnih dana od prvog sljedećeg dana nakon dana zaprimanja obavijesti odnosno dana kada je korisnik zaprimio preporučenu pošiljku iz stavka 9. ovoga članka.«.

Članak 7.

Iznad članka 8. dodaje se naslov koji glasi: »Obrada Zahtjeva za potporu i Zahtjeva za isplatu«.

Članak 8. mijenja se i glasi:

»(1) Administrativnu obradu Zahtjeva za potporu iz članka 7. i Zahtjeva za isplatu iz članka 7.a ovoga Pravilnika obavlja Upravljačko tijelo.

(2) Prilikom administrativne obrade Zahtjeva za potporu i Zahtjeva za isplatu utvrđuje se pravovremenost i potpunost tih zahtjeva te udovoljavanje propisanim uvjetima i kriterijima.

(3) Ako su Zahtjev za potporu i/ili Zahtjev za isplatu nepotpuni ili ako je potrebno tražiti dodatna obrazloženja/ispravke vezane uz dostavljenu dokumentaciju, Upravljačko tijelo će korisniku izdati Zahtjev za dopunu/obrazloženje/ispravak (u daljnjem tekstu: Zahtjev za dopunu).

(4) Korisnik je dužan dostaviti Upravljačkom tijelu traženu dokumentaciju iz stavka 3. ovoga članka putem sustava FISHNET u roku od 15 radnih dana od prvoga sljedećeg dana nakon dana zaprimanja Zahtjeva za dopunu.

(5) Vremenom zaprimanja Zahtjeva za dopunu smatra se datum obavljene dostave Zahtjeva za dopunu putem elektroničke pošte.

(6) Dostava iz stavka 5. ovoga članka smatra se obavljenom u trenutku kad je Zahtjev za dopunu zabilježen na poslužitelju za primanje poruka.

(7) Korisnik je dužan putem elektroničke pošte potvrditi primitak Zahtjeva za dopunu.

(8) Ako korisnik ne dostavi traženu dokumentaciju u roku iz stavka 4. ovoga članka, Upravljačko tijelo će dostavu Zahtjeva za dopunu iz stavka 3. ovoga članka ponoviti preporučenom poštom.

(9) U slučaju iz stavka 8. ovoga članka, korisnik je dužan dostaviti traženu dokumentaciju putem sustava FISHNET u roku od deset radnih dana od prvog sljedećeg dana nakon dana zaprimanja Zahtjeva za dopunu odnosno dana kada je korisnik zaprimio preporučenu pošiljku.«.

Članak 8.

Naslov iznad članka 9. mijenja se i glasi: »Dodjela bodova«.

Članak 9. mijenja se glasi:

»(1) Nakon administrativne obrade Zahtjeva za potporu i Zahtjeva za isplatu, svim prihvatljivim zahtjevima dodijelit će se bodovi na temelju kriterija za odabir koji su navedeni u Prilogu II. ovoga Pravilnika, koji je njegov sastavni dio.

(2) U slučaju da dva ili više zahtjeva nakon dodjele bodova sukladno stavku 1. ovoga članka imaju isti broj bodova, prednost imaju zahtjevi za potporu iz članka 7. ovoga Pravilnika s ranijim vremenom podnošenja (datum, sat, minuta).

(3) Ako dva ili više Zahtjeva za potporu imaju jednaki broj bodova i jednako vrijeme podnošenja, provest će se postupak izvlačenja slučajnim odabirom, u prisutnosti javnog bilježnika.

(4) Na temelju dodijeljenih bodova i postupka rangiranja iz ovoga članka, izradit će se rang-lista koja se objavljuje na mrežnim stranicama Upravljačkog tijela (https://euribarstvo.hr/).«.

Članak 9.

Iza članka 9. dodaju se naslov iznad članka i članak 9.a koji glase:

»Informiranje o rezultatima provjere

Članak 9.a

(1) Upravljačko tijelo će onim korisnicima za koje se utvrdi negativan nalaz kontrole na terenu odnosno neispunjavanje obveze iz članka 5. stavka 5. ovoga Pravilnika, dostaviti izvještaj o rezultatu provedene kontrole zaprimljenog Zahtjeva za potporu s navedenim rokom za dostavu očitovanja o utvrđenim rezultatima.

(2) Izvještaj o rezultatu provedene kontrole iz stavka 1. ovoga članka dostavlja se korisniku putem elektroničke pošte te se dostava smatra obavljenom u trenutku kad je izvještaj zabilježen na poslužitelju za primanje poruka.

(3) Korisnik je dužan putem elektroničke pošte potvrditi primitak izvještaja o rezultatu provedene kontrole.

(4) Korisnik je dužan u danom roku iz stavka 1. ovoga članka dostaviti Upravljačkom tijelu suglasnost na utvrđene rezultate ili, ako nije suglasan, očitovanje s naznakom s kojim se rezultatima ne slaže.

(5) Suglasnost odnosno očitovanje iz stavka 4. ovoga članka korisnik dostavlja putem elektroničke pošte navedene u zaprimljenom izvještaju ili preporučenom poštom s povratnicom ili osobno na adresu Upravljačkog tijela: Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, Uprava ribarstva, Ulica grada Vukovara 78, 10 000 Zagreb, uz naznaku: »Suglasnost/očitovanje na izvještaj o rezultatu kontrole – mjera I.9. – plivaričarski ribolov za svibanj 2023.«

(6) Ako korisnik ne dostavi suglasnost odnosno očitovanje u danom roku iz stavka 1. ovoga članka, Upravljačko tijelo će dostavu izvještaja o rezultatima provedene kontrole iz stavka 1. ovoga članka ponoviti preporučenom poštom.

(7) U slučaju iz stavka 6. ovoga članka, korisnik je dužan dostaviti suglasnost na utvrđene rezultate ili, ako nije suglasan, očitovanje s naznakom s kojim se rezultatima ne slaže u roku od deset radnih dana od prvog sljedećeg dana nakon dana zaprimanja izvještaja odnosno dana kada je korisnik zaprimio preporučenu pošiljku.

(8) Ako korisnik u danom roku iz stavka 7. ovoga članka ne dostavi suglasnost odnosno očitovanje o utvrđenim rezultatima, smatra se da je s istima suglasan.

(9) U slučaju kada korisnik nije suglasan s rezultatima te je dostavio očitovanje u skladu s ovim člankom, Upravljačko tijelo će razmotriti zaprimljeno očitovanje korisnika, provesti dodatnu provjeru u odnosu na očitovanje korisnika te u skladu s rezultatima tih provjera postupiti sukladno članku 10. ovoga Pravilnika.«.

Članak 10.

Naslov iznad članka 10. mijenja se i glasi: »Odlučivanje o potpori«.

Članak 10. mijenja se i glasi:

»(1) Nakon završetka administrativne obrade Zahtjeva za potporu i Zahtjeva za isplatu, postupka dodjele bodova iz članka 9., po isteku roka iz članka 9.a stavka 1. odnosno stavka 7., po potrebi provedbe postupaka iz članka 9.a stavka 9. te uzimajući u obzir kontrolu na terenu iz članka 17. ovoga Pravilnika, Upravljačko tijelo će donijeti:

a) Rješenje o dodjeli i isplati sredstava u slučaju ispunjavanja uvjeta i kriterija propisanih ovim Pravilnikom ili

b) Rješenje o odbijanju u slučaju:

– neispunjavanja uvjeta, kriterija i obveza propisanih ovim Pravilnikom

– nepravovremeno podnesenih Zahtjeva za potporu i/ili Zahtjeva za isplatu

– nedostavljanja dopune/obrazloženja/ispravka kako je propisano člankom 8. ovoga Pravilnika ako to utječe na prihvatljivost Zahtjeva za potporu i/ili Zahtjeva za isplatu u cijelosti

– utvrđene nepravilnosti, ako je odlukom o utvrđenoj nepravilnosti određeno odbijanje Zahtjeva za potporu i/ili Zahtjeva za isplatu uzimajući u obzir težinu utvrđene nepravilnosti ili u slučaju nepoduzimanja korektivnih mjera određenih radi ispravljanja utvrđene nepravilnosti u zadanom roku. Ako utvrđena nepravilnost ujedno sadrži i elemente sumnje na prijevaru, Upravljačko tijelo će o tome izvijestiti Državno odvjetništvo Republike Hrvatske

– negativnog nalaza kontrole na terenu ili onemogućavanja obavljanja kontrole na terenu

– namjernog davanja neistinitih informacija od strane korisnika

– utvrđenog sufinanciranja privremene obustave drugim javnim doprinosima

– nedostatnosti raspoloživih sredstava.

(2) Iznimno od stavka 1. točke a) ovoga članka, u slučaju kada je ovlaštenik povlastice članovima posade koji su predmet potpore za razdoblje privremene obustave isplatio naknadu plaće prema odredbama članka 95. Zakona o radu u iznosu manjem od iznosa iz članka 6. stavka 7. ovoga Pravilnika, Upravljačko tijelo će donijeti privremeno Rješenje o dodjeli i isplati sredstava.

(3) U slučaju iz stavka 2. ovoga članka, a za potrebe članka 6. stavka 7. ovoga Pravilnika, ovlaštenik povlastice je za sve članove posade koji su predmet potpore obavezan isplatiti razliku do punog iznosa potpore utvrđenog privremenim Rješenjem o dodjeli i isplati sredstava i o tome dostaviti dokaz Upravljačkom tijelu u roku od 30 dana od dana zaprimanja privremenog Rješenja.

(4) Ako ovlaštenik povlastice kojem je doneseno privremeno Rješenje o dodjeli i isplati sredstava ne postupi na način i u rokovima kako je to propisano u stavku 3. ovoga članka, Upravljačko tijelo će donijeti Rješenje o dodjeli i isplati sredstava u kojem će ukupan iznos potpore za dodjelu i isplatu biti umanjen za iznos potpore iz privremenog Rješenja o dodjeli i isplati sredstava dodijeljen za one članove posade u odnosu na koje nije ispunjena obveza iz stavka 3. ovoga članka.«.

Članak 11.

Iza članka 10. dodaju se naslov iznad članka i članak 10.a koji glase:

»Isplata potpore

Članak 10.a

(1) Potpora u okviru ovoga Pravilnika se isplaćuje na temelju Rješenja o dodjeli i isplati sredstava iz članka 10. stavka 1. točke a) ovoga Pravilnika.

(2) Isplatu potpore iz stavka 1. ovoga članka vrši Agencija za plaćanja na račun korisnika.«.

Članak 12.

Naslov iznad članka 11. mijenja se i glasi: »Promjene podataka o korisniku«.

Članak 11. mijenja se i glasi:

»(1) Promjene podataka o korisniku su promjene koje se odnose na podneseni Zahtjev za potporu i/ili Zahtjev za isplatu, a uključuju promjenu podataka kao što su promjene naziva korisnika, osobe ovlaštene za zastupanje, adrese sjedišta, imena banke i/ili broja žiro-računa banke/IBAN, model i/ili poziv na broj primatelja na koji će mu biti isplaćena sredstva i slično.

(2) U slučaju promjena iz stavka 1. ovoga članka, korisnik je dužan od dana podnošenja Zahtjeva za potporu do isteka razdoblja od pet godina od zadnje primljene uplate financijskih sredstava temeljem ovoga Pravilnika Upravljačkom tijelu dostaviti Obavijest o promjeni u roku od 15 radnih dana od njihova nastanka.

(3) Uz Obavijest o promjeni iz stavka 2. ovoga članka, korisnik je dužan priložiti odgovarajuću dokumentaciju kojom se predmetna promjena potkrepljuje.

(4) Upravljačko tijelo će prema zaprimljenoj Obavijesti o promjeni iz stavka 2. ovoga članka donijeti Rješenje o izmjeni Rješenja o dodjeli i isplati sredstava, ako promjena ima utjecaj na isto.

(5) Rješenjem o izmjeni Rješenja o dodjeli i isplati sredstava iz stavka 4. ovoga članka ne može se promijeniti iznos potpore koji je već određen Rješenjem o dodjeli i isplati sredstava iz članka 10. stavka 1. točke a) ovoga Pravilnika.

(6) Obavijest o promjeni iz stavka 2. ovoga članka dostavlja se Upravljačkom tijelu putem sustava FISHNET.«.

Članak 13.

Članak 12. mijenja se i glasi:

»(1) U slučaju da korisnik želi odustati od dodjele i isplate potpore dužan je podnijeti Zahtjev za odustajanje.

(2) Ako korisnik podnese Zahtjev za odustajanje u fazi administrativne obrade Zahtjeva za potporu i Zahtjeva za isplatu odnosno prije izdavanja Rješenja o dodjeli i isplati sredstava iz članka 10. stavka 1. točke a) ovoga Pravilnika, Upravljačko tijelo će prekinuti sve aktivnosti nad Zahtjevom za potporu i/ili Zahtjevom za isplatu te će korisniku izdati Rješenje o obustavi postupka dodjele i isplate potpore.

(3) Ako korisnik podnese Zahtjev za odustajanje nakon izdavanja Rješenja o dodjeli i isplati sredstava iz članka 10. stavka 1. točke a), a prije isplate iz članka 10.a ovoga Pravilnika, Upravljačko tijelo će korisniku izdati Rješenje o ukidanju Rješenja o dodjeli i isplati sredstava.

(4) Zahtjev za odustajanje iz stavka 1. ovoga članka dostavlja se Upravljačkom tijelu putem sustava FISHNET.«.

Članak 14.

Članak 13. mijenja se i glasi:

»(1) Upravljačko tijelo će donijeti Rješenje o ukidanju Rješenja o dodjeli i isplati sredstava u sljedećim slučajevima:

a) utvrđene nepravilnost za koju je odlukom o utvrđenoj nepravilnosti određeno poništenje obveze uzimajući u obzir težinu utvrđene nepravilnosti ili u slučaju nepoduzimanja korektivnih mjera određenih radi ispravljanja utvrđene nepravilnosti u zadanom roku. Ako utvrđena nepravilnost ujedno sadrži i elemente sumnje na prijevaru, Upravljačko tijelo će o tome izvijestiti Državno odvjetništvo Republike Hrvatske

b) kada korisnik ne poštuje odredbe Pravilnika ili nije ispunio obveze određene Rješenjem o dodjeli i isplati sredstava iz članka 10. stavka 1. točke a) ovoga Pravilnika.

(2) Rješenje iz stavka 1. ovoga članka donosi se u slučaju kada se okolnosti iz stavka 1. točke a) i/ili b) ovoga članka utvrde u razdoblju nakon izdavanja Rješenja o dodjeli i isplati sredstava iz članka 10. stavka 1. točke a), a prije isplate potpore iz članka 10.a ovoga Pravilnika.«.

Članak 15.

Dio V. s člancima 14., 15. i 16. briše se.

Članak 16.

Članak 19. mijenja se i glasi:

»(1) Upravljačko tijelo će Rješenjem o povratu sredstava od korisnika zahtijevati povrat u slučaju:

a) ako se naknadnom administrativnom kontrolom i/ili revizijskim nadzorom utvrdi nepravilnost s financijskim učinkom

b) ako se naknadnom administrativnom kontrolom utvrdi administrativna pogreška s financijskim učinkom

c) ako je korisnik ostvario sredstva na temelju netočnih podataka i/ili ako je ostvario potporu protivno uvjetima i odredbama nacionalnih propisa Republike Hrvatske i propisa Europske unije i Programa

d) ako korisnik ne dopusti obavljanje kontrole na terenu i/ili inspekcijskog nadzora

e) ako korisnik ne postupa u skladu sa člankom 5. stavkom 1. ovoga Pravilnika

f) ako korisnik ne udovoljava uvjetima i obvezama propisanima ovim Pravilnikom, natječajem, nacionalnim propisima ili propisima Europske unije

g) kada su nadležna pravosudna tijela pravomoćnom presudom proglasile krivim korisnika za počinjenje kaznenih djela u kaznenom postupku pokrenutom na temelju sumnje na prijevaru.

(2) Na temelju Rješenja o povratu sredstava korisnik je dužan u roku od 30 dana od dana zaprimanja Rješenja izvršiti povrat sredstava na način određen Rješenjem o povratu.

(3) Ako korisnik nije postupio sukladno Rješenju o povratu sredstava, na iznos koji podliježe povratu nakon isteka roka iz stavka 2. ovoga članka obračunava se zakonska zatezna kamata.

(4) U slučaju nepoštivanja roka za povrat sredstava zatražen Rješenjem o povratu, Upravljačko tijelo može iznos duga i pripadajuće zakonske kamate poravnati sa sredstvima koja su korisniku odobrena za isplatu, ali još nisu isplaćena, za bilo koju od mjera potpore iz Programa.

(5) U slučaju nemogućnosti naplate duga, Upravljačko tijelo će pokrenuti postupak ovrhe na računu dužnika u skladu s propisima Republike Hrvatske i/ili će zatražiti zaštitu svojih prava putem nadležnog suda.«.

Članak 17.

Članak 20. mijenja se i glasi:

»(1) Iznimno od članka 19. stavka 2. ovoga Pravilnika korisnik može iznos duga vratiti u obrocima, uz suglasnost Upravljačkog tijela koja se daje na temelju obavijesti o namjeri obročnog vraćanja duga.

(2) Obavijest o namjeri obročnog vraćanja duga iz stavka 1. ovoga članka korisnik dostavlja Upravljačkom tijelu u roku od 15 dana od dana zaprimanja Rješenja o povratu sredstava.

(3) Korisnik može vratiti iznos duga u najviše četiri rate u roku od jedne godine.

(4) Ako korisnik nije postupio sukladno suglasnosti iz stavka 1. ovoga članka, na iznos duga u pojedinom obroku koji podliježe povratu nakon isteka roka za povrat navedenom u suglasnosti iz stavka 1. ovoga članka obračunava se zakonska zatezna kamata.

(5) U slučaju da korisnik ne vrati najmanje dvije rate na temelju suglasnosti za obročnu otplatu duga iz stavka 1. ovoga članka, Upravljačko tijelo može iznos duga i pripadajuće zakonske kamate poravnati sa sredstvima koja su korisniku odobrena za isplatu, ali još nisu isplaćena, za bilo koju od mjera potpore iz Programa.

(6) U slučaju nemogućnosti naplate duga, Upravljačko tijelo će pokrenuti postupak ovrhe na računu dužnika u skladu s propisima Republike Hrvatske i/ili će zatražiti zaštitu svojih prava putem nadležnog suda.«.

Članak 18.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu prvoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 324-01/22-01/3505
Urbroj: 525-12/709-24-26
Zagreb, 31. srpnja 2024.

Potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede, šumarstva i ribarstva
Josip Dabro, v. r.