Ministarstvo znanosti i obrazovanja
614
Na temelju članka 75. stavka 4. Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti (»Narodne novine«, broj 119/2022), ministar znanosti i obrazovanja donosi
PRAVILNIK
O SADRŽAJU I KORIŠTENJU INFORMACIJSKIH SUSTAVA U VISOKOM OBRAZOVANJU
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
(1) Pravilnikom o sadržaju i korištenju informacijskih sustava u visokom obrazovanju (u daljnjem tekstu: Pravilnik) propisuje se vrsta podataka, format podataka, način unosa podataka, zaštita osobnih podataka, osiguravanje vjerodostojnosti podataka te ostala pitanja važna za prikupljanje i analizu podataka o visokom obrazovanju na nacionalnoj razini.
(2) Izrazi koji se koriste u ovome Pravilniku, a imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod.
II. OSNOVNI POJMOVI
Članak 2.
Pojedini pojmovi u smislu ovoga Pravilnika imaju sljedeća značenja:
(1) Evidencija je svaki skup strukturiranih, uređenih, međusobno povezanih i usklađenih podataka koju vodi, u informacijskom sustavu pogodnom za razmjenu podataka, Ministarstvo znanosti i obrazovanja (dalje u tekstu: Ministarstvo), visoko učilište i Agencija za znanost i visoko obrazovanje (dalje u tekstu: Agencija). Evidencija koju vodi visoko učilište podrazumijeva i evidenciju koju vodi pravna osoba koja pruža usluge studentskog standarda, a čije je visoko učilište osnivač.
(2) Informacijski sustav je računalni sustav koji se sastoji od više komponenti povezanih tako da obavljaju funkcije prikupljanja, obrade, pohranjivanja i diseminacije informacija.
(3) Središnja evidencija visokog obrazovanja Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Središnja evidencija) je centralna evidencija koju vodi Ministarstvo u Informacijskom sustavu evidencija u visokom obrazovanju u koji se elektronički dostavljaju ili preuzimaju podaci iz evidencija koje vodi ministarstvo, visoko učilište i Agencija. Podaci se mogu unijeti u Središnju evidenciju i izravnim, kontroliranim unosom kroz korisničko sučelje predviđeno za unos podataka od strane ovlaštenih korisnika informacijskog sustava, ako dostavljanje ili preuzimanje putem programskog aplikacijskog sučelja nije moguće.
(4) Informacijski sustav visokog učilišta je informacijski sustav za podršku poslovnim procesima povezanim s nastavom na visokom učilištu i praćenjem tijeka studiranja studenata.
(5) Preuzimanje podataka odnosi se na preuzimanje podataka putem programskog aplikacijskog sučelja iz evidencija visokih učilišta i Agencije.
(6) Dostavljanje podataka odnosi se na isporuku podataka putem programskog aplikacijskog sučelja iz evidencija visokih učilišta i Agencije.
(7) Interoperabilnost predstavlja sposobnost različitih sustava za međusobnu razmjenu podataka putem programskog aplikacijskog sučelja.
(8) Autentičan podatak je podatak koji je istinit, cjelovit, vjerodostojnog podrijetla i potvrđene izvornosti te je kao takav određen zakonom ili proizlazi iz svrhe uspostave evidencije određene zakonom.
(9) Podatkovni sadržaj je skup podataka koji uključuje osobne podatke u skladu s propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka, kao i druge podatke koji se obrađuju u evidencijama i registrima sa svrhom obavljanja zakonom određenih poslova i zadaća javnopravnih tijela.
III. EVIDENCIJA OSOBA PRIJAVLJENIH ZA UPISNI POSTUPAK S REZULTATIMA POSTUPKA
Članak 3.
(1) Središnju evidenciju osoba prijavljenih za upisni postupak, koja uključuje i rezultate postupka, vodi Ministarstvo.
(2) U evidenciji iz stavka 1. ovoga članka vode se osobni podaci o prijavljenima za upisni postupak i rezultatima postupka, podaci o uspjehu prijavljenih za upisni postupak u prethodnom obrazovanju te podaci potrebni za ostvarivanje prava na upis na studij po posebnim propisima.
(3) Podaci iz stavka 2. ovog članka, za osobe koje se prijavljuju za upisni postupak na visokim učilištima u Republici Hrvatskoj putem Nacionalnog informacijskog sustava prijava na visoka učilišta (dalje u tekstu: NISpVU), vode se u NISpVU-u.
(4) Po završetku upisnog postupka, iz sustava NISpVU će se podaci preuzeti u evidenciju iz stavka 1. ovog članka putem programskog sučelja, za tekuću akademsku godinu i sve studijske programe.
(5) Podatkovni sadržaj evidencije iz stavka 1. ovog članka utvrđen je u Prilogu 1. Pravilnika.
(6) Ministar Odlukom može proširiti podatkovni sadržaj evidencije iz stavka 1. ovog članka ako se radi o pitanjima važnim za prikupljanje i analizu podataka na nacionalnoj razini.
IV. EVIDENCIJA STUDENATA
Članak 4.
(1) Središnju evidenciju studenata vodi Ministarstvo.
(2) U evidenciji studenata vode se podaci o studentima i studentskim ispravama, podaci o studiranju, mobilnosti, napredovanju studenta kroz studij te stečenim kvalifikacijama, podaci o potporama i pravima iz studentskog standarda (subvencionirano stanovanje, studentski poslovi, državne stipendije, potpora prijevoza studenata s invaliditetom i subvencionirana prehrana) te drugim pravima na teret javnih sredstava.
(3) Podatke o studentima i studentskim ispravama, podatke o studiranju, mobilnosti, napredovanju studenta kroz studij, stečenim kvalifikacijama, subvencioniranom stanovanju, studentskim poslovima i drugim pravima na teret javnih sredstava vode visoka učilišta.
(4) Podatke o korisnicima državnih stipendija, potpore prijevoza studenata s invaliditetom i subvencionirane prehrane vodi Ministarstvo.
(5) Visoka učilišta dužna su voditi podatke iz stavka 3. ovoga članka u informacijskom sustavu koji je interoperabilan sa središnjom evidencijom iz stavka 1. ovog članka.
(6) Podaci iz stavaka 3. i 4. ovoga članka se dostavljaju ili preuzimaju putem programskog sučelja u evidenciju iz stavka 1. ovog članka iz informacijskih sustava visokih učilišta.
(7) Visoka učilišta će internim aktima propisati način vođenja, postupak upisa i izmjena te ovlaštenja za upis i ovjeru podatka iz stavka 3. ovoga članka.
(8) Visoka učilišta dužna su podatke iz stavka 3. ovog članka ažurirati najkasnije u roku od 15 dana od dana saznanja o nastanku ili promjeni podatka te osigurati redovito dostavljanje ili preuzimanje ažurnih podataka u središnju evidenciju iz stavka 1. ovog članka.
(9) Podatkovni sadržaj evidencije iz stavka 1. ovoga članka nalazi se u Prilogu 2. ovoga pravilnika.
(10) Ministar Odlukom može proširiti podatkovni sadržaj evidencije iz stavka 1. ovog članka ako se radi o pitanjima važnim za prikupljanje i analizu podataka na nacionalnoj razini.
V. EVIDENCIJA SVJEDODŽBI, DIPLOMA I DOPUNSKIH ISPRAVA O STUDIJU
Članak 5.
(1) Središnju evidenciju svjedodžbi, diploma i dopunskih isprava o studiju (Digitalni registar diploma) vodi Ministarstvo.
(2) Visoko učilište vodi lokalnu evidenciju izdanih isprava o završetku studija te stečenih akademskih i stručnih naziva i akademskih stupnjeva koja je usklađena s propisima kojim se uređuje oblik i sadržaj svjedodžbe, diplome i dopunske isprave o studiju.
(3) Evidencija iz stavka 2. ovoga članka sadrži:
1. osnovne osobne podatke o osobama koje su završile studij, koji se vode u svrhu utvrđivanja prava na javnu ispravu koja se izdaje završetkom studija
2. podatke o visokom učilištu, studiju, ostvarenim rezultatima studenta tijekom studija te druge podatke potrebne za izdavanje javnih i dopunskih isprava o studiju
3. digitalizirane javne i dopunske isprave o studiju izdane u skladu s propisima kojima se uređuje oblik i sadržaj svjedodžbi, diploma i dopunskih isprava o studiju.
(4) Visoka učilišta dužna su ažurno voditi podatke iz stavka 3. ovoga članka u informacijskom sustavu koji je interoperabilan sa središnjom evidencijom iz stavka 1. ovog članka.
(5) Visoka učilišta dužna su podatke iz stavka 2. ovog članka ažurirati najkasnije u roku od 15 dana od dana saznanja o nastanku ili promjeni podatka te osigurati redovito dostavljanje ili preuzimanje ažurnih podataka u središnju evidenciju iz stavka 1. ovog članka.
(6) Podatkovni sadržaj evidencije iz stavka 1. ovog članka nalazi se u Prilogu 3. ovoga pravilnika.
(7) Ministar Odlukom može proširiti podatkovni sadržaj evidencije iz stavka 1. ovog članka ako se radi o pitanjima važnim za prikupljanje i analizu podataka na nacionalnoj razini.
VI. EVIDENCIJE ZAPOSLENIKA VISOKIH UČILIŠTA
Članak 6.
(1) Središnju evidenciju zaposlenika visokih učilišta vodi Ministarstvo.
(2) Evidencija iz stavka 1. ovog članka nastaje na način da se dio podataka preuzima iz informacijskog sustava Centralne evidencije zaposlenih u javnim službama te dostavom ili preuzimanjem podataka koji se vode o zaposlenicima i suradnicima na visokim učilištima.
(3) U evidenciji iz stavka 1. ovog članka vode se osobni podaci o zaposlenima na visokim učilištima te sudionicima u nastavi na svim visokim učilištima, njihovim osnovnim kvalifikacijama, nastavnom opterećenju u nastavi i znanosti u skladu s posebnim propisima u znanosti, visokom obrazovanju i osiguravanju kvalitete.
(4) Evidencija iz stavka 1. ovog članka vodi se u svrhe ostvarivanja prava iz radnog odnosa zaposlenika javnih visokih učilišta na teret javnih sredstava te praćenja radnih opterećenja nastavnog osoblja na visokim učilištima.
(5) Visoka učilišta dužna su podatke potrebne za evidenciju iz stavka 1. ovog članka ažurno voditi u informacijskom sustavu koji je interoperabilan sa središnjom evidencijom stavka 1. ovog članka.
(6) Visoka učilišta dužna su podatke iz stavka 3. ovog članka ažurirati najkasnije u roku od 15 dana od dana saznanja o nastanku ili promjeni podatka te osigurati redovito dostavljanje ili preuzimanje ažurnih podataka u središnju evidenciju iz stavka 1. ovog članka.
(7) Podatkovni sadržaj evidencije iz stavka 1. ovog članka nalazi se u Prilogu 4. ovoga pravilnika.
(8) Ministar Odlukom može proširiti podatkovni sadržaj evidencije iz stavka 1. ovog članka ako se radi o pitanjima važnim za prikupljanje i analizu podataka na nacionalnoj razini.
VII. IZVORI PODATAKA
Članak 7.
Podatke visokih učilišta o studentima i zaposlenicima iz evidencija propisanih ovim pravilnikom visoka učilišta preuzimaju iz temeljnih registara javnopravnih tijela ili se radi o autentičnim podacima koji nastaju na visokim učilištima i njihovim sastavnicama, u skladu s propisima o državnoj informacijskoj infrastrukturi.
VIII. VOĐENJE, ČUVANJE, RAZMJENA
I ARHIVIRANJE PODATAKA
Članak 8.
(1) Evidencije propisane ovim Pravilnikom vode se elektronički u interoperabilnim informacijskim sustavima pogodnima za razmjenu, obradu i čuvanje podataka te se čuvaju trajno.
(2) Visoka učilišta mogu voditi podatke propisane ovim Pravilnikom u Informacijskom sustavu visokih učilišta (ISVU) ili u drugom informacijskom sustavu, iz kojeg trebaju osigurati pravovremenu dostavu, putem programskog sučelja, podataka iz priloga 1. – 4. ovog Pravilnika u Središnju evidenciju.
(3) Informacijski sustavi evidencija bilježe sve promjene o subjektu evidencije s navedenim razlogom i datumom promjene.
(4) U slučaju prestanka rada visokog učilišta, podaci iz evidencija propisanih ovim Pravilnikom, koje je vodilo visoko učilište, predaju se njegovom pravnom sljedniku, a ako pravnog sljednika nema, podaci se predaju nadležnom državnom arhivu, u skladu s propisima kojima se uređuje upravljanje dokumentarnim i arhivskim gradivom te arhivima.
(5) Na pretvorbu podataka iz evidencija u strukturirani elektronički oblik na odgovarajući način se primjenjuju propisi koji uređuju upravljanje dokumentarnim i arhivskim gradivom te arhivima i državnu informacijsku infrastrukturu.
(6) Na izradu elektroničkih isprava na temelju podataka iz evidencija i upravljanje elektroničkim podacima i ispravama primjenjuju se propisi kojima se uređuju kvalificirani elektronički potpis i elektronička isprava.
(7) Visoka učilišta kao stvaratelji javnih isprava, odnosno kao voditelji obrade podataka i ovlaštene pravne osobe kao izvršitelji obrade podataka iz evidencija ovog pravilnika, dužna su u prihvatljivom roku, odnosno do 1. studenoga tekuće kalendarske godine, u skladu s podatkovnim sadržajem propisanim u Prilogu 3. ovog Pravilnika, u digitalni oblik pretvoriti podatke o diplomama i drugim javnim ispravama u visokom obrazovanju iz prethodne akademske godine te ih dostaviti u Središnju evidenciju.
(8) Visoka učilišta dužna su u digitalni oblik pretvoriti podatke o prethodno stečenim diplomama i drugim javnim ispravama o studiju, navedene u Prilogu 3. ovog pravilnika, za sve diplome i javne isprave koje su od javnog interesa, odnosno za kohorte diplomiranih koji su još uvijek radno aktivni (posljednjih 40 godina) te ih dostaviti putem programskog sučelja u Središnju evidenciju u roku od dvije godine od uspostave središnje evidencije svjedodžbi, diploma i dopunskih isprava o studiju (Digitalni registar diploma).
IX. SVRHA, KORIŠTENJE I PRISTUP EVIDENCIJAMA
Članak 9.
(1) Podatke za Središnju evidenciju prikupljaju i obrađuju Ministarstvo i Agencija za potrebe utvrđivanja prava upisa studenata na studij i drugih prava na teret javnih sredstava, planiranja politika praćenja visokog obrazovanja, provedbu postupaka vanjskog vrednovanja i osiguravanja kvalitete, vođenja evidencija ishoda postupaka vanjskog vrednovanja i osiguravanja kvalitete visokog obrazovanja. te izrade analiza, statistika i provedbe istraživanja iz područja visokog obrazovanja i znanosti, u skladu sa svojim nadležnostima.
(2) Prikupljeni osobni podaci vodit će se u skladu s propisima o zaštiti osobnih podatka.
(3) Pristup osobnim podacima iz evidencija podataka u visokom obrazovanju reguliran je propisima o zaštiti osobnih podataka.
X. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 10.
Za osobe prijavljene za upisni postupak, koje nisu upisane na studijske programe putem NISpVU-a, podatke iz članka 3., stavka 2. ovog Pravilnika, uključujući i podatke o rezultatima upisa, visoka učilišta dužna su u strojno čitljivom obliku dostaviti u NISpVU u roku od 6 mjeseci od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
Članak 11.
(1) Informacijski sustav središnje evidencije u visokom obrazovanju će u potpunosti biti uspostavljen u roku od dvije godine od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika, i to:
1. Središnja evidencija osoba prijavljenih za upisni postupak i rezultata postupka u roku od 6 mjeseci od stupanja na snagu ovog Pravilnika
2. Središnja evidencija studenata u roku od 18 mjeseci od stupanja na snagu ovog Pravilnika
3. Središnja evidencija zaposlenika visokih učilišta u roku od 24 mjeseca od stupanja na snagu ovog Pravilnika
4. Središnja evidencija diploma i dopunskih isprava u roku od 8 mjeseci od stupanja na snagu ovog Pravilnika.
(2) Upute za unos podataka u središnje evidencije propisane ovim Pravilnikom Ministarstvo će redovito dostavljati visokim učilištima nakon uspostavljanja svake pojedine evidencije.
Članak 12.
Podatkovni sadržaj informacijskih sustava u kojima svoje evidencije u elektroničkom obliku vode visoko učilište, i Agencija za znanost i visoko obrazovanje je potrebno prilagoditi ovom Pravilniku u roku od 6 mjeseci od stupanja na snagu ovog Pravilnika.
Članak 13.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o vođenju evidencija o studentima visokih učilišta (»Narodne novine«, broj 9/05).
Članak 14.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/23-01/00004
Urbroj: 533-09-23-0003
Zagreb, 22. ožujka 2023.
Ministar
prof. dr. sc. Radovan Fuchs, v. r.
PRILOG 1.
PODATKOVNI SADRŽAJ EVIDENCIJE OSOBA PRIJAVLJENIH ZA UPISNI POSTUPAK
S REZULTATIMA POSTUPKA
I. Osnovni podaci o osobi prijavljenoj za upisni postupak:
1. Ime i prezime
2. OIB (broj putovnice za strane državljane ako nemaju OIB)
3. Spol
4. Datum, mjesto i država rođenja
5. Prebivalište
6. Boravište
7. Državljanstva
II. Podaci o uspjehu u prethodnom obrazovanju:
8. Prethodno stečeno obrazovanje potrebno za upis na studij (obrazovna ustanova, mjesto i država obrazovanja, naziv programa obrazovanja istovjetan e-matici, godina završetka izobrazbe, stečena kvalifikacija, podatak o priznavanju inozemne kvalifikacije)
9. Najviša razina prethodno stečenog obrazovanja prema Hrvatskom kvalifikacijskom okviru
10. Uspjeh prethodno stečenog obrazovanja
11. Rezultati ispita državne mature iz obaveznog i izbornog dijela ako je primjenjivo
III. Podaci o prijavama za upisne postupke i rezultatima postupaka:
12. Šifra visokog učilišta iz Upisnika visokih učilišta
13. Naziv visokog učilišta
14. Šifra studijskog programa iz Upisnika studijskih programa
15. Naziv studijskog programa
16. Redni broj izbora
17. Dodatna provjera znanja, vještina i sposobnosti
18. Poseban status
19. Plasman na rang-listi
20. Pravo upisa
21. Upisni broj
22. Broj bodova postupka
PRILOG 2.
PODATKOVNI SADRŽAJ EVIDENCIJE STUDENATA
I. Podaci o studentu i pravima na teret javnih sredstava:
1. Ime
2. Prezime
3. OIB
4. JMBAG
5. Spol
6. Datum, mjesto i država rođenja
7. Prebivalište
8. Boravište
9. Državljanstva
10. Status osobe u skladu s propisima o međunarodnoj zaštiti, ako je primjenjivo
11. Invaliditet
12. Nacionalnost
13. Poseban status
14. Radni status
15. Osnova zdravstvenog osiguranja
16. Razina prava na subvencioniranu prehranu
17. Prethodno stečena kvalifikacija i obrazovna ustanova
18. Upisni broj iz Nacionalnog informacijskog sustava prijava na visoka učilišta (NISpVU) (ako je primjenjivo)
II. Podaci o studiranju, napredovanju studenta kroz studij, mobilnosti, i stečenim kvalifikacijama:
a) Podaci o studiranju i napredovanju studenta kroz studij:
19. Ime
20. Prezime
21. OIB
22. JMBAG
23. Šifra visokog učilišta iz Upisnika visokih učilišta
24. Naziv visokog učilišta
25. Broj studentske iskaznice i datum izdavanja
26. Naziv visokog učilišta koje je izdalo iskaznicu
27. Broj Europske studentske iskaznice i datum izdavanja (ako je primjenjivo)
28. AAI@Edu.hr elektronički identitet
29. Kontaktni podaci elektroničke pošte na domeni visokog učilišta
30. Kontaktni podaci elektroničke pošte koja nije na domeni visokog učilišta
31. Kontaktni podaci dodatnog načina komunikacije.
32. Iznos troškova studija po akademskoj godini
33. Iznos subvencije troškova studija iz Državnog proračuna
34. Iznos troškova studija koju podmiruje student
35. Izravne i neizravne potpore studentu iz sredstava visokih učilišta
36. Šifra studijskog programa iz Upisnika studijskih programa
37. Naziv studijskog programa
38. Datum, akademska godina i semestar upisa na studijski program
39. Godina studijskog programa
40. Broj upisanih, stečenih i priznatih prethodno stečenih ECTS bodova po akademskoj godini
41. Broj priznatih ECTS bodova kroz sustav priznavanja prethodnog učenja
42. Aritmetički i težinski prosjek ocjena po svakoj akademskoj godini i ukupno sve akademske godine na predmetima potrebnim za završetak studija i ukupno za sve predmete
43. Podatak je li ispunjen uvjet za upis više godine studija po svakoj akademskoj godini
44. Mirovanja obaveza (razlog, početak i završetak)
45. Status studenta (redovni, izvanredni)
46. Datum početka i završetka studija
47. Datum početka i prestanka statusa studenta
48. Razlog prestanka statusa studenta
49. Naziv kvalifikacije
50. Stečeni akademski ili stručni naziv ili akademski stupanj
b) Podaci o mobilnosti studenta na studiju
51. Ime
52. Prezime
53. OIB
54. JMBAG
55. Vrsta mobilnosti (dolazna/odlazna)
56. Datum početka i završetka odlazne/dolazne mobilnosti
57. Studij i visoko učilište na koje student odlazi, odnosno s kojeg student dolazi u okviru mobilnosti: naziv visokog učilišta, mjesto i država visokog učilišta, naziv studijskog programa
58. Vrsta međunarodne razmjene
59. Naziv sporazuma međunarodne razmjene
60. Naziv programa mobilnosti
61. Broj upisanih, stečenih i priznatih ECTS bodova na mobilnosti
III. Podaci o subvencioniranom stanovanju
a) Podaci o prijavljenima na natječaj za subvencionirano stanovanje:
62. Ime
63. Prezime
64. OIB
65. Status osobe u skladu s propisima o međunarodnoj zaštiti, ako je primjenjivo
66. Invaliditet
67. Poseban status
68. Rezultati bodovanja u skladu s propisom kojim se uređuje subvencionirano stanovanje studenata
b) Podaci o korisnicima subvencioniranog stanovanja:
69. Ime
70. Prezime
71. OIB
72. Ostvareno pravo u natječajnom postupku
73. Ostvareno pravo po posebnoj odluci Ministarstva
74. Naziv ustanove pružatelja usluge subvencioniranog stanovanja
75. Smještajna jedinica
76. Adresa smještajne jedinice
77. Kategorija smještaja
78. Datum početka i završetka korištenja usluge subvencioniranog stanovanja
79. Iznos subvencije troškova stanovanja iz Državnog proračuna
80. Iznos subvencije Ministarstva
81. Iznos subvencije troškova stanovanja visokog učilišta ili drugog javnopravnog tijela, ako primjenjivo
82. Iznos troška stanovanja koji snosi korisnik usluge subvencioniranog stanovanja
IV. Podaci o studentskim poslovima:
83. Ime
84. Prezime
85. OIB
86. JMBAG
87. Posrednik
88. Naručitelj posla
89. Broj ugovora
90. Razdoblje za koje je ugovor izdan
91. Broj sati obavljanja posla
92. Naknada za obavljeni studentski posao
93. Doprinosi prema posebnim propisima
94. Naknada posredniku za podmirivanje troškova posredovanja i poboljšanje studentskoga standarda
95. Naknada posredniku za aktivnosti (namijenjene studentima) koje provode studenti i studentske organizacije
V. Podaci o korisnicima državnih stipendija:
96. Ime
97. Prezime
98. OIB
99. Vrsta stipendije
100. Akademska godina dodjele
101. Rezultati bodovanja u skladu s propisom kojim se uređuje dodjela državne stipendije
102. Razdoblje primanja stipendije
103. Mjesečni iznos stipendije
104. Ukupno isplaćeni iznos stipendije
VI. Podaci o korisnicima potpore prijevoza studenata s invaliditetom:
105. Ime
106. Prezime
107. OIB
108. Invaliditet
109. Akademska godina dodjele potpore
110. Razdoblje primanja potpore
111. Mjesečni iznos potpore
112. Ukupno isplaćeni iznos potpore
PRILOG 3.
PODATKOVNI SADRŽAJ EVIDENCIJE SVJEDODŽBI, DIPLOMA I DOPUNSKIH ISPRAVA O STUDIJU
(Digitalni registar diploma)
I. Osnovni podaci o studentu:
1. Ime
2. Prezime
3. OIB
4. JMBAG
5. Spol
6. Datum, mjesto i država rođenja
II. Podaci o ispravi na hrvatskom i engleskom jeziku
7. Vrsta isprave (diploma, svjedodžba ili dopunska isprava o studiju)
8. Naziv visokog/ih učilišta koje izdaje ispravu
9. Sjedište visokog/ih učilišta koje izdaje ispravu
10. Naziv ili nazivi završenog studijskog programa po čijem završetku se izdaje isprava
11. Znanstveno područje i znanstveno polje u kojem je stečena isprava
12. Stečeni akademski ili stručni naziv, odnosno nazivi, ili akademski stupanj
13. Broj ECTS bodova studija, ako je primjenjivo
14. Datum završetka studija,
15. Jedinstveni broj, mjesto i datum izdavanja isprave
16. Ime i prezime čelnika visokog učilišta
17. Digitalizirana isprava digitalno potpisana odnosno ovjerena kvalificiranim elektroničkim pečatom visokog učilišta koje izdaje ispravu
PRILOG 4.
PODATKOVNI SADRŽAJ EVIDENCIJA ZAPOSLENIKA VISOKIH UČILIŠTA
I. Osnovni podaci (koji se preuzimaju iz osobnog kartona zaposlenika u slučaju javnih visokih učilišta):
1. Ime
2. Prezime
3. OIB
4. Spol
5. Datum rođenja
6. Mjesto rođenja
7. Državljanstva
8. Matični broj znanstvenika (ako je primjenjivo)
II. Statusni podaci i podaci o opterećenju, kvalifikacijama i napredovanju:
9. Radno mjesto: naziv, vrsta ugovora
10. Uloge u nastavi
11. Radno opterećenje (u nastavi/znanosti/ institucijski doprinos i administrativni poslovi)
12. Podatak o mentorstvu (ukupan broj mentorstva po razini i vrsti studija za akademsku godinu i ukupan broj uspješno završenih mentoriranih studenata)
13. Za vanjske suradnike, suglasnosti poslodavca za svaku akademsku godinu (ako je primjenjivo)
14. Suglasnost za sklapanje ugovora o djelu s vanjskim suradnicima za svaku pojedinačnu vanjsku suradnju (ako primjenjivo)
15. Suglasnosti za dodatni rad na drugim visokim učilištima za svaku akademsku godinu (ako je primjenjivo)
16. Podaci o početku i prestanku radnog odnosa (uključujući podatke o razlozima poput podataka o umirovljenju, sankcijama i dr.)
17. Znanstveno-nastavna, nastavna, suradnička radna mjesta (naziv i razina radnog mjesta, broj i datum odluke, datum isteka, područje i polje, tijela i institucija/e koje su izabrale na radno mjesto)
18. Drugi podaci potrebni za odlučivanje o pravima nastavnog osoblja i zaposlenika visokih učilišta koja se financiraju iz javnih sredstava.